Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 13 Skąd: Czeladź
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 20:56 [R416] Problem z dmuchawą
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Dziwna sprawa, przeglądałem forum i spotkalem sie z sytuacjami że np . Dmuchawa słabo kręci, albo tylko na 4 biegu, albo że zawiesza jakaś szczotka przy silniku i nawiew czasami sie zawiesza.
Mój problem jest podobny- dmuchawa nie działa ale na biegach 3 i 4 a na 1, 2 działa ale tylko do chwili dopóki nie spróbuje wrzucić wyższych obrotów.
Czyli mam powiedzmy ustawioną 2 zapalam silnik i dmucha zmianiam na 3 lub 4 i nie dmucha zmieniam spowrotem na 2 lub jeden i dalej nie dmucha.
Próbowałem juz najpierw 3 lub 4 ustawić i dopiero wtedy zapalać auto ale nici z tego. Acha
jeśli po wejściu do auta i zapaleniu silnika nawet zostawie na 1 lub 2 ustawione to działą jakiś czas a potem już nie i jak jade długo to za jakiś czas znów działa.
Myślę czy to nie dlatego że jak wsiadam do auta to zamykając drzwi powoduje lekki wstrząs i dlatego dwa pierwsze ustawienia działają a potem jadąc trafiam na jakąś dziure i już nie działą, kolejna dziura i działa, ale co do tego niemam pewności. A co z 3 i 4 to niewiem, bo przecież na 4 niema opornika to to powinno jako pierwsze działać a nie działą.
Pytam bo może miał ktoś podobny problem, a z lenistwa nie chcę wszystkiego rozkręcać i sprawdzać po kolei
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 23:43, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 20:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 13 Skąd: Czeladź
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 08:34
Dziś rozkręcałem, doszedłem do rezystancji, najgrubszy drucik cały, średni ledwo co się trzyma i jest czarny, cienki jest przerwany mimo wszystko wydaje mi sie że 4 bieg powienien dmuchać. Odkręciłem silnik wyczyściłem z listków, jak dojść do szczoek niewiem. No i nic wiecej nie zdołałem zrobić zabrakło mi miernika (musze kupić bo bez tego nic nie zrobie). Psiknąłem tylko jeszcze wd40 aby nasmarować troszkę i skreciłem. Teraz nie działa żaden bieg- Chyba coś zepsułem.
Niewiem jak dostać się do przełącznika, odkręciłem śrubki na krzyżak z lewej i prawej strony ale niewiem co dalej.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 11:14
4 bieg omija rezystancje nawiewu. co do rezystancji póżniej podrzucę linka gdzie opisałem co z nią wyprawiałem A żeby dostać sie do szczetek silnika to trzeba wybebeszyć całą skrzynkę z silnikiem raczej..
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum