Tzn. krańcówki w drzwiach te od oświetlenia sprawdzone i są ok, ale jak rozebrałem bok to słyszę że w zamku w środku jakiś mikrostyk klika, ale nie mogłem się do niego dobrać bo nie mogłem zamka wyjąć. Klapy przód i tył również ok.
Vickers, stycznik jest przy zamku kierowcy... Maly kwadracik z dwiema kropeczkami pomaranczowymi, wciskaja sie one zalezni od przekrecenia kluczykiem i daja sygnal do silownika centralnego a on do centralki alarmowej...
Vickers, wewnatrz zamka jest jakis mikrostyk? Jest tylko przy silniczku centralnego ale to bolec ktory podaje sygnal zamkniecia/otwarcia do centralki alarmu
Vickers, przy wyjmowaniu szybko kluczyka powinnien cyknac stycznik, a nastepnie powinnienes zablokowac kierownice. Gdy nie cyknie to nie zablokuje sie kierownica
Bo samochód będzie uważał, że masz kluczyk w stacyjce i nadal jesteś w środku.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Na 100% nie trzeba, bo ja tego nie robię i alarm działa.
Dokładnie.
Ale stycznik w stacyjce musi pokazać, że kluczyk wyjęty.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Był taki wątek nie chce mi się teraz szukać jak sie natne to wkleje... Ja mówie o blokowaniu klierownicy jakio o odbijaniu stycznika bo tego albo ludzie nie słysza albo nie wiedza o co chodzi więc lepiej napisac o blokadzie bo wtedy sprawdzi czy zablokuje sie kierownica jeśli nie to znaczy że ten stycznik o którym pisze nie odbija...
Nie no to chyba jest ok bo kierownica sie blokuje... i jeszcze pytanko czy ma on jakis czujnik przechyłowy?
[ Dodano: Sob Wrz 13, 2008 11:17 ]
Zadałem pytanie o czujnik przechyłowy ale chyba nikt nie czyta już mojego tematu, tak więc zadam je jeszcze raz. I pytanie czy po zamknięciu drzwi na wejściu centralki powinien się utrzymywać stan wysoki czy niski. Chodzi mi o wejścia od krańcówek. Sorki za posta pod postem.
Czy macie we wszystkich 4 dzwiach te czujniki z takimi łapkami które się wysuwają po zamknięciu drzwi?
Ja mam tylko po prawej stronie a po lewej takie same prostokąciki ale bez tych łapek. Co za tym idzie lampka się nie zapala po otwarciu lewych drzwi i kontrolka tez nie reaguje
A co do samej centralki to wiem że to Valeo ale może znacie konkretny model? I pilot jest w kluczyku czy osobno? Miałem sam kluczyk jak kupiłem autko.
I jeszcze jedno. Czy po zamknieciu auta z klucza, migają mi te lampki na drzwiach kierunki tez czyli auto zamkniete. Czy wtedy jest uzbrojony alarm? Bo kobitka siedziała w srodku na testy i nic Musiałem wypuścić gnide a myslałem że uda się ją zamknąc na 24h
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
i jeszcze pytanko czy ma on jakis czujnik przechyłowy?
Nic mi o takim nie wiadomo...
Vickers napisał/a:
I pytanie czy po zamknięciu drzwi na wejściu centralki powinien się utrzymywać stan wysoki czy niski. Chodzi mi o wejścia od krańcówek.
Nie wiem, czy ktoś na forum aż tak głęboko wszedł w testy tego alarmu...
RoBBoD napisał/a:
Czy macie we wszystkich 4 dzwiach te czujniki z takimi łapkami które się wysuwają po zamknięciu drzwi?
Ja mam tylko po prawej stronie a po lewej takie same prostokąciki ale bez tych łapek. Co za tym idzie lampka się nie zapala po otwarciu lewych drzwi i kontrolka tez nie reaguje
Masz połamane te krańcówki (te łapki) - też tak miałem jak kupiłem drugie R623 - przyrzyj się, a zauważysz miejsce złamania.
Używka z anglika kosztuje kilka złotych isprawa załatwiona.
RoBBoD napisał/a:
I jeszcze jedno. Czy po zamknieciu auta z klucza, migają mi te lampki na drzwiach kierunki tez czyli auto zamkniete. Czy wtedy jest uzbrojony alarm?
To znaczy uruchomienie alarmu, ale najpierw miga inaczej i to jest cvzas uzbrajania (żeby wygasły ewentualne ruchy powietrza w środku, żeby od razu nie uruchomił się czujnik ultradźwiękowy, a potem po chyba 30 sekundach zaczyna iaczej migać (nie pamiętam - chyba wolniej) i wtedy jest uzbrojony.
Jak ktoś jest w środku to prawdopodobnie czujnik ultradźwiękowy to wykrywa i nie chce się uzbroić.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum