wyrazilem swoja opinie a widze ze na tym forum jesli sie wyrazi opinie nie zgodna z opinia klubowicza odrazu jest krytykowany 1900 zl to ci w salonie bmw zrobia z gwaracja asistance , a czesci maks 800-900 jak pisalem a za 1000 zl wymianke rozrzadu bo to v6,to duzo za duzo latwiej sie w takim robi niz vvti czy v-tec a problem z wymiana jest bo wasztatowi szkoda 200zl na blokady , to kolego ile trza brac za dci czy 2,5 tdi?? albo wczesniej wpisanego vvti czy v-teca chyba ze 3tys sama robota czytajac to forum czasem mozna odczuc ze ludzie ktorzy maja rover to sa cholernie bogaci tylko czemu jezdza autami za 10-25tys(200-r75), albo powiedz mi ile trzeba wziasc za za silnik vm za uszczelki pod glowica (825 tdi jakbys nie wiedzial tam jest 6 glowic)??? czekam pilnie na odp i kolejna fale krytyki
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 18:57
gucwiz napisał/a:
czytajac to forum czasem mozna odczuc ze ludzie ktorzy maja rover to sa cholernie bogaci tylko czemu jezdza autami za 10-25tys(200-r75)
poruszyłeś dobry temat, też sie kiedyś o tym przekonałem... Bo ja powinienem był wydać 160zł na hamownie żeby zaspokoić ich ciekawość (bo przecież jeżdżę R75) ale na zrzute to ani jednego chętnego nie było Trzeba sie przyzwyczaić i w tematach na które ma sie inne zdanie lepiej nie wypowiadać i mieć spokój
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 21:41
nie o to chodzi , tylko koszty są duże np 1 blokada do 2.0v6 kosztuje netto 620zł a każde kv6 czy to 2.0v6 czy 2.5v6 albo 2.5 190km ma inne blokady ,teraz czas stracony przy rozbieraniu takiej v6 trzeba zdjąć obudowy , i akurat to co podałeś cene w bmw napewno by się nie zgodzili , moja opinia taka że cena 1900zł to rozsądna cena za cały rozrząd .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
gucwiz nie bardzo wiem jak bys chcial sie zmiescic w 800-900zl skoro sam napinacz hudrauliczny kosztuje ponad 600zl.Ja za paski contitecha,napinacz hydrauliczny,pompe wody,uszczelke pod pompe oleju i rolke czy tam rolki dalem cos kolo 1700zl.Mechanik mi wzial 500zl za robocizne.Uwazam ze cena 1900zl za calosc jest bardzo dobra.
[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 08:40 ]
Co do blokad to mozna wymienic bez nich co tez zrobilem z pomoca telefonicznaPHJOWI ( dzieki wielkie ) ale problem tkwi w tym ze trzeba sie naprawde narobic zeby to pozadnie zrobic bo jest strasznie ciasno i sporo rozkrecania wczesniej.Drugi raz juz sie za to nie wezme w kazdym razie.
gucwiz napisał/a:
wyrazilem swoja opinie a widze ze na tym forum jesli sie wyrazi opinie nie zgodna z opinia klubowicza odrazu jest krytykowany 1900 zl to ci w salonie bmw zrobia z gwaracja asistance
Nie pien sie az tak bo nikt Cie tu nie kryrykuje tylko mamy 75tki i kazdy z nas juz wymienial.Nie da sie3 zejsc ponizej 1500zl jak ma byc dobrze a to i tak jest tanio.Co do serwisu to biora z czesciami 3500zl w BMW w Poznaniu.I tak nie zle bo Audi za 2.5 TDI kaze sobie placic 6tys z czesciami.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 12 Skąd: zwierki
Wysłany: Pią Gru 05, 2008 20:17 rozrzad
witam wymienilem rozrzad 3 paski duzy i2 male,2 rolki i pompe i jakis tam trojnik od dolu bo woda uciekala za czesci 1000 zl+ vat i robocizna 700+vat czy to jest dobra cena jaka zaplacilem
Za cześci zapłaciłem 550zł (1 dlugi pasek, 2 krótkie- Gates, napinacz i rolkę prowadząca- Ruwila, oraz pompe wody SKF.)+ Robocizna 400zł. Żadnego napinacza hydraulicznego nie wymieniałem bo nikt mi o tym w żadnym sklepie nie powiedział?? Czyżbym zrobił wielki błąd??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum