Ile palą wasze 600 si? w trasie a ile w mieście gazu lub benzyny
Mój miasto - 12l benz 15l gaz
tasa 9l benz 12l gaz
Baaaaaaaaardzo ciężka noga!!
A ja mam odmienne doświadczenia. Bo mój Roverek 620 Si pali na gazie (nie sekwencja) 9.6 litra w cyklu mięszanym sprawdziłem dokładnie iż przejeżdzam średnio 1500 km na miesiąc ( Jezdze tak do 3.5 tys. obrotów i to mi wystarczy iż to jest jakieś 130km/h)
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 08, 2007 12:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2007 Posty: 90 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Lip 08, 2007 21:58
Mój R pali po Krakowie 14-16l gazu a nie jeżdżę agresywnie - dużo
W trasie jeśli można jeżdżę w miarę szybko 100-140km/h (oczywiście jeśli jestem na dwupasmówce) - średnio 12,5l chociaż dzisiaj miałem 11,2l i jechałem oszczędniej (bo było dużo samochodów...).
Natomiast mam instalację... chyba nie sekwencję, tylko zwykły II generacji (gaz podawany przed mieszalnikiem)... ale za bardzo sie na tym nie znam. (przełącznik sterowany obrotami STAG2-W)
A wy jakie macie instalacje?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Natomiast mam instalację... chyba nie sekwencję, tylko zwykły II generacji (gaz podawany przed mieszalnikiem)... ale za bardzo sie na tym nie znam. (przełącznik sterowany obrotami STAG2-W)
Poszukaj sterownika pod maską i sprawdź co jest na nim napisane. Obstawiam Stag 2L/XL/50/100/150
Mnie spalił dzisiaj w trasie poniżej 10l (a starałem się jechać z prędkością podróżną ok. 110kmh). Mam sekwencję Stag 300.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2007 Posty: 90 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Lip 08, 2007 22:29
piter34 napisał/a:
Jeśli chodzi dobrze to masz się cieszyć.
hmm... ostatnio mi gaśnie na luzie (jak jest zimny silnik), ale może gaziarze coś wyregulują lub filtr gazu jest do wymiany (po kupnie samochodu w maju nie wymieniałem).
Kosmos
Powinien odcinać przy 6600rpm (tak podaje RAVE).
Moc maksymalna przy 5500rpm...
Tego silnika nie opłaca się kręcić w ogóle powyżej 6000rpm
Powiem Ci ze mnie to tez zdziwilo
Co do tej mocy max to nie wiem jak jest do konca...Probowale sie z kumplem z jego bmw 525. ta nowsza automat(180kucy).Wyszlo to samo do okolo 150.
Doczytałem się na innych postach że jadąc bez wciśniętego pedału gazu (np z górki) przy jakichś tam obrotach silnika, wtryski nie pracują.
Czy ktoś wie jakie to obroty? Poniżej jakich obrotów one znów się włączają?.
Bo może to być dobry sposób na ekonom. jazdę. Lepiej jechać z górki na 5 biegu i 1500 obr czy na niższym z większymi obrotami by wtryski nie pracowały.
Doczytałem się na innych postach że jadąc bez wciśniętego pedału gazu (np z górki) przy jakichś tam obrotach silnika, wtryski nie pracują.
Czy ktoś wie jakie to obroty? Poniżej jakich obrotów one znów się włączają?.
Nie czytałeś uważnie. Pisałem w jednym z postów, że dla systemu wtryskowego PGM-Fi te obroty to 1500rpm.
Niestety jeżeli masz instalację gazową II gen., możesz o tym w ogóle zapomnieć.
Jest tam czasem funkcja cut-off, ale ona działa tak, że krokowiec przymyka dopływ gazu tylko w ograniczonym zakresie (np. 30%).
KRYS napisał/a:
Bo może to być dobry sposób na ekonom. jazdę. Lepiej jechać z górki na 5 biegu i 1500 obr czy na niższym z większymi obrotami by wtryski nie pracowały.
Jeżeli jedziesz na benzynie z zamkniętą przepustnicą powyżej 1500rpm to nie ma znaczenia który bieg jest zapięty. Paliwo i tak nie jest podawane.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
piter34 - jak zawsze błyskawiczny.
Mam sekwencje BRC.
A więc jeżeli oboty nie spadną poniżej 1500 i nie wciskam gazu to wtryski nie zapodają benzynki.
Czy tak się dzieje też przy gaziku? BRC sekwencja (miesięczna) 620si 94
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum