Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
Autor Wiadomość
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 11:58   [R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam
Mam do mojego Roverka dołączone dwa piloty 3TXB. Gdy samochód stoi otwarty to oczywiście immo się uzbraja. Jeden z pilotów komunikuje się z centralką automatycznie po przekręceniu stacyjki, natomast drugi wymaga naciśnięcia przycisku, żeby rozbroić immo (z tego, co wiem, to tak działają 3TXA?)

Czym może to być spowodowane?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 08, 2011 00:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 16, 2007 11:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 12:47   

Kysior napisał/a:
natomast drugi wymaga naciśnięcia przycisku, żeby rozbroić immo (z tego, co wiem, to tak działają 3TXA?)

No tak... tak działają 3TXA.
Co więcej, wg źródeł klubowych, pilota "A" nie da się zaprogramować do nowej centralki... :shock:
Twój przypadek zdaje się zaprzeczać tej tezie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 12:54   

No ale na pilocie jest napisane, że to wersja "B"
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 13:10   

Kysior napisał/a:
No ale na pilocie jest napisane, że to wersja "B"

W takim razie źle zrozumiałem (dointerpretowałem sobie ;-)) .
Nie wiem z czego może wynikać takie zachowanie...

[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 14:10 ]
Może ktoś w tym drugim zmienił obudowę?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 13:15   

rozbiesz obudowe i zobacz co pisze na scalaku.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 13:28   

Oki, tak zrobię. A jakich oznaczeń tam mam szukać?

No i jak się okaże, że jeden jest typu A a drugi typu B to będę ewenementem na forum i na jakimś spocie doczekam się rozbiórki samochodu :) O ile w końcu uda mi się na jakiś dotrzeć.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 13:31   

Kysior, jaki masz VIN?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 13:32   

Kysior napisał/a:
A jakich oznaczeń tam mam szukać?


Takich samych jak na obudowie, pod miejscem na baterie powinien byc wytrawiony na plytce napis.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 13:50   

piter34 napisał/a:
Kysior, jaki masz VIN?


SARRTSLZSWD296372

Możesz mi od razu podać, co tam wyrzuca sprawdzajka?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 16, 2007 15:35   

VIN:SARRTSLZSWD296372, MG Rover, Rover 400, 45 and MG ZS, Class 3.1, 4 Door Saloon, Normal Aspiration, 4 Cylinder, 16V, MPi, Petrol, DOHC, 1600 cc, K Series, 5 Speed, 5C37, LHD, Manual, Model Year: 1998, S/N: 296372

Nowa centralka i piloty były od końcówki WD250029
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 16, 2007 15:49   

wymień baterie na PANASONIC może to coś poprawi.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 09:00   

Niestety, nie doebrałem jeszcze samochodu od mechanika, więc nie robiłem rozbiórki pilotów. Ale jak tylko będę miał oba, to zrobię porównanie (może w niedzielę :) )
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 11:27   

To proste jednego pilota masz nowego typu który się komunikuje z centralą a drógiego starego typu który tej funkcji nie miał
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 17, 2007 13:15   

kowciu napisał/a:
To proste jednego pilota masz nowego typu który się komunikuje z centralą a drógiego starego typu który tej funkcji nie miał

Tzn, że można bez problemu zaprogramować 3TXA do nowszej centrali z pasywnym immo i pilotami 3TXB?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 15:22   

To działa jedynie -nowe piloty i nowa centralka alarmu ta która mruga kierunkami po naciśnięciu na przycisk pilota
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 17, 2007 15:24   

No widzisz kowciu... problem w tym, ze kolega ma nową centralkę, a do niej jeden pilot zachowujący się jak 3TXB, a drugi zachowujący się jak 3TXA ale na obudowie ma napisane 3TXB.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
JohnnyB 




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 15:25   

Ja przy kupnie samochodu dostalem tylko 1 pilota 3txb i mam ta sama przypadlosc co Kysior
Kysior napisał/a:
natomast drugi wymaga naciśnięcia przycisku, żeby rozbroić immo (z tego, co wiem, to tak działają 3TXA
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 17, 2007 15:34   

JohnnyB napisał/a:
Ja przy kupnie samochodu dostalem tylko 1 pilota 3txb i mam ta sama przypadlosc co Kysior

Tzn. musisz naciskać przycisk, aby odblokować immo?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 16:38   

W roverze 400 do rocznika 98 trzeba rozblokować immo naciskając na pilota a po 98 sam się rozblokowuje w momencie zbliżenia pilota do stacyjki.Te które się rozblokowują same mają nowszą centralkę która sygnalizuje kierunkami zamknięcie auta , po tym najłatwiej rozpoznać.A co do pilotów to proszę otworzyć obudowy tych pilotów i zobaczyć różnicę w budowie na płytce wewnątrz-będzie widoczna.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 17, 2007 16:52   

kowciu, sprawa z różnymi centralkami jest jasna dla nas.

Niejasne jest to, że kolega ma rocznik 98, centralkę z migającymi kierunkami, 2 piloty i jeden działa nie tak jak trzeba, tzn. trzeba naciskać na pilota, aby odblokować immo.
Drugiego pilota wystarczy zbliżyć. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Piloty do Rovera
rafcio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Lip 15, 2007 22:48
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Pilot do 400ki LUCAS 3TXB + programowanie
prezespl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Mar 03, 2008 15:48
Brt
Brak nowych postów [R416] Nowe piloty synchronizacja
luis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Kwi 23, 2009 14:31
luis
Brak nowych postów [R416] Nowe, wadliwe piloty???
Czyżby części zamienne nie były OK?
Msl72 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Wrz 14, 2008 17:10
PHJOWI
Brak nowych postów [R416] Działanie immobilisera
tomi78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sro Maj 14, 2008 10:35
tomi78



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink