Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
Autor Wiadomość
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:38   

dobryziom napisał/a:
ps. http://pl.youtube.com/watch?v=825kzlQUzFw dla porównania 160km w Civic B16A2 VTi


To sie zbiera... Ochoczo przyspiesza przy 210-215 jak zwalnia i znowu wciska to po prostu przyspiesza sprawnie :wink:

donmulanka napisał/a:
oj Kolin mam nadzieje ze w wakacje będzie jakiś zlot czy cos i sie zjawimy kiedy juz nabęde Vi i sie zmierzymy


10 maja będę w Poznaniu na Torze jak będziesz miał Vi i miał ochote przyjechać napisz załatwię ci wstęp :wink: to powarjujemy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:38   

donmulanka napisał/a:
michone napisał/a:
zastanawia mnie fakt ze w zr 160 siedzi silnik 1.8 VVC ten sam co w VI po malych przeróbkach. Ma tyle samo NM, moc maksymalna przy tych samych obrotach. To jest ten sam silnik + 15 KM, ta sama skrzynia to samo przeniesienie napędu. Więc jakim cudem moze być szybsze ??

No może być, nie chodzi tu o predkosc max bo bedzie taka sama no moze nawet Vi lepiej wypadnie, ale o przyspieszenie w vi wskazoweczka duzo lepiej idzie do góry az banan na twarzy sie pojawia a w zr nie ma takiego efektu, tzn z filmikow wnioskuje.. Vi widzialem na zywo, a co do cytatu to jakim cudem moj roverek wygral i ze startu i na trasie w biegu równoległym z toyota corolla 1.6 16v 106KM i z toyota celica 1.6 16v 106KM skoro teoretycznie są silniejsze o 3 kucyki i ma wieksza pojemność a w dodatku to japoniec? + w przypadku corolli jest lzejsza a kierownik był w pełni sprawny nie zaciągał ręcznego :razz: itp :) ?? :twisted:


Kwestia ile koni w tej toyocie jeszcze żyło :) . Mój wujek ma passata b3 2.0 16V robionego przez ABT 150PS, powiem Ci ze tak zajezdzil silnik ze dobrym roverm 1.1 60 PS go łykniesz :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:43   

donmulanka napisał/a:
albo kierownik był słaby na maxa albo ja sie zawiodlem na zrku :)

To co widać na tych filmach jest nie do pojęcia. Przy sprawnym ZR160 i sprawnym kierowcy ta Honda nie ma szans. :lol:

kolin napisał/a:
to VVC tam chyba nie za wiele pomaga

Pomaga, pomaga. Zerknij sobie na wykres mocy ZR160.

Porównanie osiągów Vi oraz ZR160 na podstawie programu CarTest. Trochę wyjaśnia:

.................... PERFORMANCE COMPARISON ANALYSIS......................
.................... -------------------------------......................

Selected Cars:
................1. ROVER 218 VI 1998......................................
................2. MG ZR 160 2003..........................................

Car Number........ 1........ 2............................................
................--------- ---------........................................
Time to Speed............................................................
0-40..kmh............2.0...... 2.1........................................
0-60..kmh............3.7...... 3.2........................................
0-80..kmh............5.5...... 5.6........................................
0-100 kmh............8.2...... 7.5........................................
0-120 kmh.......... 11.2......11.0........................................
0-140 kmh.......... 14.8......14.4........................................
0-160 kmh.......... 21.1......20.0........................................
0-180 kmh.......... 29.5......27.2........................................
..........................................................................
Time to Distance..........................................................
0-100 m..............6.7...... 6.7........................................
0-400 m............ 15.7......15.7........................................
..@..kmh............144.2.... 146.6........................................
0-1000 m........... 29.0......28.7........................................
..@..kmh............179.2.... 183.1........................................
..........................................................................
Top Speed............204...... 209........................................
..........................................................................
5-100kmh, 1st............................................................
Gear Start...........8.9...... 8.6........................................
..........................................................................
40-80 kmh................................................................
2nd Gear.............3.5...... 3.7........................................
3rd Gear.............5.5...... 6.0........................................
4th Gear.............7.7...... 8.5........................................
5th Gear........... 10.4......11.6........................................
6th Gear.................................................................
..........................................................................
80-120kmh................................................................
2nd Gear.................................................................
3rd Gear.............5.7...... 6.0........................................
4th Gear.............7.6...... 8.4........................................
5th Gear........... 10.2......11.3........................................
6th Gear.................................................................
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:46   

Kiedyś z kumplem Hamowaliśmy jego Fiesta Xr2i 1.6 8v 110KM (Seria) wynik okazał się okrutny 94KM reszta gdzieś się rozbiegła po polance...

Po zrobienie całej głowicy: wałek,szklanki,planowanie itp
Dół: Panewki,pierścienie

Po dotarciu wyszło jak dobrze pamiętam 112-115KM z tłumikiem na 2 przelotach i wkładką K&N
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:48   

Cytat:
ps. http://pl.youtube.com/watch?v=825kzlQUzFw dla porównania 160km w Civic B16A2 VTi

no bez porównania zr nie ma szans.... mimo ze tez ma 160 konikow czyzby ospoilerowany bubel?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:48   

Vi jest elastyczniejszy

[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 16:51 ]
donmulanka napisał/a:
czyzby ospoilerowany bubel?


A może te ładne ospoilerowanie zwalnia...Zła aerodynamika
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:51   

michone napisał/a:
Kwestia ile koni w tej toyocie jeszcze żyło :) . Mój wujek ma passata b3 2.0 16V robionego przez ABT 150PS, powiem Ci ze tak zajezdzil silnik ze dobrym roverm 1.1 60 PS go łykniesz :)
no koni zawiele w tej corolli nie zdechło bo tigre 1.6 16v objechał:)

[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 17:02 ]
a co wy na takiego roverka :) :P szkoda ze z turbo :evil: http://pl.youtube.com/wat...feature=related
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 17:29   

a czy nikt nie zwrócił uwagi na to, że w tamtym filmiku nie jest napisane ZR160 tylko ZR 1.8?
to może być, tak jak napisałem 1.8 120KM

[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 17:35 ]
kolin napisał/a:
A może te ładne ospoilerowanie zwalnia...Zła aerodynamika

może nawet i nie zła aerodynamika, ale raczej kilka dodatkowych kilo
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 18:20   

A ja jechalem Vi bo chcialem go kupic, ale poszukalem i znalazlem Zrke i nia przyjechalem do domu. Prawda jest taka ze Vi jest wolniejszy od Zrki, natomiast jest wiekszy banan, ale wg mnie to za sprawa konstrukcji. Ogolnie Zrka jest duzo cichsza w srodku, lepiej wygluszona i to o niebo lepiej nawet bym powiedzial.

Dla porownania kumpel ma Renault 5 z 1.4 80KM bodajze i powiem ze mam wiekszy banan jak ta 5 przyspiesza... konstrukcja i tyle.

Co do tego co piszecie o predkosci max, to smieszne to jest... Ktos z Was jezdzi po miescie 200 ?? w Polsce nie ma gdzie jezdzic 200, poza paroma odcinkami. Ja zamknalem budzik u siebie w miescie pare razy na obwodnicy, ale czy pojedzie 200 czy 220 to zadna roznica bo i tak jest to glupota... Wazne zeby byl elastyczny i tutaj wlasnie wygrywa ZR na Vi
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 27, 2008 18:39   

ale tu nikt nie mówi o jeżdżeniu po mieście z nie wiem jaka prędkością ( chociaż mi sie zdarza jeździć po warszawie 180 a nawet 240 w nocy nie ma z tym żadnych problemów...) tylko o porównanie dynamiki samochodów która w ZR160 wypada dość słabo jak na ta moc patrząc np. na VTI o takiej samej ilości mocy i porównywalnej masie...


ps. z tym Rover Turbo 200vi top speed 270 cos mi sie nie wydaje żeby sie tyle pojechał chyba ze jakąś dłuższą skrzynie mi sie zamykają obroty przy około 245km
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Sro Lut 27, 2008 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 18:44   

HaDeSsS napisał/a:
Wazne zeby byl elastyczny i tutaj wlasnie wygrywa ZR na Vi


Vi jest elastyczniejszy tak wypada z danych które podał Piter
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 20:11   

Ja mialem porownanie nie na papierze tylko w rzeczywistosci i mowie jak jest. Pozatym rozne dane roznie podaja , ja sie juz spotkalem ze ZR 160 ma 7,4 ze 7,5 i ze 7,8 a Vi ma 8,2 i 8,5 do setki...

dobryziom, odnosnie porownania do Hondy to bo VTi sie kreci do prawie 9k :D i jest rzeznia i ZRka dostaje...
taki urok silnikow Hondy ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 27, 2008 20:20   

w VTI odcinka w serii jest na 8250 oczywiście przy tej prędkości obrotowej obrotomierz przekłamuje nawet do 300 obrotów...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 27, 2008 20:21   

HaDeSsS napisał/a:
ja sie juz spotkalem ze ZR 160 ma 7,4 ze 7,5 i ze 7,8 a Vi ma 8,2 i 8,5 do setki...

Dokładnie tak wylicza CarTest. ;-)
Wylicza też lepszą elastyczność dla Vi.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Lut 27, 2008 20:50   

prawda jest jedna, trzeba postawic Zr i Vi na kresce i sprawcic a potem z biegu i sprawdzic :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lut 28, 2008 21:54   

Jako że już moje auto chyba zrobione (narazie jeździ) to mogę wystawić zawodnika ze stajni vi :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 00:46   

Wawa kawalek od Krk.. ale moze jakis spocik kiedys ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Lut 29, 2008 11:33   

przecież w wawie jest kilka ZR160, które przyjeżdżają na spoty, więc może wtedy :wink:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 21:56   Re: MG ZR160 mała prędkość maksymalna?

cos chyba kierownik słabiutki

moj MG ZS 120 1.8 16v katalogowa max 197km/h licznikowe raz jechałem 220km/h bez problemu :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 03, 2008 23:21   

freestyler napisał/a:
katalogowa max 197km/h licznikowe

katalogowo jest podawana prędkość rzeczywista, a nie licznikowa.

freestyler napisał/a:
raz jechałem 220km/h bez problemu

licznikowe, czyli bardzo możliwe, że 197 kmh rzeczywiste ;-)

Jeżeli źle zrozumiałem Twoją wypowiedź, to dlatego, że kropki i przecinki są Ci obce ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 16:49
adik7891
Brak nowych postów [MG ZR160]chip?
scorpion Tuning mechaniczny 48 Nie Lip 03, 2011 13:38
Markzo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 08:34
Kozik
Brak nowych postów [mg zr160] swap na 190hp
donmulanka Tuning mechaniczny 11 Sro Mar 04, 2009 19:25
kamil_luczak
Brak nowych postów ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
piter34 Tuning mechaniczny 127 Pon Mar 17, 2008 23:18
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink