Wysłany: Pon Lis 03, 2008 18:04 [R220 di 97r.]pilot!!
Panowie auto mogę otworzyć kluczykiem,centralny otwiera drzwi i bagażnik oraz mogę go odpalić i jeżdżić bez problemu nie gaśnie ani nic w tym stylu.Jest tylko jeden mały problem nie mogę go zamknąć pilotem ani otworzyć po prostu wcale nie reaguje.Czy ktoś z was ma schemat instalacji alarmowej lub wie co mogło się stać,próbowałem wyczyścić pilota,wymienić baterię,przyciskać kilkakrotnie guzik otwarcia i zamknięcia,czujniki otwarcia drzwi działaja???
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 03, 2008 18:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no wlasnie ? Co ma piernik ? Nawet jesli klapa jest otwarta zamek centralny powinine zaskoczyc z pilota. A czy od poczatku miales takie problemy?
Dziwne ze pozwala Ci sie odpalac. Generalnei, po wylaczeniu silnika i otwarciu i zamknieciu drzwi powinien pikac przy probie odpalenia... az do momentu wcisniecia przycisku na pilocie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak odkąd go kupiłem tak właśnie się dzieje nie można go zamknąć ani otworzyć z pilota a z odpalaniem nie ma problemu,co do klapy to w R800 miałem taki problem identyczne objawy i to był czujnik otwarcia maski silnika,czy w R200 jest takie coś??
Tak, przy załączonym alarmie po otwarciu maski alarm wyje.
O, w końcu wiem jak sprawdzić czy i jak działa alarm...niektórzy cały czas mi nie dowierzają że Roverki 25 mają go w standardzie a nie wiedziałem jak bezpiecznie się do niego włamać
No miło mi panowie że wasze działają ale mój nie!sprawdzałem czujnik w bagażniki i pod maską i dalej to samo czujniki działają,co jeszcze mogę zrobić???
Witam,
Wg mnie, to masz zepsuty pilot i dlatego twój poprzednik "awaryjnie" wyłączył immo, aby można było auto uruchomić i nim jeżdzić. Zmień/napraw pilota, wtedy zamkniesz nim auto, aktywując jednocześnie (przy pierwszym zamknięciu pilotem) immo.Pozdr......
Wydaje mi sie, ze pilot ucierpial z jakiegos powodu.
Wyjmij baterie, sprawdz czy metalowa blaszka jest w 3 punktach (luty) dobrze zamocowana i czy po nagieciu nie odchodza nozki. Jesli tak to zwroc uwage na baterie. Pomimo, ze wygladaja tak samo moga sie roznic gruboscia. Do naszych pilotow lepiej uzyc tej grubszej, poniewaz lepiej kontaktuje. Sprawdz rowniez, czy mikrostyki (guziki) nie sa wyrwane i czy po nacisnieciu daja "pstryk", mozesz je takze sprawdzic omomierzem.
Nastepnie plytke wyczysc czyms na bazie spirytusu (ja wiolki umylem benz. ekstr. ale tego nie polecam bo nie wiadomo jak sie material zachowa). Jesli cos bedzie nie tak, popraw to w miare mozliwosci i sprobuj przy otwartych drzwiach, trzymajac pilota przy kolumnie kierownicy naciskac na zmiane lewy/prawy przycisk pilota... po kilka razy az sie zamknie i otworzy. Jesli nie dziala, moze wymienic jeszcze tzw. kwarc, w innym watku dotyczacym pilota do R200 jest link jak wyglada i gdzie mozna kupic.
Mozesz sie liczyc tez z tym, ze poprzedni wlasciciel zgubil pilota, albo go wymienil na nowego ale juz nie chcial programowac i masz niezaprogramowanego pilota, z uzytym kodem IMMO. Nie wiem tez, czy jak sie otworzy drzwi z kodu IMMO, to po wylaczeniu silnika i zamknieciu auta mozna sobie dalej jezdzic czy znowu podawac kod...
Gdyby sie okazalo to drugie, to musisz chyba wybrac sie do serwisu, ktory posiada testbooka i zaprogramowac od nowa pilota i zczytac kod jesli go nie masz.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pilota wyczyściłem,nowa bateria umyty ładny prawie nowy,prawie!czy jakimś domowym sposobem można go pomierzyć w R800 był identyczny tyle że miał kontrolkę ten takowej nie ma,a guziki wyrażnie pstrykają!
No cóż każdy próbował mi pomóc ale nic z tego,czy ktoś z was wie gdzie szukać centralki,i ma może jakiś logiczny schemat inny niż w RAVE??może jakieś foto podobno w centralce jest dwa bezpieczniki???do 820 miałem chyba WORKSCHOPa czy coś w tym stylu tam były schematy obrazowe gdzie jakie kable,końcówki itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum