krys jak 6,7 jak kolega zrobil 250 km na 21l, a weglog twoich wyliczen maszspalil bym 16.8l , no popatrz 6,7+6,7=13,4 i plus jeszcze 50 kmczyli 3,4 l to masz 16,8
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 21:13
DObra to jeszcze raz. Dziś byłem w Warszawie. Przejechałem 238km i zatankowałem 20.3L LPG - jazda spokojna, czasami wyprzedając ciężarówkę do 140km/h a tak zazwyczaj 100-120km/h, czasami w okolicach remontowanych 40-70km/h. Bez szaleństw. (wszystkie prędkości i dystanse podane zgodnie z wskazaniami licznika w aucie - zawyża o jakieś 8km przy 100km/h)
Tomi (ten od tomateam.pl) pisał gdzieś kiedyś że udało mu się osiągnąć wynik coś w okolicach 5.5l/100km ale Pb. Zerknijcie też tu : dane techniczne R600 ile podaje producent
Generalnie jest tak jak już wcześniej napisałem można jeździć bardzo ekonomicznie a można też bardzo szybko i dynamicznie.
Niestety wspólne z tematem jest tylko to że w tej feralnej 800-tce jest ten sam silnik. Który i tak pomimo większych gabarytów R800 nie powinien palić aż tyle -moim zdaniem...
dobra mnie pali 13l po miescie to jak to jest duzo czy jak , na trasie przy spokojniej i rownej 9 lpg ale kurde stary nie 6,1 a jsli patrzysz na dane producenta do przeczytaj w jakis sposob sa one robione, idelana nawierzchnia , opony profil szerkosc, auto zatankowane 1/2 ,raz nawierzchni idelanych nie mam 1/2 zbiornika mzoe i masz ale same czeci do gazu to jest waga rzedu 70 kg wiecej nie wime ile ty wazysz i jak jezdzisz ale naprawde ja uwazam ze jest to nei mozliwe , chyba ze ino masz taki bogaty napis ti a silnik w rzeczywistosci 1,8 , ale stary wez se zastanow jezdzca na samy momencie obrotowym co jest dosc ciezkie i utrudnione w warunkach miejskich , to dwa litry musi wypic nei wierze w to i nigdy nei uwierze , gadalem dzis z kolem co ma takiego rovera 600 ti i jemu pali na trasie olkusz katowice , 9 l gdzie naprawde nei pogoni bo non stop vetry albo jakie fotoradry i jak to kiedys powiedzialp.Andrzej dziurka na testach alfy ..."dajcie mi auto a ja wam powiem ile pali"
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 97 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 15:03
Mój w cyklu mieszanym 70% trasa, miasto około 30% pije 10Pb/100km, troszeczke ale naprawde umiarkowanie lubie pocisnąć. I inaczej nie chce być zawsze ten sam wynik.
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Mój w cyklu mieszanym 70% trasa, miasto około 30% pije 10Pb/100km, troszeczke ale naprawde umiarkowanie lubie pocisnąć. I inaczej nie chce być zawsze ten sam wynik.
Mój też tyle palił przed wymianą motoru a teraz pali dużo więcej i dlatego pytałem o reset komputera ale tak jak czytam, to nie jest komputer.Tylko co to może być?
wymieniałeś silnik wraz z osprzętem?? (znaczy kolektor ssący i listwa wtryskiwaczy)
może wtryskiwacze by trzeba było posprawdzać (to by też tłumaczyło odpalanie na dwa razy)
no i czujnik temperatury też nie zaszkodziło by przebadać...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 17:40
A filtr powietrza? jak się miewa? może warto zerknąć - ostatnio kolega wymieniał - kupił samochód 2lata temu, przejechał ~50kkm i się okazało że bardzo dawno filtr nie był wymieniany bo już nawet nie wyglądał - ponoć i spalanie spadło.
A sonda lambda została z starego silnika czy z tego nowszego
Silnik jest od 600ti cały osprzęt jest od starego silnika nawet musiałem wałki rozrządu wymienić na stare.Filtry wszystkie wymieniałem,przedwczoraj wymieniłem nawet cewkę żeby być pewny że prąd mam w porządku.Nie wiem dlaczego te samochody tak się mszczą dzisiaj pociekła mi chłodnica mam go dość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum