Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Ustawienie kąta wtrysku a kultura pracy silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Ustawienie kąta wtrysku a kultura pracy silnika
Autor Wiadomość
xytras 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Cze 2004
Posty: 56
Skąd: Wronki



Wysłany: Pią Sie 03, 2007 17:18   [R620] Ustawienie kąta wtrysku a kultura pracy silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

cześć wszystkim !

Jak wiecie miałem przekładkę silnika w moim Roverku i niestety stwierdzam, iż kultura pracy tego egezmplarza w stosunku do tego który miałem poprzednio - jest znacznie niższa.
W kabinie jest hałas tzn, słychać mocno pracujący silnik - nic nie drży czy wpada w wibracje - poprostu kultura pracy jest o wiele niższa niż w poprzednim moim Roverku 620 sdi.

Ma ktoś pomysł czym to może być spowodowane? przestawiony rozrząd? kąt wtrysku ? wiem że był kłopot gdyż pompa została jeszcze zdemontowana w Austrii, skąd kupiłem autko i nie było widać śladu jak powinna być mocowana ! specjalnie jechałem do kolesia który miał taką samą pompę i zaznaczałem markerem gdzie powinien być klin umocowany na tym stożku, być może jednak to ustawienie nie jest zbyt precyzyjne i dlatego tak głośno pracuje? Nie wiem co może byc jeszcze przyczyną - dodam że cały czas niestety prędkościomierz nie działa i kilometry lecą jak oszalałe, mechanik naprawił alternator ale z licznikiem wysłał mnie do "hackera" :) proszę o pomoc !
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 03, 2007 17:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 11:04   

Odświeżam temacik. Nikt koledze nie jest w stanie pomóc :/ ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 11:09   

Nie bardzo mam pomysł, co z Tym można zrobić. Standardowo można sprawdzić kąt wtrysku i przeglądnąć parametry pracy silnika. Może cos wyjdzie?? Może tez wydech jest jakiś kombinowany i dlatego wewnątrz jest głosniej?? nic innego mi do głowy nie przychodzi.
A o liczniku chyba pisałem, że warto sprawdzić kabelkologię, czy czasem gdzieś przy impulsatorze nie ma pomyłki w przewodach. :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 22, 2007 18:19   

Coś ruszyło w temacie?

Mam podobny problem. W moim 620SDi została wymieniona głowica wraz z rozrządem. Niestety silnik pracuje od tej wymiany bardzo głośno i twardo. Wcześniej chodził względnie cicho i mięciutko. Kąt wtrysku został teoretycznie ustawiony pomiędzy 2 a 3 stopniami. Dynamika jest w porządku. Co jakiś czas zapala się check engine, a błąd dotyczy cewki czasu wtrysku paliwa (34). Tak sobie myślę, że jednak ten kąt wtrysku nie jest dobrze ustawiony i stąd cała heca, ale może ktoś z pojęciem o dieslach wyraziłby swoją opinię?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 09:52   

Halooo, czy jakiś szpec od klekotów ma teorię dot. opisywanego problemu ?? ;)

[ Dodano: Wto Lis 27, 2007 09:52 ]
może i nie szpec też się wypowie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 19:11   

Dodam, że auto dziś rano odpaliło od strzału i nie dymi. No ale kultura pracy, bez żadnej przesady, jest jak w traktorze. Do tego ten głośny dźwięk przenosi się na deskę rozdzielczą, która strasznie hałasuje i przy przyspieszaniu wpada w wibracje.

[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 20:12 ]
U mnie już okay. Podwyższony hałas silnika spowodowany był po pierwsze źle ustawionym kątem wtrysku, po drugie (tu sprawa powodowała głównie przenoszenie drgań na kierownicę i deskę rozdzielczą|) odwrotnie zamontowaną łapą zabezpieczającą na górnej poduszce silnika, która to dotykała do mocowania poduszki i przenosiła drgania na karoserię.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 16:38   

thef napisał/a:
U mnie już okay. Podwyższony hałas silnika spowodowany był po pierwsze źle ustawionym kątem wtrysku, po drugie (tu sprawa powodowała głównie przenoszenie drgań na kierownicę i deskę rozdzielczą|) odwrotnie zamontowaną łapą zabezpieczającą na górnej poduszce silnika, która to dotykała do mocowania poduszki i przenosiła drgania na karoserię.

I to sam po sobie poprawiał pan M.? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 16:46   

piter34 napisał/a:
I to sam po sobie poprawiał pan M.? :lol:
Piter, okazało się po pierwsze, że nowy komputer u pana M. nie czytał mojego kąta wtrysku - jak sie okazało w sobotę, cały czas wyświetlał 2 stopnie, mimo korekt na kole pompy (inne parametry tak, a nawet kąt wtrysku dwa dni wcześniej w innej 600ce SDi), stąd jak początkowo ustawił i przeczytał, że jest 2, to myślał, że jest ok, a nie mieliśmy już czasu grzebać jak go odbierałem. Po drugie, tą łapę zabezpieczającą przykręcał już jego pracownik no i musiał się walnąć ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Ustawienie kąta wtrysku
tiruces Rover serii 600, Honda Accord 13 Wto Lut 19, 2008 11:56
Brt
Brak nowych postów [R620] Sprawdzenie i ustawienie kąta wtrysku.
Gdzie w Krakowie i okolicach?
filo Rover serii 600, Honda Accord 15 Sro Paź 29, 2008 15:35
filo
Brak nowych postów [R620] Ustawienie kąta wtrysku paliwa
Slepiecc Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Lut 02, 2010 18:23
Slepiecc
Brak nowych postów [R600] Ile kosztuje ustawienie kąta wtrysku?
cov_666 Rover serii 600, Honda Accord 9 Pią Mar 21, 2008 11:55
piter34
Brak nowych postów [Honda Accord]Dziwna kultura pracy silnika 2.0 TDi
Techniczny Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Wrz 11, 2013 21:40
Techniczny



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink