Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 23:38 Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
Witam tak od paru dni chodzi mi po glowie taki pomysl. Daloby rade polaczyc nitro i vvc? Chodzi o mokra instalacje. Jesli daloby rade to czy mialoby prawo to dzialac bez jakis kataklizmow w samochodzie ?
Ostatnio zmieniony przez kamil_luczak Nie Kwi 13, 2008 11:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 23:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 00:08 Re: Nitro w 1.8VVC
Kamil Luczak napisał/a:
Witam tak od paru dni chodzi mi po glowie taki pomysl. Daloby rade polaczyc nitro i vvc? Chodzi o mokra instalacje. Jesli daloby rade to czy mialoby prawo to dzialac bez jakis kataklizmow w samochodzie ?
Oczywiscie ze dalo by bez problemu, w kreatorze mocy koszt 2500zł. robia bez problmeu czas 2dni.
z tego co czytalem to kazda "porządna firma" zajmujaca sie instalacjami LPG jest w stanie zamontowac NX to auta. Wiem ze grabowski ma swoja instalacje ale pewnie inne tez zaloza.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 19:31
a czy wytrzyma to silnik? Podobno do VVC nie da sie turbo dolaczyc, a jak to jest z nitro? Niechcialbym zeby przy pierwszym strzale ( biorac pod uwage ze pewnie wiecej niz 35KM bym nie dawal ) silnik wyszedl przez maske, albo zebym po nogach dostal korbami, lub tlokiem
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 20:28
Na tych kapciach co mam czyli 175/70/R13 ktore maja cale 125mm styku z asfaltem jakies niskie 6s. tylko ze musze ruszac od dolu, start z obrotow zle sie konczy, o czym wczoraj sie przekonalem jak scigalem sie z 180konnym CRXem, do 100kmh dostalem od niego 2dl Potem z rolki do 160kmh mialem 1.5dl przewagi
Nie zmieniajmy tematu Niech kazdy pisze co wie na temat podtlenku, bo jestem tym coraz bardziej zainteresowany, podobno jakis gosc w szczecinie ma vvc z nitro, zna go ktos??
Czytalem juz nawet o tarpanie z podtlenkiem Ogolnie to zastanawialem sie nad NX do 1.4 16v.
Nie musisz bac sie o bebechy jezeli bedziesz stosowal sie do ogolnych zalecen. Czyli strzaly po max 10-12 sekund. Wszystko zalezy w jakiej kondycji masz silnik. VVC da sie uturbic jednak to zbyt duzy koszt .
Ja bym zalal go jedynie motulem ktory lepiej zachowuje sie w wyzszych temperaturach. Sam jezdze na motulu i jestem conajmniej zadowolony. Jesli obawiasz sie tych 35kucy to na ebay widzialem kiedys dysze 20
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 21:07
Tzn obawiam sie kazdej dyszy, chodzi o to ze mam totalnie zero doswiadczenia z nitro, turbo to co innego, jest czesciej stosowane. Pora napisac do kreatora mocy
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 21:44
sachar, narazie czekam na odp z kreatora, jesli rzuca w miare ludzka kwote to chyba sie skusze, a najwzyej jak kupie to bedzie troche lezalo, az sie hajs uzbiera lepszy:)
jeśli chcesz tam dawać kolo 35km to nie masz sie co martwic silniczek to dzielnie zniesie tylko ważne żebyś pilnował temperatury i nie przesadzał bo jak wiadomo to wciąga:)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 01, 2008 16:33
Temperatury pilnuje jak glupi, to juz sie zrobil zdrowy nawyk u mnie ze co chwila patrze na to jaka jest temperatura. No to jestem juz przekonany na 95%, teraz tylko chcialbym wiedziec ile by kosztowal montaz bo jesli drugie tyle co NX to odpuszcze. Musze kupic jeszcze wieksza chlodnice i dwa wiatraczki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Kwi 01, 2008 23:23 Re: Nitro w 1.8VVC
Kamil Luczak napisał/a:
Witam tak od paru dni chodzi mi po glowie taki pomysl. Daloby rade polaczyc nitro i vvc? Chodzi o mokra instalacje. Jesli daloby rade to czy mialoby prawo to dzialac bez jakis kataklizmow w samochodzie ?
mozna załozyc tylko uzywa z głowa
nie wiem jak u ciebie trakcja ale ja by odpalał po złapaniutrakcji az do konca odcinka 400 m
nie powinno sie z silnikiem nic stac-dysze +35
pozdr
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
Tomi co sadzisz o zalozeniu nitro? Powiem szczerze ze Twoje zdanie jest dosc wazne w tym temacie
Odpuść sobie doprowadź do porządku auto i VVC zeby miało tyle kucyków ile powinno mieć. A jak masz wydać 2000zł na Nitro to lepiej kup w Emeralda do VVC. Cena jak sie nie mylę 500Ł i z 190KM z VVC powinien wyciągnąć. zależy przede wszystkim od Ciebie co Ty chcesz z tego auta zrobić. Jak rakiete to wyrzuć VVC a wsadź TURBO.
Zajrzałem na tą stronkę i tu mały cytat: "My honest opinion has been that if the engine is not modified then gains over the stock ECU were unlikely to be had"
Jeśli dobrze zrozumiałem to raczej sam emerald nic nie da. Czytałem dalej i z pełnym wydechem Janspeeda, sportowym catem, dolotem, świeczkami, zrobioną głowicą i sportowym wałkiem wydechowym i ustawieniu na "full throttle" wypluło 162 km.
Z tego co się dowiadywałem to 190 kucy wyrabia po dołożeniu do powyższego zestawu dolotu Jenvey'a (cztery przepustnice, plus listwa wtryskowa i nowy airbox)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum