Forum Klubu ROVERki.pl :: WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
Autor Wiadomość
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Pon Lis 25, 2013 22:34   WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?

WITAM.
Mam pytanie na ile cali spawacie, spawaliście wydech w MG ZR, z tego co wiem to w serii jest 2.25, więc chyba nie ma najmniejszego sensu spawania też znowu 2.25.
A jak wyglada sprawa z kolektorami wydechowymi? Kupowaliście sportowe? Czy oddawaliście, żeby ktoś Wam to spawał?
Jak już zrobiliście jakie były efekty? Jakiś wykres z rolki?
Sam myślałem, zeby zrobić co na dwóch tłumnikach przelotowych i na 2.25.
Proszę o opinie i może wklejanie jakiś starych tematów przy okazji.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 25, 2013 22:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Sro Gru 11, 2013 14:50   

Zależy jakiego masz zr'a w 160 fabrycznie jest 4-2-1 którego moim zdaniem nie ma sensu zmienić. Na wiosnę ja składam setup 2.5" na jednym tłumiku środkowym przelotowym i końcowym też przelotowym. Problem jest tylko z sondą za katalizatorem, przydałoby się pobawić kompem ;)
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 11, 2013 19:10   

spider, przeczytaj sobie mój temat o Sierściuchu, niby 200tka VVC ale zawsze to jakiś obraz, wg mnie 2,5" nie ma sensu przy tym silniku bo będzie za luźno i zwyczajnie gówniano, auto bardziej będzie ryczeć ale słabiej jechać, ja przeszedłem z 50mm na przelotowym na 60 na komorówkę, przy założeniu przelotu rozryczałby się i osłabł

[ Dodano: Sro Gru 11, 2013 19:10 ]
no i jeszcze jedna bardzo istotna rzecz, zwężki przy 50mm prawie ich nie było a przy 60mm na każdym łączeniu i przed każdym katalizatorem czy tłumikiem i spore zwężki, jeśli wsadzisz po prostu 2,5cala na przelotach i bez kata to zwyczajnie zabijesz osiągi chyba że masz IDT
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Czw Gru 12, 2013 01:48   

Tylko że u mnie dochodzi totalnie nowa projektowana sztywna mapa ;) ale może masz rację że 2.5" to ciutkę za dużo. O dziwo mierząc suwmiarką na zewnątrz wydechu wychodzi 2.75", na zewnątrz podkreślam.
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 12, 2013 16:08   

dałbym 2,25 cala, sportowy metalowy kat, środkowy przelot i koncowy komorowy. Powinno to zapychać całkiem zdrowo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 12, 2013 18:01   

Strzemo, a kto Ci będzie to robił i na czym, jak ja próbowałem coś podumać z VVC to wysyłałem różnym osobom wykresy z oscyloskopu i twierdzili że nie da się (albo im się nie chciało) zrobić coś z zapłonem
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Gru 12, 2013 20:35   

Ecumaster obsługuje trigger MEMSa 1.9/3 bez najmniejszych problemów. Przykładem może być 125p z VVC + ITB wystrojone na Ecumasterze. Obecnie ok. 170koni.
W UK popularne są remapy dla Memsa3 robione przez ZandF Tuning (byłych inżynierów z Longbridge). 100% pozytywnych opinii. :)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Czw Gru 12, 2013 21:31   

Zacznijmy od tego, że z tego co ja mierzyłem jak wyciąłem kata to w środku mam 2.25, więc bez sensu wsadzać taki sam.
Też się zastanawiam nad tym 2.5.
Obstawiam, że wiecej da nowy sportowy kolektor niż zrobienie pozostej części wydechu ;)
Co do sondy to ja właśnie prowadzę wszystkie rodzaju próby, wsadziłem emulator tydzień jest wszystko ok. Gdy będę coś spawał od nowa, to przed tą druga sonda wsadze wydech środkowy i powinno być ok.
A, żeby było co stroić to trzeba już zrobić dolot i wyżej silnikiem zakręcić ale najpierw trzeba się upewnić czy wszystko wytrzyma ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wydech
tuning
Grequ Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 23, 2009 19:45
FL0R3K
Brak nowych postów [Mg ZR 160] Wydech
ziom3159 Tuning mechaniczny 23 Wto Lip 26, 2011 14:09
bonus89
Brak nowych postów wydech El-tec
sic_corey Tuning mechaniczny 6 Sro Mar 31, 2010 17:41
kolin
Brak nowych postów [R620 Si 94'] Wydech
herc Tuning mechaniczny 3 Sob Gru 29, 2007 13:33
herc
Brak nowych postów [R iDT] Wydech rm motors
SebastianS Tuning mechaniczny 5 Wto Gru 25, 2012 21:57
SebastianS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink