Forum Klubu ROVERki.pl :: Znacie go?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Znacie go?
Autor Wiadomość
hawczyn 




Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 165
Skąd: Chorzów



  Wysłany: Nie Cze 15, 2008 23:03   Znacie go?

On chyba był w tvn turbo w OPT.
http://images.google.pl/i...l%3Dpl%26sa%3DN
Fajne ma dane technicze :shock:
_________________
Nie ma słabych aut... są tylko słabi kierowcy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 15, 2008 23:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 09:46   

Był w OPT i od dawna startuje w SSS czyli wyścigach na 1,4mili . Jest bodajże mistrzem Polski w klasie Mini Plus ... Ale to nie Rover... tylko blok i karoseria ... ;/
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 16, 2008 09:56   

Adrian355 napisał/a:
Ale to nie Rover... tylko blok i karoseria ...

A widziałeś na 1/4 mili na poziomie mistrza Polski coś w czym jest więcej niż blok i karoseria z oryginału? ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 14:11   

NO ale On ma nawet kierownice od Ferrari :grin:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 16, 2008 14:16   

i wiąże sie z nim wciąż niewyjaśniona afera silnika 1,4 którego już tam dawno nie ma (pic na wodę fotomontaż)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 23:03   

dobryziom - dokladnie.

Samochod sie nie nadaje totalnie do jazdy po ulicy, spala koszmarne ilosci paliwa.
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 16, 2008 23:10   

?? ?????? jaka afera??? a co jest pod maska?? nie 1.4 K-series?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 16, 2008 23:52   

kiedyś pewnie był 1.4... ogólnie po zawodach chcieli sprawdzić ten silnik czy faktycznie to 1,4 bo były słuszne podejrzenia ze to 1,8 lub nawet 2,0 niestety firma nie pozwoliła na sprawdzenie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 09:07   

a pozniej sie upierali ze mogli sprawdzac, tylko ze czasu by to duzo zajelo. Tak BTW to SSS nie organizuje juz wyscigow na 400m ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 17, 2008 09:08   

dokładnie gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 09:19   

czyli to ten sam o ktorym bylo glosno na forum SR?? myslalem, że cos nowego.

W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 17, 2008 09:23   

michone napisał/a:
W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??

Wiesz, z zewnątrz silniki serii K się nie różnią, więc mogą tu następować różne "kombinacje"...

Znane są przypadki swapów, a w jednym przypadku kolejni właściciele nawet nie wiedzieli, że jeżdżą R418, a nie R416 (bo to się tylko po nr silnika da dojść, a nikt tego nie sprawdzał) i dowiedzieli się z forum, bo auto zostało rozpoznane jako byłe autko Mariusza_418. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 17, 2008 09:24   

tego nikt nie wie co tam naprawdę jest oprócz zeteca... do ostatnich zawodów SSS które rzekomo wygrali twierdzili ze jest to 1,4 i w takiej klasie startowali a czy tam było wtedy 1,8 czy więcej nikt nie wie.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Dam-Kam 




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 17:03   

pisze jak byk w danych technicznych "pojemność zwiększona z 1.4 na 1548ccm" i 382KM :smile:
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 17, 2008 17:13   

poczekaj zaraz w opisie napisze ze mam 1.0 pojemności i 1000km kłamie czy nie :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Dam-Kam 




Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Cze 17, 2008 17:18   

no dobra :wink:
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 17, 2008 20:33   

michone napisał/a:
czyli to ten sam o ktorym bylo glosno na forum SR?? myslalem, że cos nowego.

W opisie jest napisane silnik 1,4 rozwiercony do 1,6, glowica z lotusa elite a vvc zamienione na pipercams... Ja nie kumam... Czyli blok z 1.4 rozwiercona do 1.6 a glowica z 1.8 vvc??

Do wszystkich silników od 1.1 do 1.8 jest ten sam blok i ta sama uszczelka pod głowicę. Głowicę z VVC możesz założyć nawet do 1.1 :) Wizualnie te silniki się prawie niczym nie różnią. 1.4 od 1.6 różni się gruboscią ścianek tuleji (o 1.6 można powiedzieć rozwiercone 1.4 :) ). 1.6 i 1.8 ma takie same tuleje, tylko bardziej wykorbiony wał, przez co zyskuje się większy skok tłoka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R ALL] Znacie miejsce gdzie "serwują" prąd :D?
memphisto Offtopic 16 Sob Paź 30, 2010 17:53
memphisto



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink