Wysłany: Wto Lis 20, 2007 17:55 [R75] Problem na zimnym slniku...
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam. Problem pojawia się zawsze gdy silnik jest zimny a znika po przejechaniu około paru kilometrów. Dokładniej przypomina to takie dławienie się silnika ( przypomina to sytuację jak kończy sie paliwo i silnik niby chce a nie może ) przy normalnej jeździe jak i przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach ( przy dodaniu gazu obroty utrzymują się - nie skaczą a silnik jakby nie miał mocy i szarpie) - dodam, że na wolnych obrotach gdy nic nie robię pracuje bez zarzutu. Jest to rover 75 z silnikiem 1.8 rocznik 2000. Z góry dziękuje za pomoc.
[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Lis 20, 2007 18:01 ] Proszę przeczytać zasady kącika i poprawić temat.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 16:47, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 17:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wydaje mi się że to wina silniczka krokowego co prawda mam teraz dizelka ale poprzednio miałem lanosa j jak był zanieczyszczony silnik krokowy to było tak samo.Popraw temat bo mediator może ściągnąć temat z forum.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 18:55
A wymieniałeś filtr paliwa w zbiorniku?
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Jaqbo wez pod uwage rowniez katalizator. Tez mialem takie objaby ale w benzynie w 206
musialem bo zagrzac zeby mozna bylo jezdzic normalnie pozniej juz grzanie nawet nie pomagalo hehehe
Wymiana na nowy lub zamiennik.
pozdrawiam
U mnie objawy identyczne jak pisał Jaqbo tyle że w dieslu. Na ciepłym silniku wszystko jest ok. Może szwankować przepływaka? czy jest coś takiego jak regulator świec?
Podobno filtr paliwa w R 75 1.8 według producenta powinien służyć do końca żywotności auta a jak to jest w żeczywistości to nie mam pojęcia
tak, to ja wiem, pozdrawiam producenta, to tak jak w starszych oplach - olej w skrzyni biegów nie trzeba wymieniać.
Nie chce wiedzieć co jest w tym filtrze po 10 latach... jak by był w przystępnej cenie to bym wymienił bez wachania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum