Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i 97] problem z paleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i 97] problem z paleniem
Autor Wiadomość
immk83 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 55
Skąd: przeworsk



Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 21:31   

Witam,

Niestey moj roverek nadal ma problem z paleniem... kilka dni temu byłem u Pana Midowicza i sam nie wie co to moze być, zmienil rozrzad i małe koło na wale bo mialo luz. Problem z paleniem pozostaje nadl a wyglada tak pali na dotyk i odrazu gasnie, i dalej zeby go zapalic to musze dosc długo kręcić a silnik tak łapie łapie i wkoncu pali. Wcześniej dodawałem gazu ale w sumie to bez znaczenia. Zauważylem jeszcze że jak jest bardzo zimno (mróz) to odpalic jest gorzej. Czy możlie jest ze jest zamałe cisnienie w układzie paliwowm? Jezeli któs sie orientuje jak się zwieksza ciśnienie na regulatorze to prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Irek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 21:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 14:00   

immk83 napisał/a:
kilka dni temu byłem u Pana Midowicza i sam nie wie co to moze być

A co wykluczył?

Co z tym silnikiem krokowym? Ustawia się w pozycji "rozruch" po wyłączeniu zapłonu?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
immk83 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 55
Skąd: przeworsk



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:35   

w sumie to powiedział ze nie wie co to moze byc, ale ostanio wydaje mi sie ze winny jest zawór zwrotny, tylko nie wiem czy on jest razem z pomka paliwa, i czy mozna wstawiac dodatkowy taki zaworek?

Moje podejzenia popieram tym ze jak pale auto zanim wylaczy sie pompka to pali a jak poczekam to musze dlugo krecic.
Dodam ze po odpaleniu wszytsko dziala ok.

Pozdrawiam
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 18:03   

ale czy w benzyniakach jest coś takiego jak zaworek zwrotny?
przecież od tego się pompka włącza na chwilkę po przekręceniu kluczyka, żeby napchać paliwa do przewodów, i po odpaleniu cały czas je utrzymuje... :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
immk83 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 55
Skąd: przeworsk



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 19:14   

Jest. Przynajniej w Rave jest. Pisze tam tez ze pompka wlacza sie na 3 sek zeby dobic cisnienie w układzie. U mnie wlasnie jak pale w czasie dzialania pomki to spoko a jak chwile poczekam po jej zatrzymaniu to misze krecic i silnik tak lapie lapie i zapala. Dodam ze po zapalanielu dziala dobrze obroty moc itp jest ok.

Pozdrawiam
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 22:08   

Chyba jest zaworek, pisal o tym jakis kolega z Angli, juz nie pamiętam nicka. Ten zaworek znajduje się gdzieś przy zbiorniku i przymocowany jest do karoserii, tatemu koledze chyba zkorodowal czy coś... :hm:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3641
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 08:18   

immk83 napisał/a:
U mnie wlasnie jak pale w czasie dzialania pomki to spoko a jak chwile poczekam po jej zatrzymaniu to misze krecic i silnik tak lapie lapie i zapala.


ale jak odczekasz wiecej jak 30 sekund to po przekreceniu pompa znowu zostanie wlaczona na chwile
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
immk83 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 55
Skąd: przeworsk



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:02   

tak ale wiesz jak mi zgasnie np na swiatlach to 30 sek to troche długo:). Czyli ten zawór nie jest w pompie/zbiorniku? Ja planuje wstawić własny dodtakowy zaraz za zbiornikirm jak tylko zacznie sie przewód gumowy, robił juz ktos tak?
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3641
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 00:28   

cos mi sie obilo o uszy, ze ten zaworek jest w pompie paliwa
mam w piwnicy stara pompe, moglbym to zweryfikowac
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
immk83 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 55
Skąd: przeworsk



Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 09:21   

Witam,

O jak mogłbyś sprawdzić to byłbym bardzo wdzięczny. Aha jeszcze mam takie pytanie może wie ktoś jaki jest przekrój wężyków od zbiornika paliwa bo che kupić ten dodatkowy zawór zwrotny i nie wiem jaka średnice wziąść 8 czy 6?

Pozdrawiam
Irek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r214]problem z paleniem
eva. Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Gru 21, 2010 19:35
eva.
Brak nowych postów [Rover 214] Problem z paleniem i obrotami
vandell Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Gru 20, 2011 18:18
leszczu
Brak nowych postów [214i 97] problem z odpalaniem
wrobcio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lut 26, 2009 23:04
Lechos
Brak nowych postów [214i] problem z pompom:-(
BIPOP84cieszyn Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Mar 30, 2013 01:30
AndrewS
Brak nowych postów [R 214i] Problem z licznikiem
adylth Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Maj 20, 2010 09:05
adylth



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink