Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 19:42
To tak jakbys wsadzil sobie w ustaw rurke o srednicy 30mm ( przyklad ) dmuchal dmuchal i na samym koncu mial rurke o srednicy 10mm. Troche bez sensu. Taki wydech bez wymiany kolektora i tak da nie wiele a z seryjnym tlumiiem moze jedna srylionowa czesc KM
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 19:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To tak jakbys wsadzil sobie w ustaw rurke o srednicy 30mm ( przyklad ) dmuchal dmuchal i na samym koncu mial rurke o srednicy 10mm. Troche bez sensu. Taki wydech bez wymiany kolektora i tak da nie wiele a z seryjnym tlumiiem moze jedna srylionowa czesc KM
zmiana powinna dac nawet na seryjnym kolektorze gdyz w r200 za kolektorem jest dziwne zwezenie rzędu kilku milimetrow. nie wiadomo skad i dlaczego...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 23:04
michone, z tego co wiem ta zwężka służy dynamice przepływu spalin, i właśnie dlatego tak trudno wyliczyć układ wydechowy ale to tylko teoria, a z praktyki to nie spotkałem się jeszcze z układem sportowym roverka 214
Ja myślę że za każdym razem wywalenie katalizatora dodaje parę kucy.
A z autopsji mogę powiedzieć, ze kumpel jak kupił Civica 1.5 90PS, to go objeżdżałem spokojnie. Jak wywalił katalizator, zrobił przelot i założył stożek, to do III biegu jeszcze dostaje (w zasadzie to jest prawie równo), ale na IV w połowie zakresu obrotów już mnie lekko dochodzi.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Paź 17, 2008 16:45
michone ja wiem ze da napewno troche mocy bez wymiany kolektora, ale z kolektorem bedzie napewno duzo wiecej Tak mi Grabowski mowil jak z nim gadalem, ze najwiekszy przyrost bedzie wtedy jak sie wymieni kolektor.
michone ja wiem ze da napewno troche mocy bez wymiany kolektora, ale z kolektorem bedzie napewno duzo wiecej Tak mi Grabowski mowil jak z nim gadalem, ze najwiekszy przyrost bedzie wtedy jak sie wymieni kolektor.
dokladnie! Ale to duzo kasy niestety . sam myslalem o zrobieniu wydechu ale od kolektora. Myslalem zeby sprobowac sobie wyliczyc z poradnika grabowskiego. Opcja druga to zrobic o tej samej pojemnosci co orginal tylko przelotowy. Zwiekszyl bym srednice do srednicy kolektora ale któryś z tłumikow musial bym zmniejszyc zeby zachowac ta sama pojemnosc.
Co do wywalania kata to fakt dodaje mocy jesli wytniemy "zapchanego" kata. Sam tak mialem ze gdy cisnelem do odcinki to walilo "zbukiem" po usunięciu kata minimalnie żywszy i nie smiedzi
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 15:03
To ja pamietam jak mielismy Lanosa to na kazdych swiatlach wali jajem do tego stopnia ze nie dawalo sie oddychac Jedna mojra rada co do wydechu. Nie robcie na jednym tlumiku, no chyba ze koncowy bedzie wielkosci stodoly, u mnie jest w miare duzy a jest potwornie glosno, na now sezon leci srodkowy jak najwiekszy, bo chcialbym R wreszcie normalnie obok Policji przejezdzac, a nie na luzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum