Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] PILNE!!! nagle przestał odpalać
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] PILNE!!! nagle przestał odpalać
Autor Wiadomość
jakubtodryk 



Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 12



Wysłany: Pią Cze 26, 2015 20:57   [R75] PILNE!!! nagle przestał odpalać
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Panowie awaria. Sytuacja wygląda tak, zajechałem na zakupy, po zakupach wsiadam, kręci ale nie zapala. Wziąłem auto na hol, jako że auto mam zagazowane, podczas holowania lekko się zagrzało i wskoczył na gaz, działał normalnie aż do zgaszenia. Później z bratem pomachaliśmy przewodem pod kanapą który idzie do pompy paliwa i odpalał normalnie przez 3 dni (myślę że to zbieg okoliczności, że po tym zabiegu zaczął palić normalnie). Dzisiaj sytuacja, zajeżdżam na podwórko i po ok 3 godzinach próbuje odpalić i sytuacja jak ostatnio (hol, dostaje temp i działa na gazie). Ja stawiam na problemy z układem paliwowym, ponieważ jak wskoczy na gaz działa normalnie czyli wnioskuje że reszta (prąd, powietrze) jest ok. Może mieliście podobny przypadek. Jutro idę do mechanika ale nie chcę żeby mnie naciągnął na kasę. Dziękuję za każdą odpowiedź, pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 26, 2015 20:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 26, 2015 21:11   

jakubtodryk, a z jaką ilością paliwa w baku jeździłeś? Jeżeli blisko rezerwy - pompka mogła się zatrzeć. Równie dobrze może właśnie coś nie styka w pobliżu niej. Tak czy inaczej, raczej to jej wina.
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 26, 2015 21:20   

MD napisał/a:
Jeżeli blisko rezerwy - pompka mogła się zatrzeć
to jest mit zatrze sie tylko jak wyjedziesz do zera. Jak kiedys rozbierzesz pompę to załapiesz czemu tak a nie inaczej. pompę zabijesz tylko jak parę razy pojedziesz do zera albo jak masz pecha to za pierwszym razem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 26, 2015 21:41   

sknerko, pytanie tylko, jak ktoś jeździ. Jeżeli jest mało paliwa, to przecież możliwe jest przy długim, ostrym łuku przelanie go tak, że pompka chwilowo nie ma co zasysać. U mnie ten efekt występuje np. w LPG, tylko tam butla jest po prostu duża i przy gwałtownym przyspieszeniu na resztkach gazu potrafi tak przelać skroplony gaz, że sterownik odcina go i przełącza na benzynę. Po włączeniu znów na LPG da się zrobić kilkadziesiąt kilometrów jeszcze. :P
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 26, 2015 23:05   

LPG to LPG, PB jest inaczej, jak rozbierzesz pompę kiedyś to zrozumiesz, przelewanie paliwa nie ma tu nic do rzeczy, pompa jest tak skonstruowana, że nawet jak będzie milimetr paliwa w baku to i tak w koszyku pompa jest cała zanurzona w paliwie. Wiem bo rozbierałem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
jakubtodryk 



Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 12



Wysłany: Sob Cze 27, 2015 15:59   

Witam, dzisiaj holowalem auto do mechanika, po pewnym czasie zaczęło samo pracować na paliwie. U mechanika już wszystko działało normalnie, odpalam bez problemu. Kapryśne auto. Mechanik zaproponował wymianę pompy lecz nowa oryginalna 1200 według jego cennika, na allegro znalazłem za 800 z przesyłką. Prawdopodobnie winne są szczotki z tego co się konsultowalem. Jak to jest w Rce, czy trzeba zmieniać całą pompę czy tylko silnik pompy? Nie wiem co robić bo koszta nie małe.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 27, 2015 16:09   

sam wkład bym tylko wymienił http://allegro.pl/pompa-p...5462759019.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
jakubtodryk 



Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 12



Wysłany: Sob Cze 27, 2015 18:00   

Myslisz ze bedzie pasowal do mojej Rki? A czy wymiana jest trudna i pracochlonna?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 27, 2015 18:50   

wymieniałem wkład w swoim Freelanderze a potem jeszcze rozbierałem 3 razy, proste tylko trzeba być ostrożnym i 3 razy pomyśleć żeby nie połamać. Jak kupowałem to też się naciąłem i kupowałem jeszcze raz bo są 4 rodzaje pomp w Freelach więc najlepiej najpierw wyjąć zobaczyć jaka jest a potem kupić i to jeszcze najlepiej niech sprzedawca pomierzy i sprawdzi Ci czy na pewno to jest to co chcesz (tak zrobiłem drugim razem)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 75 2.0] - Nagle przestał odpalać (króciutki filmik)
barqus Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Lip 23, 2013 12:38
barqus
Brak nowych postów [75 cdt] Wyświetlacz nagle przestał świecić
mocu Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Lis 20, 2016 15:07
mocu
Brak nowych postów [R75] Webasto - kiedy powinno odpalać ???
Mortal Rover serii 75, MG ZT 20 Sob Gru 19, 2009 14:04
saute
Brak nowych postów [R75] Przestał się kręcić prędkościomierz
stefan1314 Rover serii 75, MG ZT 30 Nie Gru 05, 2010 13:50
piterazim
Brak nowych postów [R75] Przestał działać centralny zamek z pilota
Eros Rover serii 75, MG ZT 15 Czw Kwi 09, 2015 10:45
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink