Niestey moj roverek nadal ma problem z paleniem... kilka dni temu byłem u Pana Midowicza i sam nie wie co to moze być, zmienil rozrzad i małe koło na wale bo mialo luz. Problem z paleniem pozostaje nadl a wyglada tak pali na dotyk i odrazu gasnie, i dalej zeby go zapalic to musze dosc długo kręcić a silnik tak łapie łapie i wkoncu pali. Wcześniej dodawałem gazu ale w sumie to bez znaczenia. Zauważylem jeszcze że jak jest bardzo zimno (mróz) to odpalic jest gorzej. Czy możlie jest ze jest zamałe cisnienie w układzie paliwowm? Jezeli któs sie orientuje jak się zwieksza ciśnienie na regulatorze to prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Irek
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 20:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w sumie to powiedział ze nie wie co to moze byc, ale ostanio wydaje mi sie ze winny jest zawór zwrotny, tylko nie wiem czy on jest razem z pomka paliwa, i czy mozna wstawiac dodatkowy taki zaworek?
Moje podejzenia popieram tym ze jak pale auto zanim wylaczy sie pompka to pali a jak poczekam to musze dlugo krecic.
Dodam ze po odpaleniu wszytsko dziala ok.
ale czy w benzyniakach jest coś takiego jak zaworek zwrotny?
przecież od tego się pompka włącza na chwilkę po przekręceniu kluczyka, żeby napchać paliwa do przewodów, i po odpaleniu cały czas je utrzymuje...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Jest. Przynajniej w Rave jest. Pisze tam tez ze pompka wlacza sie na 3 sek zeby dobic cisnienie w układzie. U mnie wlasnie jak pale w czasie dzialania pomki to spoko a jak chwile poczekam po jej zatrzymaniu to misze krecic i silnik tak lapie lapie i zapala. Dodam ze po zapalanielu dziala dobrze obroty moc itp jest ok.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1453 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 21:08
Chyba jest zaworek, pisal o tym jakis kolega z Angli, juz nie pamiętam nicka. Ten zaworek znajduje się gdzieś przy zbiorniku i przymocowany jest do karoserii, tatemu koledze chyba zkorodowal czy coś...
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
tak ale wiesz jak mi zgasnie np na swiatlach to 30 sek to troche długo:). Czyli ten zawór nie jest w pompie/zbiorniku? Ja planuje wstawić własny dodtakowy zaraz za zbiornikirm jak tylko zacznie sie przewód gumowy, robił juz ktos tak?
O jak mogłbyś sprawdzić to byłbym bardzo wdzięczny. Aha jeszcze mam takie pytanie może wie ktoś jaki jest przekrój wężyków od zbiornika paliwa bo che kupić ten dodatkowy zawór zwrotny i nie wiem jaka średnice wziąść 8 czy 6?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum