Witam wszystkich, ostatnio poszukiwałem zawieszenia do ZR i zanim sie na cos zdecyduje chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś montował do ZR Koni Sport i jak tak to z jakimi spręzynami? Podro i z góry dzięki za info:)
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 10, 2009 14:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja zamontowałem tylko ze do Tomcata i jestem bardzo zadowolony Koni sport regulowane do tego vogtlandy progresywne (tzw. miękkie pierwsze ugięcie). Na razie jeżdżę na wypośrodkowywanym setupie. Przy rozkręceniu na max jest dużo wygodniej niż na serii ekstra tłumienie jednak trzymanie na zakrętach jak seryjne czyli przeciętnie. Setup pośredni na którym jeżdżę bardzo dobre trzymanie plus tłumienie na przyzwoitym poziomie. Przy skręceniu na maks tzw. beton polecam jedynie na niemieckie drogi lub tor idealne trzymanie oraz czucie nawierzchni i kierownicy lecz brak amortyzacji
sadze ze te powinny bez problemu pasować http://www.vogtland.pl/ro...0596-p-687.html dużo osób wsadzało sprężyny z ZR do swoich R200 wiec na odwrót tez nie powinno być problemu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 13:29
Wez jeszcze poprawke, ze nie zawsze utwardzenie i obnizenie auta daje zamierzony efekt, czasem seryjny zawias pozwala na ostrzejsze wchodzenie w zakrety niz "utwardzany".
Zeby nie bylo ze sobie tak wymyslilem, podam przyklad opisany w GT i pokazany w OPT na Tvn Turbo jakis rok temu.
Jakas firma, chyba JapanCars Tuning Division, zrobila swoj democar na bazie Seata Ibizy Cupry, bez zbednych opisow w rezultacie uzyskali cos kolo 240 koni i przy okazji zmienili zawieszenie na sztywniejsze i nizsze o 35mm.
Jak sie pozniej okazalo po testach na torze w Poznaniu, na seryjnym zawieszeniu czas okrazenia byl znacznie lepszy, a przeciazenia na zakretach wieksze.
Sam mam podobne doswiadczenia z zawieszeniem Koni w moim poprzednim aucie, dlatego zastanowilbym sie dwa razy czy zmieniac i tak swietny seryjny zawias w MG ZR na cos innego.
niestety ja nie jestem zbytnio zachwycony moim zawieszeniem:( dlatego chcem zmienic na koni sport, zwłaszcza ze duzo jeżdze w górki, i mam porównanie z innymi autami, np. trasa w rościszowie (tor GSMP Rościszów) zawiesza seryjna w ZR "puszcza". A regulacja w koni umożliwia jazde we wrocku po torowiskach-urwiskach, i poza miastem. Na regulacji bardzo mi zależy. pozdro
no to będziesz zadowolony z Koni Sport regulacja zapewnia dostosowanie nawet dla bardzo wymagającego użytkownika chyba ze ktoś tego po prostu nie ogarnia... niestety w ZR mamy jeden setup który jest wypośrodkowaniem przyczepności i komfortu.
Ja również mam koni sport i polecam.Masz ten komfort że w każdej chwili możesz mieć zwykłe zawieszenie a po kilku sekundach naprawdę twardą taczkę na tor.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lut 12, 2009 17:29
stanley200 miło cię znowu tu widzieć
Czekamy z niecierpliwością na odświeżenie tematu.
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sob Lut 14, 2009 10:31
Wracajac do tematu to proponowalbym zastanowic sie tez nad BILSTEIN B6 - tez bardzo dobre i tansze od koni. Trzymanie w zakretach w polaczeniu z seria sprezynami dosc niezle i da sie tym jezdzic po krakowskich koleinach jako tako jeszcze - szczatki komfortu sa. W praktyce koni ustawisz sobie raz w wiadomo jakie skrajne ustawienie i nie bedziesz krecil bo sie nie chce tego odkrecac a zostanie troszke kaski na sprezyny w kieszeni. Jakie polecacie koledzy sprezyny inne od eibacha, ventury, h&r - te znam bo na nich juz jezdzilem. Vogtland? Ja sklaniam sie na razie w cos niebetonowego. Mam zle doswiadczenia z super twardymi taczkami. Dawniej to wszystko po bandzie na twardo, w praktyce na takich uskokach i koleinach jakie obecnie mam na trasach, ktorymi jezdze odlecialbym w kosmos na koni + h&r powiedzmy
Stanley200 sie Pan zatracil na dlugo hehe Pozdro i czekamy na info o potworku
Nad Bilstainem B6 sie zastanawiałem ale nie znalazłem oferty do MG ZR 160. A może ktoś sprowadzał zawieche firmy GAZ z angli bo widziałem je za jakieś 2500 pln na eaby, a podobno anglicy zachwycaja sie tymi produktami. Nawet mój kumpel wkładał to do GSI rallycross w irlandi i dawały rady. Tylko wiadomo polskie drogi to ewenement na skale światową i cieżko wstawić sobie zawias bez opini innych urzytkowników. pozdro
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 21:55
Konrad_Zr160 napisał/a:
Jakie polecacie koledzy sprezyny inne od eibacha, ventury, h&r - te znam bo na nich juz jezdzilem. Vogtland? Ja sklaniam sie na razie w cos niebetonowego. Mam zle doswiadczenia z super twardymi taczkami. Dawniej to wszystko po bandzie na twardo, w praktyce na takich uskokach i koleinach jakie obecnie mam na trasach, ktorymi jezdze odlecialbym w kosmos na koni + h&r powiedzmy
Też miałem je ochotę przetestować ale na razie ze względów finansowych odpuszczam temat. Jak będzie drugie auto w rodzinie zakładam z powrotem gwint KW, choć moim zdaniem najlepsze co można zafundować w temacie poprawy przyczepności i czasów przejazdu w tym aucie to szpera...
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Pon Lut 16, 2009 14:08
Od nich mialem juz sprzeglo i kable takze znajoma mi firma. Cos trzeba bedzie wybrac na lato
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum