Zacznij od sprawdzenia kabelków idących do czujnika Czasem od drgan lubią się połamać. Sam czujnik łatwo sprawdzić. Włącz wsteczny i zobacz czy prąd przepływa przez niego Po drodze jest złączka, więc jak ją rozepniesz będzie łatwe dojście do styków Bezpiecznik przy okazji też wypada sprawdzić
hm tez mam ten sam problem
mzoe mi ktos powiedziec to gdzie wkoncu szukac?!
i jak to wyglada da sie to naprawic (rozebrac) czy trzeba nowy kupowac?
mam rovera 416 z 99r.
hm na rave wygmeralem to:
czy jest jeszcze jakies inne zdjecie?!bo jak dla mnie z niego nie wynika lokalizacja
AkUu, u Ciebie to wygląda trochę inaczej. zajrzyj w dół za akumulatorem, zobaczysz taki czarny plastikowy przykryty lejek wystajacy w górę ze skrzyni. Jakieś 5 centymetrów przed nim jest przyczepiona kostka z dwoma kabelkami i to jest właśnie czujnik
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
AkUu [Usunięty]
Wysłany: Sob Lip 26, 2008 14:26
sTERYD napisał/a:
AkUu, u Ciebie to wygląda trochę inaczej. zajrzyj w dół za akumulatorem, zobaczysz taki czarny plastikowy przykryty lejek wystajacy w górę ze skrzyni. Jakieś 5 centymetrów przed nim jest przyczepiona kostka z dwoma kabelkami i to jest właśnie czujnik
amen znalezione wlasnie sie zabieram za demontaz
edit:
kurde... kosztowalo mnie to krwawiacy palec bo mi sie klucz osunol, cholerstwo niezle zapieczone jest... pozatym musze inna nasadke skolowac bo ta co mam jest za plytka - przez ten plastkik od kabelkow nie siega za dobrze takze jak na razie nadal bez wstecznego swiatla
Gdzieś u mnie leży nowy czujnik na skrzynię. . Kupowałem dla 600 SDI, ale wiem, że pasuje też do innych wersji silnikowych. Jakbyś potrzebował to daj cynk.
Gdzieś u mnie leży nowy czujnik na skrzynię. . Kupowałem dla 600 SDI, ale wiem, że pasuje też do innych wersji silnikowych. Jakbyś potrzebował to daj cynk.
spoko dzieki za checi
juz zrobione, kupilem nowke kosztowalo mnie to 7euro wiec nie bylo bolu
pozatym wczesniej mialem czujnik na klucz 22 a teraz na 19, ale dziala i to najwazniejsze
dzieki za pomoc
ps. jak by sie ktos zabieral to polecam zdjac filtr powietrza, dwie srobki kolo akumulatora znacznie ulatwia prace bo dostep jest swobodny, ale bez demontazu tez sie da
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum