Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Auto zdechło w trasie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Auto zdechło w trasie
Autor Wiadomość
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:34   [R620] Auto zdechło w trasie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam mam taki problem wczoraj auto na trasie zaczoło sie dlawic az wkoncu zgasło i koniec jazdy ...... Laweta i juz auto pod domem zrobiłem samo diagnostyke i wyszły mi 3 błędy.
28.Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie
31.Czujnik położenia wału (CKP) – brak sygnału
82.Czujnik podniesienia igły wtryskiwacza – uszkodzenie
i co Teraz dalej? ktos wymieniał juz te czujniki ? Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 14:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:40   

sprawdź najpierw czy nie wystarczy poprawic wiązke przy silniku... :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:45   

spokojnie z tymi czukjnikami. Najpierw eklektryka przysilnikowa !! i jak sTERYD napisał zacznij od przeglądnięcia wiazek kabli przy pompie wtryskowej. A później przewód do CKP. Na 95% to wina kostek i przewodów a nie czujników. Przepływka to drobiazg i napewno zgaśniecie silnika to nie jej wina.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:55   

Ok dziekuje ide działać tzn kostki moge byc zasniedziałe na stykach tak ? i przez to sie tak posrało?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 14:00   

tak, lub od temp i drgań przewody lubią się "łamać". Niestety dość znana sprawa w tych silnikach ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 14:23   

Wszsytkie wtyczki sprawdzone przedmuchane. Kable OK ehh nie wiem co robić......
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 14:25   

w 20 minut ?? coś za szybko :roll: a przewody do CKP też sprawdziłeś ?? thef to robił 3h :lol: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 14:26   

jest cały ,poruszany ITP. zastnawiam sie czy go wykrecic czujnik i na nowo wkręcic.
3h? to ja nie wiem czy kaze przewody mam rozporówac z zabezpieczenia? jeszcze pojde patrzec ale wszsytko wyglada cacy ....
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 21:27   

Sprawdź czy pompa daje paliwo na wtryski :idea:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 21:57   

Largo, WIĄZKA, WIĄZKA, WIĄZKA I JESZCZE RAZ WIĄZKA!!! Proszę Cie wpisz w szukajke lub szukaj w moich postach moich rad a napewno pomoże
 
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Sro Sie 13, 2008 11:01   

NEOSSS napisał/a:
Largo, WIĄZKA, WIĄZKA, WIĄZKA I JESZCZE RAZ WIĄZKA!!!


No nie koniecznie, miałem taki sam/podobny przypadek i okazało się, że to nastawnik dawki paliwa (pisałem o tym na forum) dlatego pisałem wcześniej by sprawdził czy pompa daje paliwo na wtryski :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Sro Sie 13, 2008 17:35   

Zaraz ide kostki sprawdzac wiązke itp.... Panowie jeszcze taka prośba czy ktos by mi mógł dac fotke jak wygląda Czujnik podcisnienia igły wtryskwiacza? :shock:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sie 13, 2008 18:17   

Largo napisał/a:
Panowie jeszcze taka prośba czy ktos by mi mógł dac fotke jak wygląda Czujnik podcisnienia igły wtryskwiacza?

nie widac go ;) jest w pierwszym wtryskiwaczu - tym z którego wychodzi kabelek ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Sie 14, 2008 19:42   

no to ja tyle wiem ;) ale jak padnie to co nowy wtrysk trzeba kupic? eh ok mało wazne. Znalazłem urkway kabel od pompy paliwa tzn tak mi sie wydaje jeden jest przykrecany od góry na pompie chyba to jest masa a drugi sobie wisiał i nie za bardzo wiem gdzie był czy poratujecie jakims schematem czy cos? :)
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Sie 15, 2008 12:34   

Largo, zrob kolego zdjecie i bedzie wiadomo co to za kabel, sciagnij sobie Rave i masz tam schemat
 
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Sie 15, 2008 17:07   

Mniej wiecej to tak wyglada w rece trzymam urwany ten kabel a on rodziela sie i przychodzi do pompy prawdopodobnie jako masa. Zaznaczyłem czerwona kropką:)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Sie 15, 2008 21:33   

Zdjęcie trochę nie wyraźne, ale wydaje mi się, że normalnie ten kabelek (czarny) kończy się oczkiem i przykręcony jest do pompy (masa). napisz jak rozwinęła się sytuacja.
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Sie 15, 2008 21:58   

no tak jeden jest na pompie jako masa tyle ze został jeszcze jeden .... jako prąd bo ida razem w otulinie tylko gdzie go wpiąc;)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Sie 15, 2008 22:06   

Hmm, teraz nie kojarzę takiego przewodu, ale jutro (jak pogoda i czas pozwolą) zajrzę pod maskę i postaram się sprawdzić. Z tego co pamiętam, wszystkie przewody od pompy (od czarnego pudełeczka z którego wychodzi wiązka) idą do dwóch kostek (wiązki głównej silnika i do pierwszego wtrysku -igła), a tylko jeden (ten czarny z oczkiem) podłączony jest do pompy jako masa (chyba).
 
 
Largo 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Katowice



Wysłany: Sob Sie 16, 2008 11:55   

z kolejnych oględzin auto kręci i kręci lecz z wydechu nie leci dym wiec prawdopodobnie nie dostaje paliwa:/
prawdopodobnie to ten kabel urwany zanzaczony strzalką
Przy okazji czy kots mi mógłby podeslac działający link do sciagniecia Rave do mojego modelu? :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Zgasł w trasie i nie odpala
monia0023 Rover serii 600, Honda Accord 19 Sob Lip 31, 2010 23:06
McGAJveR
Brak nowych postów [R620] Proszę pilnie o pomoc. Awaria na trasie
seyfer Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lut 06, 2008 19:53
seyfer
Brak nowych postów [R600] Zdechło sprzęgło czy pompa?
Gdzie w Poznaniu kupię?
Zientas Rover serii 600, Honda Accord 31 Czw Mar 27, 2008 09:15
wilkxt
Brak nowych postów [r620 Si 94] Jak otworzyć auto bez kluczyka??
szags Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Cze 02, 2011 07:54
szags
Brak nowych postów [R620 sdi] Auto zmienia tor jazdy
dziordzio Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Mar 05, 2018 22:14
dziordzio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink