jak juz sprawdzisz bezpiecznik i będzie on OK, a szyba nadal nie będzie grzała to sprawdż po włączeniu ogrzewania czy jest prąd na końcówka kabelków przy szybie, jeśłi jest to wina szybki, jeśli nie to coś w instalacji el.
jeśli po wymianie bezpiecznika nie zadziała i nie bedzie prądu w kabelkach na klapie, to najpierw sprawdź wiązke idąca z karoserii do klaby w prawym wężyku patrząc na samochód od tyłu. Tam sie różne rzeczy dzieją czasami....
Witam:)
w moim R 400D sprawa wygląda tak, że grzeją tylko 2 nitki na szybie, co jest strasznie denerwujące i często utrudnia cofanie..:/
Czy macie jakiś pomysł co z tym zrobić??
Czytałem, że są preparaty do naprawy tych nitek, bo najprawdopodobniej są one poprzerywane...tylko jak sprawdzić w którym miejscu, żeby wiedzieć gdzie nałożyć "cudowny lek" (jakaś mieszanka srebra i innych składników zapewniających przepływ prądu - nakłada się to takim pędzelkiem jak lakier do paznokci)
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 387 Skąd: Wrocław / Lubrza
Wysłany: Sob Lip 19, 2008 20:27
nie mogę zlokalizować bezpiecznika tylnego ogrzewania, może mi ktoś powiedzieć jaki ma numer ten bezpiecznik w schemacie z RAVE?czy może jest on połączony z czymś innym jeszcze. nie widzę w opisie konkretnego do ogrzewania
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lip 19, 2008 20:45
pietro napisał/a:
nie mogę zlokalizować bezpiecznika tylnego ogrzewania, może mi ktoś powiedzieć jaki ma numer ten bezpiecznik w schemacie z RAVE?czy może jest on połączony z czymś innym jeszcze. nie widzę w opisie konkretnego do ogrzewania
W tabelce jest:
nr 23
25 amp
N/O (brązowo-pomarańczowy)
HRW (Heated Rear Window)
Edit:
Aha, jeszcze jest drugi w pudełku pod maską:
nr 3
40 amp
N (brązowy)
HRW/sunroof/window lift (czyli jeśli szyber i okna działają, to nie chodzi o ten)
_________________ Pozdrawiam, Marcin
był: 216Si '97 Tahiti Blue
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lip 20, 2008 22:27
pietro napisał/a:
okazuje się że nie mam 24 bezpiecznika podpisanego dip dim, lub podobnie. Do czego on służy może mi ktoś powiedzieć? i czy fabrycznie go nie było ?
To jakiś angielski wynalazek, coś jakby światła do jazdy nocnej.
Na Wikipedii można poczytać:
http://en.wikipedia.org/w...s_.28UK_Only.29
W R200 tego nie ma. A może bywa, jeśli jest o tym mowa w Rave'ie do 200. Nie wiem.
_________________ Pozdrawiam, Marcin
był: 216Si '97 Tahiti Blue
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum