Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Gru 27, 2007 21:15
Może jest zbyt mało paliwa (wskażnik oszukuje) lub jakaś nieszczelność na lini zbiornik paliwa a silnik
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Gru 27, 2007 21:24
A nie ma gdzieś pęknięcia w samej pompie paliwa/rurce poniżej tego dekielka od przykręcania pompy do zbiornika , może do wiaderka bardziej ją zanurzasz spróbuj zanurzyć tylko samą końcówkę z sitkiem i wtedy zobacz
[ Dodano: Czw Gru 27, 2007 21:27 ]
Miałem kiedyś taki przypadek przy pompie (podróbce Włoskiej) że pompa nie siegała dna i przy 1/4 zbiornika silnik przerywał i gasł
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Między tym sitkiem a pompą jest jeszcze taki zaworek,czy on się moze przycinać?
[ Dodano: Pią Gru 28, 2007 13:38 ]
Zanurzyłem samą końcówkę z sitkiem -działa ,ale jak wszystko poskręcam na swoje miejsce przestaje działać.Wystarczy ,ze odkręcę bak i juz auto pali bez problemu,niczego więcej nie ruszając.Nie wiem o co w tym wszystkim chodzi,moze jeszcze coś z przewodami.Będę szukał dalej .
Dziękuję za zainteresowanie.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 19:40
A po montażu zbiornika nie mylisz podłączenia wężyków np. tych z boku zbiornika
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Ale ja niczego nie rozłączałem.tam z boku mam tylko jeden czerwony węzyk.Zdejmuję zbiornik na ziemię pod samochód ,niczego nie rozmontowywuję i on odpala,a jak tylko bak wraca na swoje miejsce to pompka nie daje ciśnienia paliwa.Paliwo przy filtrze mozna wtedy zatrzymać palcem.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 28, 2007 22:19
A może w momencie montażu/dokręcenia zbiornika gdzieś dociskasz przewód/wężyk paliwowy
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Być moze,podejrzewam jeszcze złączki na przewodzie paliwa zaraz za pompą.Tam są takie plastikowe wciskane w złączkę zabezbieczenia.One wyskakują i moze to jest przyczyną.
Przepraszam dlugo nie pisałem ,ale wypadły mi inne sprawy.Problem z autem juz rozwiązałem.Była wadliwa (zapchana?) złączka między gumowym a metalowym przewodem paliwa przy zbiorniku.Były tez obdarte z izolacji przewody dochodzące do czegoś na spodzie pompki.Przy okazji wyczyściłem zbiornik paliwa(na dnie było sporo grudek lodu-nasze kochane paliwo).Auto jezdzi bez problemu,ale nie toleruje paliwa z Łazowskiej stacji paliw.Dziękuję za zainteresowanie i podpowiedzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum