Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4i 99r]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4i 99r]

wysokie obroty
Autor Wiadomość
dratewka 



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Raciborz / Alkmaar



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 23:58   [R200 1.4i 99r]

witam
mam nastepujacy problem w Rover 200 '99, 1.4i
podczas postoju oraz w korkach gdy silnik jest nagrzany, po dodaniu gazu obroty zostaja na 1500-2000obr/min
problemu nie ma na trasie, cos z ukladem chlodzenia??????
macie jakies pomysly co moze byc przyczyna?
jesli jest juz jakies info na ten temat to sory i prosze o linka, ja nic nie znalazlem:)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 14, 2009 23:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 00:06   

dratewka napisał/a:
macie jakies pomysly co moze byc przyczyna?

Ja bym zaczął od sprawdzenia czy czasem akumulator nie jest na wyczerpaniu (podobnież, jak ma za niskie napięcie do te podwyższone obroty mają go doładowywać) oraz przeczyszczenia silniczka krokowego.
 
 
 
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 00:22   

Przycinanie sie obrotów jest bolączką Roverków serii K więc warto dokładnie przyjrzeć się przepustnicy tzn.jej czystości. Niemniej jednak dodatkowo falowały by obroty ale tego nie napisałeś :roll: więc raczej odpada. Sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe idące do kolektora ssącego?podejrzewam że może być jakaś nieszczelność w tym układzie :wink: Ale aby pomóc potzreba więcej informacji czy jest ten efekt tylko na gorącym czy również na zimnym oraz czy ma to miejsce tylko czasami czy cały czas?
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 02:15   

dratewka, próbowałeś odciągnąć pedał gazu z powrotem ?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
namiko 




Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 10:36   

Moje doświadczenia z obrotami: u mnie były non stop na poziomie 1200-1500. Trzeba było przeczyścić przepustnicę i przy okazji okazało się, że umarł krokowiec. Dodatkowym objawem u mnie był czujnik temperatury - w korkach, na postoju działał tzn. wskazówka się podnosiła, a w trasie spadała poniżej skali. Oczywiście nie umiałam tego zrobić sama - 70 zł nowy (używany) silniczek krokowy, 25 zł nowy termostat, 20 zł płyn chłodniczy i jakieś 50 zł robocizna przy tym wszystkim.
 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 10:48   

dokladnie zajmij sie krokowcem... wyczysc go
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 15, 2009 14:26   

U mnie linka haczyła i nie schodził z obrotów. Ale to po wizycie u mechanika jak źle ją założył, albo jak były mrozy i trochę przymarzła.

U Ciebie pewnie coś innego jest przyczyną... ale sprawdzić zawsze można.
 
 
 
dratewka 



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Raciborz / Alkmaar



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 14:59   

objawy tylko na rozgrzanym silniku
aku nowy, linka nie chaczy
wiec zajme sie krokowcem i przewody do kontroli
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 18:00   

dratewka napisał/a:
aku nowy

Nowy i naladowany ? Bo teraz te nowe to teoretycznie ze sklepu wychodza naladowane, ale nie wiem jak to jest w praktyce ;) .

Pzdr,
Mariusz
 
 
 
dratewka 



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Raciborz / Alkmaar



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 19:01   

hehe no tak, ale na 100% naladowany
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Próba/pomysł kolejnej modyfikacji mojego R200
red Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Cze 09, 2014 06:40
Adrian
Brak nowych postów [r200]lakier LVD czy produkowano r200 w podobnym kolorze?
alexkret Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Sie 14, 2012 23:01
AndrewS
Brak nowych postów [R200] zmiana manualnych lusterek od R200 na te od R25
sposób montażu - potrzebuję fachowej porady
namiko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 51 Sro Mar 16, 2011 20:45
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200]Jak zrobic mrugniecie alarmu w r200
zibik21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Sie 09, 2012 16:42
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink