Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
Autor Wiadomość
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



  Wysłany: Wto Lut 10, 2009 14:45   [MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT

Witam wszystkich, ostatnio poszukiwałem zawieszenia do ZR i zanim sie na cos zdecyduje chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś montował do ZR Koni Sport i jak tak to z jakimi spręzynami? Podro i z góry dzięki za info:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 10, 2009 14:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 10, 2009 15:03   

ja zamontowałem tylko ze do Tomcata i jestem bardzo zadowolony Koni sport regulowane do tego vogtlandy progresywne (tzw. miękkie pierwsze ugięcie). Na razie jeżdżę na wypośrodkowywanym setupie. Przy rozkręceniu na max jest dużo wygodniej niż na serii ekstra tłumienie jednak trzymanie na zakrętach jak seryjne czyli przeciętnie. Setup pośredni na którym jeżdżę bardzo dobre trzymanie plus tłumienie na przyzwoitym poziomie. Przy skręceniu na maks tzw. beton polecam jedynie na niemieckie drogi lub tor idealne trzymanie oraz czucie nawierzchni i kierownicy lecz brak amortyzacji :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



  Wysłany: Wto Lut 10, 2009 15:23   

Z tego co sprawdzałem to firma Vogtland nie oferuje sprężyn do ZR 160 jedynie co to do R200 ale nie wiem czy będą "pasować":(
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 10, 2009 15:49   

sadze ze te powinny bez problemu pasować http://www.vogtland.pl/ro...0596-p-687.html dużo osób wsadzało sprężyny z ZR do swoich R200 wiec na odwrót tez nie powinno być problemu :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



Wysłany: Wto Lut 10, 2009 15:58   

dzieki za info
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 13:29   

Wez jeszcze poprawke, ze nie zawsze utwardzenie i obnizenie auta daje zamierzony efekt, czasem seryjny zawias pozwala na ostrzejsze wchodzenie w zakrety niz "utwardzany".

Zeby nie bylo ze sobie tak wymyslilem, podam przyklad opisany w GT i pokazany w OPT na Tvn Turbo jakis rok temu.

Jakas firma, chyba JapanCars Tuning Division, zrobila swoj democar na bazie Seata Ibizy Cupry, bez zbednych opisow w rezultacie uzyskali cos kolo 240 koni i przy okazji zmienili zawieszenie na sztywniejsze i nizsze o 35mm.
Jak sie pozniej okazalo po testach na torze w Poznaniu, na seryjnym zawieszeniu czas okrazenia byl znacznie lepszy, a przeciazenia na zakretach wieksze.

Sam mam podobne doswiadczenia z zawieszeniem Koni w moim poprzednim aucie, dlatego zastanowilbym sie dwa razy czy zmieniac i tak swietny seryjny zawias w MG ZR na cos innego.
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 13:58   

niestety ja nie jestem zbytnio zachwycony moim zawieszeniem:( dlatego chcem zmienic na koni sport, zwłaszcza ze duzo jeżdze w górki, i mam porównanie z innymi autami, np. trasa w rościszowie (tor GSMP Rościszów) zawiesza seryjna w ZR "puszcza". A regulacja w koni umożliwia jazde we wrocku po torowiskach-urwiskach, i poza miastem. Na regulacji bardzo mi zależy. pozdro
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 11, 2009 14:30   

no to będziesz zadowolony z Koni Sport regulacja zapewnia dostosowanie nawet dla bardzo wymagającego użytkownika chyba ze ktoś tego po prostu nie ogarnia... niestety w ZR mamy jeden setup który jest wypośrodkowaniem przyczepności i komfortu.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 16:21   

w 100NX GTI mialem setup na maxa twardy i faktycznie moze na tor sie nadawalo, ale na naszych drogach mocno trzeba trzymac kierownice :)

Ja nie jezdze na tor wiec seria ZR w zupelnosci mi wystarcza, zreszta lepszego zawieszenia i tak bym pewnie "nie ogarnął" :ok:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 18:31   

Ja również mam koni sport i polecam.Masz ten komfort że w każdej chwili możesz mieć zwykłe zawieszenie a po kilku sekundach naprawdę twardą taczkę na tor.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 11, 2009 20:18   

o kurde! Stanley! :mrgreen: jak sie spisuje 220Turbo?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Sro Lut 11, 2009 21:11   

A spisuje się coraz lepiej.Wypadało by odświeżyć temat bo dużo się zmieniło.Jutro postaram się wrzucić kilka fotek. :grin:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 11, 2009 21:18   

Czekam i pewnie nie tylko ja z niecierpilwością :twisted:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 17:29   

:mrgreen: stanley200 miło cię znowu tu widzieć

Czekamy z niecierpliwością na odświeżenie tematu.
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lut 14, 2009 10:31   

Wracajac do tematu to proponowalbym zastanowic sie tez nad BILSTEIN B6 - tez bardzo dobre i tansze od koni. Trzymanie w zakretach w polaczeniu z seria sprezynami dosc niezle i da sie tym jezdzic po krakowskich koleinach jako tako jeszcze - szczatki komfortu sa. W praktyce koni ustawisz sobie raz w wiadomo jakie skrajne ustawienie :lol: i nie bedziesz krecil bo sie nie chce tego odkrecac a zostanie troszke kaski na sprezyny w kieszeni. Jakie polecacie koledzy sprezyny inne od eibacha, ventury, h&r - te znam bo na nich juz jezdzilem. Vogtland? Ja sklaniam sie na razie w cos niebetonowego. Mam zle doswiadczenia z super twardymi taczkami. Dawniej to wszystko po bandzie na twardo, w praktyce na takich uskokach i koleinach jakie obecnie mam na trasach, ktorymi jezdze odlecialbym w kosmos na koni + h&r powiedzmy

Stanley200 sie Pan zatracil na dlugo hehe Pozdro i czekamy na info o potworku
 
 
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 18:23   

Nad Bilstainem B6 sie zastanawiałem ale nie znalazłem oferty do MG ZR 160. A może ktoś sprowadzał zawieche firmy GAZ z angli bo widziałem je za jakieś 2500 pln na eaby, a podobno anglicy zachwycaja sie tymi produktami. Nawet mój kumpel wkładał to do GSI rallycross w irlandi i dawały rady. Tylko wiadomo polskie drogi to ewenement na skale światową i cieżko wstawić sobie zawias bez opini innych urzytkowników. pozdro
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 21:55   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Jakie polecacie koledzy sprezyny inne od eibacha, ventury, h&r - te znam bo na nich juz jezdzilem. Vogtland? Ja sklaniam sie na razie w cos niebetonowego. Mam zle doswiadczenia z super twardymi taczkami. Dawniej to wszystko po bandzie na twardo, w praktyce na takich uskokach i koleinach jakie obecnie mam na trasach, ktorymi jezdze odlecialbym w kosmos na koni + h&r powiedzmy


Mysle ze z takich bedziesz zadowolony http://www.ptp-ltd.co.uk/..._spring_kit.htm jak pogadasz z nimi to za 30 funtow wysla Ci to kurierem pod same drzwi w ciagu 4 dni. :)
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 23:13   

ceremony napisał/a:
Mysle ze z takich bedziesz zadowolony http://www.ptp-ltd.co.uk/..._spring_kit.htm jak pogadasz z nimi to za 30 funtow wysla Ci to kurierem pod same drzwi w ciagu 4 dni. :)

Też miałem je ochotę przetestować ;) ale na razie ze względów finansowych odpuszczam temat. Jak będzie drugie auto w rodzinie zakładam z powrotem gwint KW, choć moim zdaniem najlepsze co można zafundować w temacie poprawy przyczepności i czasów przejazdu w tym aucie to szpera...
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 16, 2009 14:08   

Od nich mialem juz sprzeglo i kable takze znajoma mi firma. Cos trzeba bedzie wybrac na lato ;)
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 15:41   

Konrad_Zr160 napisał/a:
Od nich mialem juz sprzeglo i kable takze znajoma mi firma. Cos trzeba bedzie wybrac na lato ;)

uklad wydechowy juz masz? :twisted:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak uzyskać dodatkowe 30 koni z silnika 2,5 v6
luzmagister Tuning mechaniczny 30 Wto Sie 12, 2008 18:41
Sachar
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz
Brak nowych postów Czy ktoś zna/montował Koni przód 8641-1233 tył 8041-1344
spider666 Tuning mechaniczny 5 Czw Cze 10, 2010 11:55
spider666
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Blow Off i stożek gotowe
roiven Tuning mechaniczny 56 Pią Lip 05, 2013 07:55
Adrian
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink