Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Regeneracja pompy sprzęgła
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Regeneracja pompy sprzęgła
Autor Wiadomość
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 18:46   [R75] Regeneracja pompy sprzęgła
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Jako że jestem w trakcie poszukiwań nowej pompki , znalazłem coś takiego

http://allegro.pl/rover-7...1847968907.html

czy ktoś korzystał ? jakies spostrzeżenia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 05, 2011 18:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PawelSki99 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 146
Skąd: Aalsmeer-Holandia

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 19:36   

Juz była o tym mowa gość miał jedną taką aukcję i po jakimś czasie została ona usunięta przez Allegro pewnie tym razem też tak będzie wg mnie jakiś przekręt, ale z tego co pamiętam nikt z forum nie korzystał
 
 
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 20:02   

przy pomocy archiwum alegro widać ze kilka osób kupiło u niego tą usługe.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 22:58   

ciekawe jak na miejscu naprawia te pompki, jak rozbiera, zawija tłok w pakuły i składa no to sorry. A myślę, że takie rzeczY regenerować to potrzebny jakiś warsztat dobry jest
 
 
 
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 23:05   

jedyna opcja to taka ze przyjeżdza z juz zregenerowaną .... bo innej opcji nie widze ..ze naprawia na miejscu , pewnie to faktycznie ściema ..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maziciel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 100
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Paź 05, 2011 23:26   

A to narzedzia w aucie sie nie mieszcza? Prosze Was... :mrgreen: Z opisu wynika, ze facet zna sie na rzeczy, wiec zabiera ze soba niezbedne przyrzady i wcale nie musi to byc caly warsztat.
_________________
Jestem Polakiem i jestem z tego dumny!
Ostatnio zmieniony przez maziciel Sro Paź 05, 2011 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 23:28   

nie wiem, może jakaś tokarka potrzebna?
 
 
 
maziciel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 100
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Paź 05, 2011 23:30   

Istnieja male tokarki, a te wieksze wejda do auta do 3,5 tony bez problemu. Nie wiemy jakim autem jezdzi. Poza tym moze przyjechac z gotowymi czesciami i tylko wymieni te uszkodzone/zle zaprojektowane.
_________________
Jestem Polakiem i jestem z tego dumny!
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 05, 2011 23:39   

można powiedzieć, że złoty biznes ktoś podłapał :mrgreen:
gotowe części nie wiadomo skąd - jeśli z innych starych pompek to niech na miejscu w chałupie je naprawia i sprzedaje jako zregenerowane i ma więcej czasu na oglądanie panów przebranych za panie na necie :mrgreen:
jak dla mnie ta aukcja to czyste wodolejstwo, ale dla przykładu zadzwonię jutro do niego i zapytam co i jak.
 
 
 
PawelSki99 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 146
Skąd: Aalsmeer-Holandia

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 16:03   

to napisz jak się czegoś dowiesz konkretnego
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 16:44   

Ponieważ nie mam w telefonie funkcji nagrywania rozmów, żeby wrzucić na neta, żeby można było odsłuchać, co autor ma do powiedzenia z powyższej aukcji, wystosowałem do niego e-maila za pośrednictwem allegro. Teraz czekam na odpowiedź. Pytanie do administratora/moderatora, czy odpowiedź od tego człowieka będzie można wkleić na forum w tym temacie?
 
 
 
arkady 




Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 98
Skąd: Toruń



Wysłany: Czw Paź 06, 2011 17:05   

kiedys byla aukcja wystawiona za 200zl niepamietam uzytkownika napisalem meila co znaczy u niego regeneracja odp uszczelki bez rusania zaworku zwrotnego
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 20:22   

Dowiedziałem się tyle, że facet wymienia środkową wadliwą uszczelkę na tłoczku pompy, wymienia ją razem z korpusem.
Do naprawy potrzebuje tylko lutownicy.
Teraz uwaga, za każdego poleconego klienta zwraca 50zł o ile będzie sam wyciągał pompkę z samochodu (czyli doliczyć dojazd - 30zł za 100km) ale za wyciąganie z samochodu pompy bierze 130zł dodatkowo do regeneracji.
Podsumowując, gdy polecę mu marybę, zyskam 50zł mniej za regenerację, maryba, natomiast zapłaci więcej o 130zł + koszty dojazdu pana z lutownicą.
Łącznie daje nam 350zł za robociznę NETTO + koszty dojazdu
A ja kupowałem nową pompkę jakieś dwa lata temu za 450zł więc moim zdaniem nie warto się w to bawić.

[ Dodano: Czw Paź 06, 2011 20:22 ]
zdjęcie pompki
 
 
 
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 22:03   

no to wam się pochwalę, wla…snie jestem u tego czł‚owieka, w Biał‚ej podlaskiej wł‚aś›nie rozbiera, czysci moją… pompkę ,zmienia uszelkę ™ na tą wargową… z bmw, korpus zostaje mój. Moja jest roczna wię™c pozostałe elementy sa… ok co też dobrze wróźy. pewnie za godzinę ™skonczy, pakuje się™ i jutro jestem na zl‚ocie wĹłasnym autem :











EDTI ( czcionki)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maryba Pią Paź 07, 2011 09:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 22:46   

wymiana uszczelek nie da zbyt wiele, ponieważ uszczelka nie przecieka z powodu swojego zużycia... jedyny plus tej operacji to wymiana płynu a co za tym idzie usunięcie zanieczyszczeń i to jako działanie poboczne przedłuża życie...:)

ale za jego tekst o mojej robocie się nim zajmę ! to będzie Wojna :D
_________________
Pamparampam
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 07, 2011 05:02   

Tak też właśnie myślałem, że wypłukanie pompki powinno pomóc.

Nie wiem jakie były objawy u Ciebie. Jeśli pompka ma rok i była kupowana jako nowa, to może ma jeszcze gwarancję. Przy uszkodzeniach zaworu zwrotnego nie pomoże wymiana uszczelek i płukanie.
Mniemam, że u Ciebie maryba syf dostał się do układu i stąd problemy.

O co chodzi z tą wojną ;) ? Co gość pisał/mówił?

Maryba z czego ty piszesz, że wstawiasz takie dziwadła?
To jakiś telefon? Kodowanie wymusza utf-8? Nie da się tego czytać. Już lepiej pisz bez polskich znaków ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 07, 2011 09:26   

MaReK napisał/a:
Tak też właśnie myślałem, że wypłukanie pompki powinno pomóc.


Wydaje mi się ze raczej pomoze wymiana uszcelki na wargową



MaReK napisał/a:

Nie wiem jakie były objawy u Ciebie. Jeśli pompka ma rok i była kupowana jako nowa, to może ma jeszcze gwarancję. Przy uszkodzeniach zaworu zwrotnego nie pomoże wymiana uszczelek i płukanie.


Objaw był taki że waliło górą pomkpi - tak że musiałm najgorsze buty wziąść na drogę - niestety pompka była w sierpniu wymieniana - moze by sie dało podciągnąć dzięki życzliwości sprzedawcy - ale wiem ze to nie od niego zależy - a na pewno potrawło by to tydzien ..dwa ..moze trzy -- to za długo by u mnie auto stało. - stąd taki krok ..ze pojechałem tam.

MaReK napisał/a:

Mniemam, że u Ciebie maryba syf dostał się do układu i stąd problemy.

Syfu nie było wiele ( troche było) - popuszczała uszczelka u góry


MaReK napisał/a:

O co chodzi z tą wojną ;) ? Co gość pisał/mówił?


Nie wiem o co kaman


MaReK napisał/a:

Maryba z czego ty piszesz, że wstawiasz takie dziwadła?
To jakiś telefon? Kodowanie wymusza utf-8? Nie da się tego czytać. Już lepiej pisz bez polskich znaków ;)

Nokia E 71 + wasnie też zauważyłem ze jakies dzine maczki idą.




Tak od Siebie dodam - patrzyłem mu na ręce - to co robił mnie przekonało - nie jestem jakims tam super mechanikiem , ale nie jestem też super laikiem, rozwiązań technicznych troche widziałem

Powiem tak - nie wszędzie to moze zadziałąc bo jeśli jest korpus poddarty ... to sama wymiana uszelki moze nie pomóc- jeślo korpus jest zdrowy powinno być ok- zresztą patrzyłem na ten korpus - to jest z takiego materiału że pompka musi dłuuuugo pracować żeby sie podtarło.

Co do decyzji podjąłem ją po rozmowie z 5 porzednimi klientami tego człowieka i po rozmowie z nim , po tym jak przedstawił koszty i po tym jak pokazał mi wszystko jak będzie robione. - do tego mam adres i gwarancje - całosc kosztowała mnie 290 zł z wymianą- to chyba nie duzo ( dojazd)



Gośc przemyśał sprawę - i bierze kase za know - how - choc nie jest to duza kasa.. wg ..
mnie.

za 220 regenruje - jeśli powołacie sie na mnie .. załatwie wam rabat - ( zainsteresowani proszę o PW)

Cytat:

Łącznie daje nam 350zł za robociznę NETTO + koszty dojazdu
A ja kupowałem nową pompkę jakieś dwa lata temu za 450zł więc moim zdaniem nie warto się w to bawić.


Koszty realne :
1 opcja - wysyłasz do regeneracji : 220 + 17 zł przesyłka
2.opcja - jedziesz do niego 220 + 130 wymiana + dojazd
3.Opcja ( jeśli chcesz fakturę dolicz do 1 i 2 VAT)


Do wszystkich pozycji możliwy rabat :)

nowa pompka - za 450 nigdzie juz nie kupisz - 750 LUK , 800- 900 - oryginał + koszty wymiany

więc moim zdaniem warto sie bawić.


Co do VAT o któym pisał Kristofer to tylko jak chcesz fakture - ale to chyba nikogo nie dziwi


Z ciekawostek ... pompka kosztowła mnie 200 zł więcej ( mandat) i stres związany z tym że zgubiłem portfel - po 20 minutach poszukiwań znalazłem na środku dwu pasmowej jezdni ;) no i nie wyspanie - koło 3 byłem w domu:)

ja ze swojej strony POLECAM , zobaczymy jak sie będzie uzytkować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Paź 07, 2011 09:53   

maryba, za rok będziesz wymieniał pompkę na inna, pewnie BMW. Przeszedłem przez to co ty i wiem co mówię. Mój mechanik wymienił płyn nie było wiele brudu i pompka przestała ciec, po roku zdechł wysprzęglik i po jego wymianie okazało się ze zawór zwrotny jest już prawie zabity i poprzednia usterka z przed roku to był początek jego agonii. Teraz jak padnie całkiem zamierzam się na pompkę BMW. Uwaga, sam rozebrałem tą pompkę już trzy razy, uszczelka którą ci wymienił jest u mnie jak nowa i trzyma że hej a dwa lata temu przepuszczała, korpus nie jest wcale zużyty a auto kupowałem z nowiutka pompka sprzęgła oryginalną. Wytrzymała ona do pierwszej awarii 15 czy 17 kkm zaworek zaczął przepuszczać przy ok 30 kkm na razie jeżdżę zobaczę jak długo. Wg warsztatu z Puszczykowa zachowanie mojej pompki jest typowe i tak jest ponoć w większości przypadków.
I jeszcze jedno, mój mechanik mówił ze pasuje tam jakaś uszczelka od żuka za 30 groszy, nie chcę na ściemniać więc napiszę tylko że wydaje mi się że mówił "wargowa" ale to było 2 lata temu więc nie pamiętam dokładnie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 07, 2011 12:27   

Panowie... po pierwsze oryginalnie jest uszczelka "wargowa" jak ktoś to pięknie nazwał fachowo :D Więc on nie daje nic nowego, niesamowitego super działającego. Takie coś jest w standardzie!

Więc wymienia to samo na to samo, wargowa pasuje z poldka, fiata i innego tego typu ustrojstwa, z bmw tez przy czym ciężko znaleźć, uszczelka kosztuje 1,50 najdrożej jak kupowałem. I WYMIANA uszczelki nic nie daje, bo pompka nie cieknie przez przeciekającą uszczelkę, na razie ma farta bo po prostu trafia na pompki które są zapchane i działają bo wymienia płyny i układ się odtyka, nic więcej :D zapewniam Was że tak to działa :)
_________________
Pamparampam
 
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Pią Paź 07, 2011 12:35   

wymiana uszczelki nic nie da przerabialem ten temat u siebie cale cisnienie trzyma pierwsza plastikqwa uszczelka na tloku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Pompa sprzęgła - regeneracja
art034 Rover serii 75, MG ZT 13 Pią Paź 30, 2015 14:00
cabal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Regeneracja pompki sprzegła-Wrocław
darekkojak1 Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Sty 06, 2013 23:13
apples
Brak nowych postów [R75] - Pompa sprzęgła - regeneracja za 15zł
Pieta Rover serii 75, MG ZT 134 Wto Lis 27, 2018 21:27
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Zawleczka pompy sprzęgła.
jesse Rover serii 75, MG ZT 16 Sro Maj 26, 2010 21:26
Boncky
Brak nowych postów [R75] uszczelka grodziowa pompy sprzęgła
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 11, 2013 22:37
kerbi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink