Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25idt 2000r] Roverek nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25idt 2000r] Roverek nie odpala
Autor Wiadomość
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 19:19   [R25idt 2000r] Roverek nie odpala

Witam!! Kolejny problem z moim roverkiem, oglądalem ich kilka, wybrałem niby w najlepszym stanie, ale juz mnie lekko denerwuje :sad: Przydażyła mi się następująca sprawa. Dzisiaj miałem trasę 70km, po drodze zatankowałem na orlenie Verve(pól zbiornika), przejechałem całą trasę bez problemu, no może wydawało mi się, ze po porządnym rozgrzaniu był trochę słabszy, ale to tylko moje subiektywne odczucie. Po dojechaniu na miejsce zgasiłem go normalnie i po ok godzinie miałem nim jechać, a roverek zastrajkował. Odpalił na sekundę i zgasł, potem już go nie szło odpalić, podpompowanie greuszka też nic nie daje. Jak kręcece rozrusznikiem ok 10s, to zaczyna załapywać, odpali na 1-2s i gaśnie. Po próbie odpalenia widać dym z wydechu. po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem włącza się wentylator chłodnicy. Wychodzi więc, że paliwo dochodzi, jest jeszcze w miare ciepło, wiec świece to to też raczej nie są, wiec mam pytanie, co?? Czy coś mogło zatkać okł paliwowy, albo czy mogła paść pompa podająca paliwo ze zbiornika? Doradźcie, bo do jutra jestem 70km od domu, ale musiałbym wrócić, a na holu to troche daleko :???:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 19:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 19:41   

No jak dla mnie to typy masz dobre bo obstawial bym za male cisnienie paliwa.Niech sie lepiej wypowiedza wlasciciele ropniakow konkretniej.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 09:37   

a moze sprobuj wymienic filtr paliwa?

u meni jak pompa zastrajkowala to nie bylo cisnienia na wstryskiwaczach - poluzuj jednen i zacznij krecic. jak bedzie fontanna z duzym cisnieniem to pompa podaje, jak sie bedzie ledwo saczyc to cos nei tak z pompa .

skoro zaskakuje po dlugim kreceniu to moze tylko filtr zapchany ? a odpala po podpompowaniu gruszka czy sam z siebie lapie ?

ile masz paliwa w zbiorniku i czy wyjezdzasz "do konca" ?

wszystkie kontrolki gasna jak trzeba po odpaleniu ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 11:25   

Właśnie jest problem, że nie odpala, może na sekunde, ale natychmiast gaśnie, filtr jest praktycznie nowy, miesiąc i przejechane na nim 1500km, jak tankowałem było ponad czerwonym polem, wlałem za 100zł, więc potem miałem ponad 1/2 zbiornika. Muszę zobaczyć, gdzie jest wyłącznik bezwładnościowy, może on mi wyłączył pompę, bo to takie troche dziwne, że bez żadnych objawów, tak nagle przestał odpalać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 12:03   

Czy sterowanie centralnym zamkiem i immo normalnie działa?
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 13:28   

maras83, odpowietrz sobie układ paliwowy i odkręć filtr na dole i wypuść syf, sprawdź także korek odpowietrzający przy wlewie
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 14:52   

Dzięki za odpowiedzi!! Dzwoniłem do PHJOWI i stwierdził, że to chyba sterowanie pompy wtryskowej :sad: Super, mam samochód 1,5 miesiąca i teraz taki wydatek :sad:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
grzybol 



Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Anglia



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 15:20   

Witam a ja wam opisze moj problem.Mam MG ZT CDTi Mam problemy z odpalaniem jak jest cieply musze go troche pokrecic i odpali. Jak jest zimny to odpala szybciej ale tez nie tak szybko jak powinien.Bylem juz u 3 mechanikow i zaden z nich nie wie o co chodzi.Komputer byl robiony 2 razy i tez nie pokazuje zadnych bledow.jezeli wiecie o co chodzi to dajcie jakies wskazowki.pozdrawiam
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Wrz 14, 2008 23:22   

Czy pompa w R25 idt różni się od SDI?? Podejrzewam,że tak, ale pytam, bo na allegro można znaleźć pełno od sdi, a od idt raczej średnio, a jak już, to ceny nie zachęcają :/ Chociaż wg tego tutaj są te same:http://moto.allegro.pl/it...onda_rover.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 07:33   

maras83, no niestety sa inne
 
 
 
corek22 



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 1
Skąd: Warszawa/Wola



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 08:21   

Witam miałem podobny problem ze swoim R25 zatankowałem na BP ze stacji dojechałem do domku wszystko było w porządku po jakiś czasie wsiadłem do niego i klops już nie odpalił co się okazało nie było wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej koszt naprawy 2000zł po naprawie wsiadłem do niego całkiem inne autko zaczął lepiej się zbierać spalanie w granicach 5L. fajnie było przez pół roku teraz znowu mam problem chodzi głośno jak czołg jest mułowaty i spalanie powyżej 7L. nie wiem co mu teraz dolega :sad:
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 08:52   

R-200 napisał/a:
Czy sterowanie centralnym zamkiem i immo normalnie działa?


gdyby immo padło to by odpalił 2-3 sekundy pochodził i zgasł .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 09:07   

PHJOWI, no i własnie odpala na 2 sekundy i gaśnie więc Twoja diagnoza może być trafna...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 10:14   

tak tylko że kolego opisuje że za którymś razem tak jest , a w przypadku immo , za każdą próbą powinień tak się zachowywać , a nie za 10 razem.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 21:49   

Odpalał za każdym razem, ale dopiero po ok 10s kręcenia rozrusznikiem, zresztą ciężko to nazwać odpalaniem silnik przyspieszał ponad obroty rozrusznika, odpalił może na sekundę i gasł, nie zdążyła nawet zgasnąć kontrolka ciśnienia oleju. Centralny działa normalnie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 21:55   

Może elektrozawór odcinający paliwo?
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 07:56   

hmmm.

Sprawdź wężyki przelewowe szczególnie ten co idzie od pompy, po drugie odpowietrz układ.
Nie wydaje mi się żebyś jakiś syf z zbiornika pociągnął, czerwone pole to jeszcze z 10 litrów paliwa.


Twoje objawy są takie jak kiedyś moja cudowna kobieta zatankowała mi benzyny.
Odpalał za dziesiątym razem. Czy świecą Ci się jakieś kontrolki na desce?

[ Dodano: Wto Wrz 16, 2008 08:57 ]
Cytat:
Witam miałem podobny problem ze swoim R25 zatankowałem na BP ze stacji dojechałem do domku wszystko było w porządku po jakiś czasie wsiadłem do niego i klops już nie odpalił co się okazało nie było wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej koszt naprawy 2000zł po naprawie wsiadłem do niego całkiem inne autko zaczął lepiej się zbierać spalanie w granicach 5L. fajnie było przez pół roku teraz znowu mam problem chodzi głośno jak czołg jest mułowaty i spalanie powyżej 7L. nie wiem co mu teraz dolega


Przepływomierz sprawny?
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 22:52   

No i padł czujnik położenia wału, więc pozostaje wymienić i mieć nadzieję,że tylko to :wink: Diagnoza po wizycie u kolegi Phjowi :smile:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 08:19   

po podłączeniu pod kompa było kilka błędów ,ogólnie to słabe ciśnienie no i wyskoczyła usterka czujnika położenia wału i to trzeba najpierw sprawdzić bo jest najtańsze , a pompa wołają aby 1500 zł :(
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 10:36   

Koledzy,mam jeszcze taką małą sprawę. Wyjąłem czyjnik PWK, mam wersję 3-pinową, zmierzyłem rezystancję pomiędzy dwoma pierwszymi pinami, wyszło 920Ohm, pomiędzy 1 i 3 oraz 2 i 3 nie wykjazuje rzadnej wartości, nie wiecie jak powinno być prawidłowo?? Drugie pytanie, które piny przy sterowniku odpowiadają przewodom od PWK, chce sprawdzić ciągłość przewodów?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0TD 2005]roverek 25 nie odpala
aidils Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Sie 19, 2010 23:26
aidils
Brak nowych postów [r 214 si 1997] Roverek nie odpala prosze o pomoc dziwna spr
karol1005 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Mar 19, 2010 08:12
merdaf
Brak nowych postów [R25 2.0 iDT 2000r] - nie odpala za pierwszym razem
lineumaciel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Lis 28, 2007 09:01
lineumaciel
Brak nowych postów [R25iDT '01] Utrudnione skręcanie po deszczu
leniuch Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Paź 10, 2008 12:41
lineumaciel
Brak nowych postów [R25iDT 2000] Check Engine
Jordan87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Gru 03, 2012 12:46
Jordan87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink