Wysłany: Sob Lis 24, 2007 11:23 [R827] Warto czy nie warto ??
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: wszystkie
Na wstępie chciałbym z góry przeprosić jeśli zaśmiecam forum, szukałem potrzebnych informacji na forum ale niestety ich nie znalazłem być może dlatego że nie mam na to dużo czasu. Nie posiadam dostępu do neta na codzień i mudze korzystać z kawiarenki internetowej a tu jak wiadomo czas kosztuje
Od kilku lat moja rodzina posiada Rovera Vitesse 827 si rocznik 90 z silnikiem 2.7
Jednak jakieś 2 lata temu stało się coś z pompą wodna silnik sie zagrzał i auto od dłuższego czasu jest nie na chodzie. Byliśmy z nim już u kilku mechaników, ale nazwałbym ich raczej "pseduo-specjalistami" gdyż żaden nie był w satnie naprawić autka.
Potem mój Ojciec kupił sobie inne auto a to ja odziedziczyłem.
Moje pytanie dotyczy tego czy warto w to auto inwestować czas i pieniądze czy to nie będzie taka bezdenna skarbonka w która bez konca będę musiał wkładać pieniądze? Pamiętam że jeszcze gdy jeździł to zbierał się naprawde fajnie po za tym auto naprawde mi się podoba ale zastanawiam się czy inwestowanie w niego ma sens?? Po za tym czy założenie do niego instalacji gazowej się opłaca?
I czy gdzieś w łodzi lub w okolicach jest ktoś kto mógłby się zając tym autkiem?
Jeszcze raz z góry przepraszam napewno potrzebne informacje znalazłbym na forum ale brak mi na to czasu
Licze na na waszą pomoc
informacje które mam nadzieje mi udzielicie przyczytam dopiero za jakiś czas bo nie wiem kiedy znowu będę miał okzje wejść n Wasze forum
POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 00:51, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 11:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym oddał auto do mechanika, żeby postarałsiewycenić koszty usprawnienia auta i na tej podstawie będziesz wiedział, czy jest sens utrzymywać auto, czy też niestety się go pozbyć. Jesli usterka jest niewielka, to moim zdaniem warto trzymać to auto
Opisz co dokładnie stało się autku, to może pomożemy jakoś - posiadam 827 od 5 lat i jestem bardziej niż zadowolony, ale oczywiście wszystko jest kwestią kosztów.
Opisz awarię oraz późniejsze działania mechaników, bo na razie Twój opis nie wiele mówi:
- awaria pompy
- przegrzanie
To mogło doprowadzić do uszkodzenia uszczelki pod jedną lub obiema głowicami (ale nie musiało!!!), a wtedy to już są pewne koszty, ale trzebaby to dokładnie policzyć.
Opisz dokładnie objawy i co powiedzieli ci psecudomechanicy.
Co do instalacji LPG, to mam taką w R827 od 5 lat i wszystko jest super - zwraca się po około 10 000-12 000 km, a potem jeździsz 40-60% taniej - to zależy tylko na ile tys. km szacujesz swoje jeżdżenie tym autkiem.
Co do zbierania to fakt - jeździ super.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No cóź dziękuje za pomoc, byłem w tym serwisie kŧóry mi poleciliście i niestety diagnoza jest taka że w silniku z powodu tej pompy poszły zawory i bardziej opłacalne od naprawy tego silnika byłoby kupienie innego. W związku z czym mój kochany roverek zakończył już na dobre swój żywot i chyba będę go musiał sprzedać na części (
Jeśli autko poza tym jest ok, to może warto poszukać samego silnika...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum