no właśnie. kurcze. tomi mi przysłał schemat chłodzenia bez chłodnicy i juz nie jestem taka dobra.... tak czy siak - fotki tak jak napisał Brt - bedę Ci bardzo wdzięczna.. niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi i w roverkach
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 13:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mozesz probowac podejsc do wulkanizatora z ta rura i zobaczyc czy jest wstanie w jakis sposob (nadlewajac, albo cos) zrobic wytrzymala late na tej dziurze.
Michaelp mial podobna akcje i niestety zakonczylo sie to kupieniem weza w czesciach zamiennych.
Zielonka albo Ciechanow.
Dlaczego uwazasz, ze chlodnica jest zepsuta? W koncu to tylko ten waz gumowy sie przetarl. Pewnie maska za nisko siedzi bo odboje do zera skrecone.
[ Dodano: 24 Październik 07, 15:08 ]
W SDi tez jest taka rura tylko ze pod ta gruba od Intercoolera
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pisze o Twoim
Nie o Adriana. Wczesniej jak zrozumialem, jakies elementy ostre maski pokancerowaly przewod. Dlaczego? Bo pewnie maska za gleboko wpada. Chlodnicy raczej nie da sie zamontowac zle... bo inaczej nie bedzie pasowac
Napisz co jeszcze boli Twoje R:
1. Gumowy wąż
2. Zderzak (zle umocowany)
3.
4.
5.
uzpelnil liste
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
alez bardzo proszę- zrób sobie kawę bo sie zejdzie:
- wspomaganie - rozwin te usterke? Nie ma bo? Pasek sie zesral, pompa dziala?- działa... tak działa że przy 2km/h jest taki sam luz jak przy 102.
-felgi - krzywe? - serwis zaufany - np. Sikora na ul. Bartyckiej/Polskiej - nowe nie krzywe, juz raz prostowałam
- opony (założone wewnetrzna strona do zewnątrz) - j.w - i tak musze wymienić, teraz to juz se sama dopilnuje kolegów...
-brak poduszek - fizyczny, czy w/g czujnikow? - a skąd ja mam wiedziec czy fizyczny,na moje oko maskownica poduszek jest przylepiona na super gluta a w srodku nic nie ma.A czujniki to ja mam jakies ? bo nic mnie nie swieci.
-ciagle psujace się swiatła - zarowki? czy cos innego? Moze zle zamocowane i lataja jak glupie i zarowki nie daja rady - do zrobienia pod domem - to da sie je bardziej polepic?
-źle spasowana maska - maska? wzgledem czego? zderzaka? moze to zderzak i pas przedni zle spasowane wzgledem maski? - do zrobienia pod domem
- tak... mam gdzies taki młotek.. dam se rade..
-gołe kable - jak to gole? Bez izolacji wierzchniej, peszla? - no właśnie tak. gołe, golutkie a tu i ówdzie miedź wystaje.
-brak klaksonu - bezpiecznik? syrena, przewod? - do zrobienia/sprawdzenia pod domem
ja nawet nie wiem gdzie mam klakson a ty i o bezpiecznikach...
-zardzewiałe klemy(to akurat sama sobie wyczyszcze) - pod domem-właśnie
-kierownica od innego r - trudno. wazne ze sie da krecic ta ... jak jedziesz prosto to wg niej skręcasz w prawo.
-połamany kokpit od spodu - co w/g Ciebie jest kokpitem? Spod deski rozdzielczej, czy co? to plastikowe szare ze schowkami o rozmiarze "na paczke prezerwatyw"
-ustawicznie zaparowany srodek - masz klime? sprawdzalas filtry? moze zle ustawiasz nawiewy, a moze masz duuzooo wilgoci w srodku - do sprawdzenia/zrobienia pod domem- nie wiem kto pyta,ale marek wie że nie mam klimy. Wilgoci nie mam, nawiew jest w porzo. obieg zawsze otwarty.
-źle spasowana szyba od kierowcy- jak jest mróz i uszczelka się zbiega to się nie domyka bez dopchnięcia - do wymiany guma lub do "silikonowania preparatem" do zrobienia pod domem - a mnie sie zdaje ze guma jest gdzie indziej a szyba żyje swoim własnym zyciem...
-wtryski do regulacji - do zrobienia u speca od diesli, albo u Mariusza (chyba)
mnie tam ten smród nie przeszkadza... ale żre tez olej troche - zapomniałam dodać...
-zamki do wymiany - po co? Zamki, czy bebenki? - u Mariusza, albo kumatego blacharza
- bo z samym centralnym jest kiepsko jak się czujniki popsuja albo bateria wysiądzie w pilocie.
-gdzie jest moje oświetlenie bagaznika? - bezpiecznik, zarowka, przewody... - do sprawdzenia/zrobienia pod domem - to nie żarówki tylko przewody jak juz - nie umiem.
-jak odkurzyć tapicerke pomiędzy szyna fotela a ham.ręcznym? - odkurzaczem na myjni, badz domowy z odpowiednia sawka. - nie idzie.
-jak naprawić pas tylny po stronie kierowcy bo się nie wyciąga. - oczyscic, a potem mechanizm nasmarowac np. miedziowym smarem. - u mnie pomoglo - a u mnie nie
-brak spryskiwacza tylnej szyby - spryskiwacz jest, ale nie pryska - wezyk w klapie - do zrobienia pod domem- gdzie ten wężyk
to narazie tyle z rzeczy pilnych, reszta to kosmetyczne pierdoły.
Da sie. Najdrozej wyjda oponki z felgami (jesli prostowanie wejdzie w gre)
Pozdro,
Ostatnio zmieniony przez MaReK Sro Paź 24, 2007 14:45, w całości zmieniany 2 razy
To mi wygląda na jakiś weekend u Tomiego pod blokiem z dużą ilością browaru...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
[ Dodano: 24 Październik 07, 15:37 ]
I dolaczam sie do postu Macieja - u Tomiego
Albo w jakims garazyku zaprzyjaznionym co by po nerkach nie pii...galo
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
- wspomaganie - rozwin te usterke? Nie ma bo? Pasek sie zesral, pompa dziala?- działa... tak działa że przy 2km/h jest taki sam luz jak przy 102.
To moze miec zwiazek z maglownica? Niech sie wypowiedzą eksperci
Panna_Migotka napisał/a:
-felgi - krzywe? - serwis zaufany - np. Sikora na ul. Bartyckiej/Polskiej - nowe nie krzywe, juz raz prostowałam
Zatem ten temat odpada.
Panna_Migotka napisał/a:
- opony (założone wewnetrzna strona do zewnątrz) - j.w - i tak musze wymienić, teraz to juz se sama dopilnuje kolegów...
Lepiej zmien warsztat bo to jakies amatory.
Panna_Migotka napisał/a:
-brak klaksonu - bezpiecznik? syrena, przewod? - do zrobienia/sprawdzenia pod domem
ja nawet nie wiem gdzie mam klakson a ty i o bezpiecznikach...
Nie mowie ze sama masz to robic, trzeba sie zgadac i pomoc kolezance z wawy
Jednak wszystko trzeba robic za dnia. Bo nocne spotkania sa dobre na paluszki i sok
Panna_Migotka napisał/a:
-kierownica od innego r - trudno. wazne ze sie da krecic ta ... jak jedziesz prosto to wg niej skręcasz w prawo.
To kwestia zbieznosci, ew. ktos zle ta kierownice zalozyl. Do zrobienia.
Panna_Migotka napisał/a:
-brak poduszek - fizyczny, czy w/g czujnikow? - a skąd ja mam wiedziec czy fizyczny,na moje oko maskownica poduszek jest przylepiona na super gluta a w srodku nic nie ma.A czujniki to ja mam jakies ? bo nic mnie nie swieci.
Powinnas miec, a czy nic nie swieci to sprawdzic dlaczego. Pod domem
Panna_Migotka napisał/a:
-połamany kokpit od spodu - co w/g Ciebie jest kokpitem? Spod deski rozdzielczej, czy co? to plastikowe szare ze schowkami o rozmiarze "na paczke prezerwatyw"
Na kasety! To drobiazgi - da sie wymienic za grosze. Ale bez tego da sie zyc.
Panna_Migotka napisał/a:
-ustawicznie zaparowany srodek - masz klime? sprawdzalas filtry? moze zle ustawiasz nawiewy, a moze masz duuzooo wilgoci w srodku - do sprawdzenia/zrobienia pod domem- nie wiem kto pyta,ale marek wie że nie mam klimy. Wilgoci nie mam, nawiew jest w porzo. obieg zawsze otwarty.
Zle ustawiony. Ja tez tak myslalem, dopoki mi Brt nie wyjasnil jak ma ten nawiew byc zeby nie parowal bardzo
Panna_Migotka napisał/a:
-źle spasowana szyba od kierowcy- jak jest mróz i uszczelka się zbiega to się nie domyka bez dopchnięcia - do wymiany guma lub do "silikonowania preparatem" do zrobienia pod domem - a mnie sie zdaje ze guma jest gdzie indziej a szyba żyje swoim własnym zyciem...
W takim razie prowadnice, badz mechanizm... do sprawdzenia - pod domem
Panna_Migotka napisał/a:
-wtryski do regulacji - do zrobienia u speca od diesli, albo u Mariusza (chyba)
mnie tam ten smród nie przeszkadza... ale żre tez olej troche - zapomniałam dodać...
Mariusz !
Panna_Migotka napisał/a:
zamki do wymiany - po co? Zamki, czy bebenki? - u Mariusza, albo kumatego blacharza
- bo z samym centralnym jest kiepsko jak się czujniki popsuja albo bateria wysiądzie w pilocie.
I tak ci to nic nie da - nie masz immo, wiec mozesz go otworzyc nawet srubokretem
Panna_Migotka napisał/a:
-gdzie jest moje oświetlenie bagaznika? - bezpiecznik, zarowka, przewody... - do sprawdzenia/zrobienia pod domem - to nie żarówki tylko przewody jak juz - nie umiem.
Drobiazg DO zrobienia za widoku pod domem
Panna_Migotka napisał/a:
-jak odkurzyć tapicerke pomiędzy szyna fotela a ham.ręcznym? - odkurzaczem na myjni, badz domowy z odpowiednia sawka. - nie idzie.
Oddac na myjnie za 30 zl zrobia
Panna_Migotka napisał/a:
-jak naprawić pas tylny po stronie kierowcy bo się nie wyciąga. - oczyscic, a potem mechanizm nasmarowac np. miedziowym smarem. - u mnie pomoglo - a u mnie nie
To widocznie naciag sie poddal po jakims dzwonku
Panna_Migotka napisał/a:
brak spryskiwacza tylnej szyby - spryskiwacz jest, ale nie pryska - wezyk w klapie - do zrobienia pod domem- gdzie ten wężyk
Jak zamykasz bagaznik, po prawej stronie masz wiazke przewodow, a po lewej masz w gumie wezyk. Tam najczesciej ten wezyk robi "kuku"
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
no dooobrze.... trzymam za słowo... jakiś weekendowy poranek? POMOŻECIE?
No coz... hmm... no wiec.. w asyscie jeszcze kogos np. Michaelp, Tomi, Maciej, Tempest czemu nie Poza tym musze jeszcze zapytac o zgode Violle Jesli nie bedzie miala nic na przeciw
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja spoko, jeśli tylko będę w Wawie, a o to ostanio trochę ciężko, ale dajcie znać na konkretny termin.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
W jeden dzien to ja nie wiem czy wszystko sie da zrobic.
Rozebranie zderzeka i spasowanie od poczatku zajelo mi na dzialce 3,5h
Chyba ze bedzie wiecej osob. Jeden robi to, drugi elektryke trzeci wymiienia wezyk
Narzedzia sa, jeszcze tylko miejsce... bo w deszcz to cienko tak na dworzu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum