Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 118 Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 13:36 [Rall] Olej Valvoline Maxlife
Mam takie pytanie dotyczące tego oleju. Sprzedawane są jego 2 wersje, jedna specjalnie do diesli a druga do wszystkiego (benzyna, diesel i LPG). Jaka to różnica? Kupiłem ten uniwersalny i już nie wiem czy go lać do turbodiesla czy nie.
_________________ Rover 214i Lublin
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 13:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kupiłem ten uniwersalny i już nie wiem czy go lać do turbodiesla czy nie
jeśli jest napisane że również do diesla to ja nie widzę problemu
Ps.kiedyś nie było podziałów olejów i lało się ten sam i do diesla i do benzyny i autko chodziło bez problemów
kiedyś rozmawiałem z gościem który pracował przy olejach i powiedział mi że olej czy do benzyny czy do diesla różni się tylko etykietą a i tak jest jeden i ten sam olej lany do butelek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 100 Skąd: Łomianki
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 21:22
Ja lałem dwa razy do mojego roverka i jestem bardzo zadowolony( moim subiektywnym zdaniem ciszej pracuje, ale to tylko moje zdanie), pozatym mój ojciec do swojego mondeo też leje już jakiś czas ten olej i też nie ma powodów do narzekań.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 60 Skąd: Gołańcz / Poznań
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 22:02
Nowoczesne oleje silnikowe Typu Diesel MotorOil zawiera specjalny zestaw dodatków uszlachetniających zapobiegających zgęstnieniu oleju powodowanego zawartością sadzy.
I z mojego doświadczenia uważam że coś w tym jest;
jak miałem nalany Castrol Diesel to po 15kkm (choć trochę wymianę przegapiłem) był zdecydowani rzadszy i przyjemniejszy dla oka niż wcześniejsza wymiana na 12kkm gdy był uniwersalny Castrol.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 07:21
jackelvis napisał/a:
Nowoczesne oleje silnikowe Typu Diesel MotorOil zawiera specjalny zestaw dodatków uszlachetniających zapobiegających zgęstnieniu oleju powodowanego zawartością sadzy.
tak jest , mają zdolność do rozpraszania sadzy zawartej w nich , a tym samym olej utrzymuje właściwą lepkość i właściwości przeciwzużyciowe.MiL999, to jest ta różnica między olejami uniwersalnymi a dieslowskimi o którą pytałeś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum