Wysłany: Wto Paź 16, 2007 11:58 [R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam
Mam do mojego Roverka dołączone dwa piloty 3TXB. Gdy samochód stoi otwarty to oczywiście immo się uzbraja. Jeden z pilotów komunikuje się z centralką automatycznie po przekręceniu stacyjki, natomast drugi wymaga naciśnięcia przycisku, żeby rozbroić immo (z tego, co wiem, to tak działają 3TXA?)
Czym może to być spowodowane?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 08, 2011 00:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 11:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
natomast drugi wymaga naciśnięcia przycisku, żeby rozbroić immo (z tego, co wiem, to tak działają 3TXA?)
No tak... tak działają 3TXA.
Co więcej, wg źródeł klubowych, pilota "A" nie da się zaprogramować do nowej centralki...
Twój przypadek zdaje się zaprzeczać tej tezie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Oki, tak zrobię. A jakich oznaczeń tam mam szukać?
No i jak się okaże, że jeden jest typu A a drugi typu B to będę ewenementem na forum i na jakimś spocie doczekam się rozbiórki samochodu O ile w końcu uda mi się na jakiś dotrzeć.
Niestety, nie doebrałem jeszcze samochodu od mechanika, więc nie robiłem rozbiórki pilotów. Ale jak tylko będę miał oba, to zrobię porównanie (może w niedzielę )
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 11:27
To proste jednego pilota masz nowego typu który się komunikuje z centralą a drógiego starego typu który tej funkcji nie miał
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 15:22
To działa jedynie -nowe piloty i nowa centralka alarmu ta która mruga kierunkami po naciśnięciu na przycisk pilota
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
No widzisz kowciu... problem w tym, ze kolega ma nową centralkę, a do niej jeden pilot zachowujący się jak 3TXB, a drugi zachowujący się jak 3TXA ale na obudowie ma napisane 3TXB.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 16:38
W roverze 400 do rocznika 98 trzeba rozblokować immo naciskając na pilota a po 98 sam się rozblokowuje w momencie zbliżenia pilota do stacyjki.Te które się rozblokowują same mają nowszą centralkę która sygnalizuje kierunkami zamknięcie auta , po tym najłatwiej rozpoznać.A co do pilotów to proszę otworzyć obudowy tych pilotów i zobaczyć różnicę w budowie na płytce wewnątrz-będzie widoczna.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
kowciu, sprawa z różnymi centralkami jest jasna dla nas.
Niejasne jest to, że kolega ma rocznik 98, centralkę z migającymi kierunkami, 2 piloty i jeden działa nie tak jak trzeba, tzn. trzeba naciskać na pilota, aby odblokować immo.
Drugiego pilota wystarczy zbliżyć.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum