Wysłany: Wto Paź 02, 2007 17:20 [R600] Problem z sondą lambda :(
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: wszystkie
Wymienilem dzis sonde na uniwersalna boscha ls 05. I nic mi to nie dalo-dalej zapala sie check engine z tym ze teraz zapala sie zaraz po uruchomieniu silnika i kod bledu teraz to 41. Na starej sondzie byl kod bledu 1 i zapalala sie w czasie jazdy czasem po 20 min i glownie podczas puszczania gazu na biegu.
Co moze byc przyczyna? pomocy wiem ze kod bledu 41 to cos z grzalka.. grzalka w boschu ma 18W wiec czy to nie jest tego wina? nie powinno byc 12W?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 00:22, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 02, 2007 17:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy oprócz checka są jakieś inne objawy?
Czy sonda działa poprawnie? (w sensie napięcia podawanego przez sondę)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
ADasko [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 02, 2007 17:43
Raczej nie zauwazylem zadnych objawow chybaze wieksze zuzycie paliwa i czasem problemy z zozruchem na goracym silniku.
A wartosci nie mierzylem bo nie mam miernika
W tej sondzie sa 2 czarne przewody od grzalki. Jakie tam powinny byc biegny? + i - ? bo sprawdzalem probowka to na jednym czarnym przewodzie swieci kontrolka czyli jest to + ale za to na 2gim nie ma ani + ani -
W tej sondzie sa 2 czarne przewody od grzalki. Jakie tam powinny byc biegny? + i - ? bo sprawdzalem probowka to na jednym czarnym przewodzie swieci kontrolka czyli jest to + ale za to na 2gim nie ma ani + ani -
to obojętne, przecież jak podłączysz odwrotnie to grzałka nie będzie chłodzić
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
witam!!!!
niewiem czy to cos da ale radzil bym sprawdzic wiazke w komorze silnika ktore wychodza z pod plastikowej obodowy silnika. Mialem podobny problem okazalo sie ze pod ta obudowo przewody sie poprzecieraly od drgan silnika i pokazywalo check engine.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 20:01
lukasz620sdi napisał/a:
niewiem czy to cos da ale radzil bym sprawdzic wiazke w komorze silnika ktore wychodza z pod plastikowej obodowy silnika. Mialem podobny problem okazalo sie ze pod ta obudowo przewody sie poprzecieraly od drgan silnika i pokazywalo check engine.
Ten problem dotyczy raczej silników SDi, a kolega ma 2.3 Si.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum