Ja miałem przez ponad 2 lata i padła mi listwa wtryskowa (wymieniona na gwarancji), a tuż przed końcem gwarancji padł reduktor/parownik (plastikowe kolanko doprowadzające płyn chłodniczy).
szczęściażu, tylko tyle Ci padło.
[ Dodano: Czw Maj 22, 2008 23:37 ]
piter34 napisał/a:
grib napisał/a:
Ja mam OMVL dreem2 ,dramat do potęgi.
To kiepska instalacja i stąd Twoje problemy.
Nie wynikają one z konstrukcji silnika serii T, czy też jego system wtrysku...
dobrze, ale i tak twierdzę,że "elektryka" w komorze silnika tego auta jest lekko" spartańska".Kurcze może się czepiam ale dobija mnie zachowanie auta na gazie ,(zasrane OMVL)na benzynce rewelka
_________________ grib420si.99r.lpg
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 22:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
caly czas mam problem z gazem,jeźdźe co chwile do gazownika on cos tam robi no.wymienia dysze z mniejszych na wieksze teraz podajrze mam dysze 3,5 a powinne byc chyba 2,2.auto przy ruszaniu albo gasnie albo rzuca silnikiem.przy zmianie biegów np.z 3 na 2 jade chwilke na wolnych obrotach dodaje gazu a on sie dławi.bylem na komputerze z silnikiem wszystko mam oka.czy to wina instalacji czy co może powodować takie usterki,dodam że auto nie ma prawie siły.czy dobrym wyjściem będzie zdemontowanie tej instalacji i założenie innej,pomóżcie.musze dodać że na mieście pali mi tak w granicach 15-20 litrów(spokojna jazda),trasa nie przekraczam 3 tyś.obrotów i pali 13l.cs chyba jest nie teges.prosze pomóżcie
Instalacja do dupy,ale sprawdż jeszcze raz cewkę zapłonową,i świece.Miałem podobne problemy i po ich wymianie pomogło.Poza tym jeśli masz cewkę elektroniczną to koniecznie przenieś ją(przerób jej umiejscowienie) na górę z dołu sinika to pomaga bo jej nie zalewa woda, a ten model nie ma obudowy od dołu silnika.Mój też wariował na wolnych obrotach i szarpał do niedawna,ale nagle z dnia na dzień cudownie ozdrowiał sam i chodzi jak złotko,a stało się tak po nabiciu klimy,i po,tym jak niechcąco,dolałem za dużo płynu do zbiornika wyrównawczego(lekko mi cieknie)Nie wiem co o tym sądzić,ale fakt jest faktem
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Cze 15, 2008 22:11
roberto82562 napisał/a:
caly czas mam problem z gazem,jeźdźe co chwile do gazownika on cos tam robi no.wymienia dysze z mniejszych na wieksze teraz podajrze mam dysze 3,5 a powinne byc chyba 2,2.auto przy ruszaniu albo gasnie albo rzuca silnikiem.przy zmianie biegów np.z 3 na 2 jade chwilke na wolnych obrotach dodaje gazu a on sie dławi.bylem na komputerze z silnikiem wszystko mam oka.czy to wina instalacji czy co może powodować takie usterki,dodam że auto nie ma prawie siły.czy dobrym wyjściem będzie zdemontowanie tej instalacji i założenie innej,pomóżcie.musze dodać że na mieście pali mi tak w granicach 15-20 litrów(spokojna jazda),trasa nie przekraczam 3 tyś.obrotów i pali 13l.cs chyba jest nie teges.prosze pomóżcie
Wg mnie to na bank są źle dobrane elementy instalacji! Reduktor i wtryskiwacze muszą być dobrane do mocy silnika. Zamontowałem gaz kilka miesięcy temu i nic sie nie dzieje. Na trasie pali 7,5 - 8l gazu i silnik nie traci na mocy! Podjedź do dobrego gazownika, nich podłączy instalację pod kompa a na pewno ustawi tak jak powinno być (oczywiści jeśli się zna na rzeczy).
sprawa wygląda tak:wyjęli sekwencje założyli zwykła instalacje i auto smiga tak samo jak na benzynie,nie odczuwam żadnej zmiany przy jeździe.okazało się że ta sekwencja co miałem założoną miała jakąś wade.oddali mi rożnice cenową i smigam na zwykłej instalacji i auto robi robote.dziex wszystkim za rady i 3ymcie się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum