Forum Klubu ROVERki.pl :: [R216]. 96r szarpanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Czw Maj 28, 2015 09:39
[R216]. 96r szarpanie
Autor Wiadomość
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



  Wysłany: Czw Maj 28, 2015 09:09   [R216]. 96r szarpanie
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam, mam problem z moim roverem.
Mianowicie, rano jak odpalam, auto nie ma mocy, ledwo jedzie strasznie mułowate, gdy przejadę może z kilometr i się trochę zagrzeje przełączy się na gaz i jedzie normalnie, jak przełączę go na benzynę jak jest zagrzany to też jeździ normalnie, więc problem jest tylko na zimnym silniku :???: Druga sprawa to szarpanie, tzn przy szybkim dodaniu gazu auto szarpie, na benzynie mniej na gazie bardziej szarpanie występuję na zimnym jak i na ciepłym silniku.
Wymieniłem Kable,świece, wyczyściłem przepustnice i dalej to samo, auto ma jakby opóźniona reakcje na wciśniecie gazu, ktoś wie co może być problemem?
Ostatnio zmieniony przez haku2006 Czw Maj 28, 2015 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 28, 2015 09:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 28, 2015 09:41   

Czujnik temperatury i sonda lambda do sprawdzenia.
 
 
 
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



Wysłany: Czw Maj 28, 2015 10:41   

Adrian napisał/a:
Czujnik temperatury i sonda lambda do sprawdzenia.

Jest jakiś sposób na sprawdzenie czujnika?

Ps: odłączyłem sondę, przejechałem się kawałek i nie widzę żadnych zmian
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Maj 28, 2015 14:54   

Na zimnym silniku jakie trzyma obroty?
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 28, 2015 19:12   

Mój freelander jak tak robił to miał zatkaną pompę paliwa i filtr w baku
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Gucjan 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: Bych

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 28, 2015 21:41   

A u mnie było podobnie i pomogło wymiana listwy wtryskowej BP
_________________
Gucjan
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 28, 2015 21:48   

odnośnie czujników

http://www.mgfcar.de/sensor/
 
 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Pią Maj 29, 2015 09:46   

Gucjan napisał/a:
A u mnie było podobnie i pomogło wymiana listwy wtryskowej BP
a co ma listwa wtryskowa od Pb do gazu?
 
 
Gucjan 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: Bych

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 29, 2015 19:39   

Listwa wtryskowa ma to ze, razno na zimnym pali na bp dobiero po osiagnieciu temp. Przelacza sie na lpg. I ja mialem podobnie ze na zimnym nie chcial jechac dopiero jak sie zagrzal to bylo lepiej.
Wymienialem i pompe i czujniki i nic.
A co do szarpania to sprawdz dobrze przewody po ja kupilem nowe i byly wadliwe. NGK
_________________
Gucjan
 
 
 
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



Wysłany: Sob Maj 30, 2015 08:08   

Gucjan napisał/a:
Listwa wtryskowa ma to ze, razno na zimnym pali na bp dobiero po osiagnieciu temp. Przelacza sie na lpg. I ja mialem podobnie ze na zimnym nie chcial jechac dopiero jak sie zagrzal to bylo lepiej.
Wymienialem i pompe i czujniki i nic.
A co do szarpania to sprawdz dobrze przewody po ja kupilem nowe i byly wadliwe. NGK


Przewody sprawdzone są nie uszkodzone nowe z boscha :sad: Był też olej w kopułce nie wiem skąd :o wyczyściłem to i jest lekka poprawa ale dalej szarpie, z rana jak odpalam to słychać jakby nie równo pracował ale obroty nie falują,nie wiem już gdzie szukać przyczyny.

Wczoraj jadąc zauważyłem że wskaźnik temperatury wskoczył na czerwone pole, po czym włączył się wentylator i wskaźnik opadł do połowy :shock: Zapomniałem wcześniej napisać ale auto cały czas kopci na biało jakby para wodna, ubyło dosyć sporo płynu chłodzącego, ktoś ma jakiś pomysł co jest grane z tym autem :cry: Pod korkiem wlewu oleju jak i korkiem wlewu wody nie ma mleka, rano sprawdzałem świece czy są suche, wszystkie suche, czy to uszczelka pod głowicą? :sad: :sad:
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 31, 2015 22:43   

Uszczelka kolektora ssącego
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 07:06   

NoPE napisał/a:
Uszczelka kolektora ssącego

Czy na pewno? b objawy wskazują na uszczelkę głowicy, oczywiście tak mi się tylko wydaje, bo gdybym był tego pewny to bym nie zadał tu pytania :sad: :mad: :cry:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 08:17   

Jak masz szczęscie to tak jak kolega pisze uszczelka kolektora ssącego przepuszcza płyn do cylindrów a jak masz pecha jak ja, to pęknięta głowica przy zaworach wydechowych i wtedy trzeba wymienić i głowice i jej uszczelkę. W moim też nic innego się nie działo poza ubywaniem płynu i białym dymkiem z rury.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 08:20   

sknerko napisał/a:
Jak masz szczęscie to tak jak kolega pisze uszczelka kolektora ssącego przepuszcza płyn do cylindrów a jak masz pecha jak ja, to pęknięta głowica przy zaworach wydechowych i wtedy trzeba wymienić i głowice i jej uszczelkę. W moim też nic innego się nie działo poza ubywaniem płynu i białym dymkiem z rury.


Na uszczelkę kolektora ssącego mogę sobie pozwolić i dziś ją wymienię.Na wymianę głowicy i lub uszczelki głowicy będę musiał poczekać co najmniej miesiąc bo narazie brak funduszy, pytanie jakby była najgorsza opcja, czy przez miesiąc mogę jeździć z uszkodzoną uszczelką głowicy co jakiś czas dolewając płyn chłodniczy? czy nie zatrę silnika? :neutral:
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 08:24   

ja jeździłem nieświadomy usterki prawie rok dolewając płynu co jakiś czas. Tylko pilnuj tego płynu jak oka w głowie, bo następna jazda z za niskim poziomem zwiększy zużycie płynu bo pękniecie się powiększy. Wiem bo mnie się tak stało jak zapomniałem o płynie i raptem miałem suchy zbiorniczek jak był zimny, jak się rozgrzał to płyn był na minimum i już zaczął siorbać więcej płynu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 09:26   

sknerko napisał/a:
ja jeździłem nieświadomy usterki prawie rok dolewając płynu co jakiś czas. Tylko pilnuj tego płynu jak oka w głowie, bo następna jazda z za niskim poziomem zwiększy zużycie płynu bo pękniecie się powiększy. Wiem bo mnie się tak stało jak zapomniałem o płynie i raptem miałem suchy zbiorniczek jak był zimny, jak się rozgrzał to płyn był na minimum i już zaczął siorbać więcej płynu.


Czy są 2 uszczelki kolektora ssącego? dolna i górna? którą mam wymienić?

Mogę wymienić 2 jak trzeba pytanie czy te uszczelki bedą pasować
górna http://allegro.pl/uszczel...5153567359.html

dolna http://allegro.pl/uszczel...5153569090.html

prosiłbym o szybką odpowiedz :grin:
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 01, 2015 09:40   

http://allegro.pl/land-ro...5110673405.html
taka jest potrzebna

 
 
 
haku2006 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 14



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 09:42   

Harry napisał/a:
http://allegro.pl/land-rover-freelander-uszczelka-kolektora-ssacego-i5110673405.html
taka jest potrzebna

Obrazek


A taka? http://allegro.pl/uszczel...5199470619.html czy to jest ta sama?
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 01, 2015 09:49   

TAK
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Cze 01, 2015 10:09   

Jak chcesz ją na długo i porządną to tylko VICTOR REINZ
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R216] czy sonda lambda może być odpowiedzialna za szarpanie
pavello200 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lip 14, 2011 21:18
leszczu
Brak nowych postów [R25] Szarpanie na PB na LPG OK
mickoz2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Lis 26, 2010 10:02
mickoz2
Brak nowych postów [R200 1.4] Szarpanie !!!!
mieszko911 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lis 06, 2013 18:10
ArO
Brak nowych postów [MG ZR 120] szarpanie, stuknaie, itp
samuro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Mar 29, 2009 16:43
marcinmarcin
Brak nowych postów [MG ZR] Szarpanie na jedynce
gr4 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Lis 12, 2012 15:39
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink