Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:45
michone napisał/a:
nikt nie mowi ze jak mieli to jest szybsze wez trabanta z oponami 145 tez bedzie mielil jak glupi ale kolega sie zapytal dlaczego jego mieli na dwojce a to jest roznica. Po co sie unosic
Oto sedno sprawy anjpierw trzeba przeczytac od poczatku a potem pisać i sie złościc, odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja wystarczy wejsc na strone z oponami i pisze jak byk ze swietnie sie spisuja na sniegu znowu na asfalcie totalna kicha - oto czemu mieli na 2 teraz czekać na letnie i kłopot zniknie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:49
donmulanka napisał/a:
poprostu ustawki na pustej drodze spod swiatel to jedynie mozna reflex sprawdzic..
No więc się wszystko wyjaśniło - wygrywa ten co ma lepszy refleks.
[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 18:54 ]
donmulanka napisał/a:
odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja wystarczy wejsc na strone z oponami i pisze jak byk ze swietnie sie spisuja na sniegu znowu na asfalcie totalna kicha - oto czemu mieli na 2 teraz czekać na letnie i kłopot zniknie.
odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja
Odpowiedź jest inna. Po prostu trzeba tak jeździć, aby nie zrywać przyczepności i nie tracić cennych ułamków sekundy. Przecież na śniegu też można się ścigać na 1/4 mili (nawet na letnich oponach, autami o zbliżonym stosunku KM/kg) i wtedy dopiero się pozna, czy kierownik to dupa.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja
Odpowiedź jest inna. Po prostu trzeba tak jeździć, aby nie zrywać przyczepności i nie tracić cennych ułamków sekundy. Przecież na śniegu też można się ścigać na 1/4 mili (nawet na letnich oponach, autami o zbliżonym stosunku KM/kg) i wtedy dopiero się pozna, czy kierownik to dupa.
z checia zobacze takie zawody ale gdzie są w opcji z letnimy oponami i zblizony stosunek KM/kg to musial by w jednym aucie siedziec chuck norris, w drugim sylwester stalone, w trzecim Jean Clode van dame, a w czwartym Czesio
Nie ma, ale podobny efekt dają każde inne zawody na 1/4 mili, gdzie jest nawierzchnia o słabej przyczepności, gdzie auto o dużej mocy mielą oponami i tracą (gdy kierownik dupa) cenne ułamki sekund.
michone napisał/a:
w opcji z letnimy oponami i zblizony stosunek KM/kg to musial by w jednym aucie siedziec chuck norris, w drugim sylwester stalone, w trzecim Jean Clode van dame, a w czwartym Czesio
Tego wywodu to zupełnie nie rozumiem.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 04, 2008 09:57 Re: Czy to możliwe?
donmulanka napisał/a:
Ostatnio kumpel jezdzacy oplem corsa B GSI 1.6 120km chcial sie zmierzyc z moim roverkiem. rocznikowo autka mamy te same 97 z tym ze moj roverek to 214si 1.4 16v 103KM i teraz sie zastanawiam czy to faktycznie ten bo kumpla corsa wagowo jest taka sama i w dodatku ma silnik 1.6 120 koni czy tam ile w kazdym razie wiecej niz moj rover, bylem przekonan yze przegram w starciu na swiatlach a potem na 2 pasmowce.. a tu sie okazalo ze na swiatlach mu dokopalem i to "bez mydła" no dobra pomyslałem ze to od kierowcy zalezy na swiatlach mogl przegrac.. pojechalismy na 2 pasmowke no i byl oze na 3 klakson od 60 km cisniemy.. znowu bylem pewny ze moge dostac po tyłku wciskamy gaz auta ida moze z 5 sekund równo jak moj rover wszedl na 5 tys tak corsa zostala z tyłu i do 160 km/h sie rozpedzilem powiedzmy ze korsa zostawala z tylu poprostu złoiłem jej dupsko. Ten do mnie z tekstem ze cos mam w tym roverze bo jak dolozylem gaz do deski i zaczalem go odchodzić to ze roverek zaczał wydobywać dzwiek jakby ciagnał jakas blache za soba po asfalcie z duza predkoscia wiecie o co mi chodzi?:D znacie chyba dzwiek silnika roverka jak wchodzi na obroty mrrr no i teraz zastanawiam sie jak 103 konie w silniczku 1.4 złoiły silniejsze auto z silnikiem 1.6???? (mówie wam ale byłem (jestem) dumny z mojego kociaka):D
ja bym proponował stanac z moim 1.416v wtedy mit o szybkim 1.416v w r200 polegnie
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum