Forum Klubu ROVERki.pl :: [r214Si 97r] Przelotowy wydech :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r214Si 97r] Przelotowy wydech :)
Autor Wiadomość
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 19:42   

To tak jakbys wsadzil sobie w ustaw rurke o srednicy 30mm ( przyklad ) dmuchal dmuchal i na samym koncu mial rurke o srednicy 10mm. Troche bez sensu. Taki wydech bez wymiany kolektora i tak da nie wiele a z seryjnym tlumiiem moze jedna srylionowa czesc KM
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 16, 2008 19:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 21:41   

Kamil Luczak napisał/a:
To tak jakbys wsadzil sobie w ustaw rurke o srednicy 30mm ( przyklad ) dmuchal dmuchal i na samym koncu mial rurke o srednicy 10mm. Troche bez sensu. Taki wydech bez wymiany kolektora i tak da nie wiele a z seryjnym tlumiiem moze jedna srylionowa czesc KM
zmiana powinna dac nawet na seryjnym kolektorze gdyz w r200 za kolektorem jest dziwne zwezenie rzędu kilku milimetrow. nie wiadomo skad i dlaczego...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 23:04   

michone, z tego co wiem ta zwężka służy dynamice przepływu spalin, i właśnie dlatego tak trudno wyliczyć układ wydechowy :[ ale to tylko teoria, a z praktyki to nie spotkałem się jeszcze z układem sportowym roverka 214
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Pią Paź 17, 2008 08:55   

Ja myślę że za każdym razem wywalenie katalizatora dodaje parę kucy.
A z autopsji mogę powiedzieć, ze kumpel jak kupił Civica 1.5 90PS, to go objeżdżałem spokojnie. Jak wywalił katalizator, zrobił przelot i założył stożek, to do III biegu jeszcze dostaje (w zasadzie to jest prawie równo), ale na IV w połowie zakresu obrotów już mnie lekko dochodzi.
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 17, 2008 16:45   

michone ja wiem ze da napewno troche mocy bez wymiany kolektora, ale z kolektorem bedzie napewno duzo wiecej ;) Tak mi Grabowski mowil jak z nim gadalem, ze najwiekszy przyrost bedzie wtedy jak sie wymieni kolektor.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Paź 17, 2008 17:19   

Kamil Luczak napisał/a:
michone ja wiem ze da napewno troche mocy bez wymiany kolektora, ale z kolektorem bedzie napewno duzo wiecej ;) Tak mi Grabowski mowil jak z nim gadalem, ze najwiekszy przyrost bedzie wtedy jak sie wymieni kolektor.
dokladnie! Ale to duzo kasy niestety :/ . sam myslalem o zrobieniu wydechu ale od kolektora. Myslalem zeby sprobowac sobie wyliczyc z poradnika grabowskiego. Opcja druga to zrobic o tej samej pojemnosci co orginal tylko przelotowy. Zwiekszyl bym srednice do srednicy kolektora ale któryś z tłumikow musial bym zmniejszyc zeby zachowac ta sama pojemnosc.


Co do wywalania kata to fakt dodaje mocy jesli wytniemy "zapchanego" kata. Sam tak mialem ze gdy cisnelem do odcinki to walilo "zbukiem" po usunięciu kata minimalnie żywszy i nie smiedzi :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Paź 18, 2008 15:03   

To ja pamietam jak mielismy Lanosa to na kazdych swiatlach wali jajem do tego stopnia ze nie dawalo sie oddychac :/ Jedna mojra rada co do wydechu. Nie robcie na jednym tlumiku, no chyba ze koncowy bedzie wielkosci stodoly, u mnie jest w miare duzy a jest potwornie glosno, na now sezon leci srodkowy jak najwiekszy, bo chcialbym R wreszcie normalnie obok Policji przejezdzac, a nie na luzie :/
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Paź 18, 2008 15:14   

tak wiec walenie jajami to zapchany kat :) co do tlumikow to powinno byc na dwoch ba kazdy z nich odpowiada za inne czestotliwosci :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tłumik Przelotowy
Jaki są dobre i gdzie kupic?
ziom3159 Tuning mechaniczny 7 Sro Kwi 14, 2010 19:20
bula21
Brak nowych postów Przeróbka tłumika na przelotowy - czym wypełnić ?
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Pią Mar 31, 2017 18:16
sebeks
Brak nowych postów Wydech
tuning
Grequ Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 23, 2009 19:45
FL0R3K
Brak nowych postów WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
spider Tuning mechaniczny 7 Czw Gru 12, 2013 21:31
spider
Brak nowych postów [Mg ZR 160] Wydech
ziom3159 Tuning mechaniczny 23 Wto Lip 26, 2011 13:09
bonus89



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink