Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [Rover 214i 96r] problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [Rover 214i 96r] problem z odpaleniem

po czyszczeniu zbiornika
Autor Wiadomość
pakooo 




Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: Bojanowo



  Wysłany: Czw Lut 14, 2008 21:14   SOLVED [Rover 214i 96r] problem z odpaleniem

Witam
Dzisiaj wyciagalem zbiornik aby go wyczyścic i po ponownym zalożeniu i zalaniu paliwem auto nie odpala.Może mi ktoś pomóc?
Ostatnio zmieniony przez giewu Sro Lut 20, 2008 08:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 14, 2008 21:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 22:06   

przy rozmowie przez GG sugerowalem ewentualne zle podlaczenie pompy (zamiana biegunow)
ale pakooo pisal ze pompa ma taka wtyczke, ze nie da sie jej inaczej wlozyc,
pompa nie podaje wcale paliwa ,dziwnie pracuje inaczej niz przed rozbieraniem,
przy okazji dowiedzialem sie ze kolega rozbieral tez pompe i tu pewnie jest przyczyna

ja nie rozbieralem nigdy pompy ,wiec nie wiem co tam mozna popsuc :mrgreen:
koledze z forum FSO --> Bocian_se udalo sie rozebrac i naprawic pompe z poldorovera
podalem tez zainteresowanemu numer GG do Bociana, dobrze by bylo gdyby cos nie cos opisal i w tym watku
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 23:30   

moze wystarczy odpowietrzyc uklad
ponaciskaj gruszke az stwardnieje
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 23:31   

Wazzabii, to jest benzyniak ;) więc "ciut" inaczej to wygląda ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 18, 2008 13:17   

pakooo, udało się uruchomić auto?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
pakooo 




Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: Bojanowo



Wysłany: Wto Lut 19, 2008 22:13   

Witam,
okazało się ze winowajcą była pompa paliwa.Kupiłem nową za 120 zł (samą pompę bez pływaka) teraz śmiga aż miło.Wymieniłem od razu filtr paliwa żeby już nie było problemów.Objaw zepsutej pompki można zaobserwować po wyciągnięciu pompki ze zbiornika, po podłączeniu jej do akumulatora na sucho pompka powinna chodzić cały czas a moja działała ok 15 sekund a potem stawała(zatarta). Dodam również że nie trzeba odpowietrzać układu ponieważ pompka sama go odpowietrzy.Dziękuje wszystkim za sugestie i spostrzeżenia w rozwiązaniu mojej usterki.
 
 
 
The-Wraith 




Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec



Wysłany: Sro Lut 20, 2008 16:01   

nie to zebym byl zlosliwy ale nie dziwie sie ze na sucho przestala pracowac;)
 
 
 
Bocian_s 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2003
Posty: 171
Skąd: Siedlce



Wysłany: Czw Lut 21, 2008 21:54   

Skoro zostałem wspomniany to dodam i swoje 3 grosze...

Pompki paliwa są nierozbieralne więc na ogól je się wymienia. ja jednak postanowiłem rozebrać swoją skoro i tak już jest zepsuta. Okazało się że pompka nie zatarła się jak przypuszczałem a jedynie szczotka w wyniku pracy na sucho (LPG i permanentna jazda na rezerwie) z braku chłodzenia rozgrzała się na tyle że przytopiła kawałek plastiku i zawiesiła się nie dotykając komutatora. Po oczyszczeniu i rozruszaniu szczotki pompka ożyła. No ale po wszystkim pozostała sprawa złożenia tego do kupy. Ogólnie kilka opasek, kawałek PCV i poxipol zdziałały cuda. Znajomi elektrycy samochodowi jak się o tym dowiedzieli to stwierdzili że jeżdżę na bombie.

Dodam tylko że zabieg odbył sie jakieś 4 lata temu a pompka paliwa pomyka do tej pory. jako że układ benzynowy jest u mnie drugorzędny więc ma swoje niedomagania ale mimo wszystko pozwala dojechać do najbliższego dystrybutora LPG w razie konieczności.

Czasem zdarza się że pompka ożywa po uderzeniu młotkiem ale i to nie gwarantuje że za chwile nie stanie ponownie.

I jeszcze jedna uwaga o pompkach paliwa. Nie wiem jak to jest w roverach ale w polonezach zdarza się że uszkodzeniu ulega przewód zasilający pompkę tuz przy przelotce do wnętrza zbiornika. Dlatego przez kupnem nowej pompki proponuję zawsze sprawdzić wyjętą pompkę paliw na krótko do akumulatora...

Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów SOLVED [R 220 SDi r.97] Problem z odpaleniem
tommy45 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Lut 24, 2008 16:40
tommy45
Brak nowych postów [SOLVED][R220SDi]Problem z odpaleniem
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Maj 01, 2009 19:46
xtek
Brak nowych postów SOLVED [R200 98r 1.4 16v] problem z odpaleniem roverka
jzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Sob Gru 29, 2007 01:38
LOBO
Brak nowych postów SOLVED [r200 1.4 16v 98r] Problem z odpaleniem i gaśnięciem
uwagi ponaprawcze...
jzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Sty 20, 2008 19:59
Primo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink