Wysłany: Pon Mar 23, 2009 21:58 [R414] Jaki gaz do tego roverka?
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: wszystkie
witam jestem nowy wiec nie złośćcie sie ze może ten post dałem tutaj!
ale mam taka sprawę. kupilem rovera 414i 1.4 16v. noi chciałbym zalozyc teraz gaz do niego. tylko ja sie na tym kompletnie nie znam. wiec prosze was o dorade jaki gaz zalozyc? i czy da sie zalozyc jakis gaz zwykly? noi ile by mnei takie cos kosztowalo? wiem tylko ze w nim jest kolektor plastikowy..
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 12:15, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 21:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale mam jeszcze takei pytanie. czy dorba jest ta sekwecnja stag 200?? i cyz nadala by sie do mojego roverka??
Nada się ale lepiej dopłacić i kupić Stag 300 ponieważ wyeliminowano w nim mankamenty które miał stag 200 między innymi
- Stag 300 obsługuje wtryskiwacze 1 ohm i 3ohm, stag 200 tylko 3ohm.
-Stag 300 ma lepszą obudowę o większym IP przez co można go zamontować w każdym miejscu w komorze silnika, stag 200 z tego co pamiętam były wrażliwy na wilgoć i trzeba było go montować w suchym miejscu.
Witaj
Ja w Rover 414 1.4 16v mam założoną instalację na Stag 200-4, parownik Zavoli, wtryski Zavoli. Na instalacji przejechałem 90tyś km. Regularnie wymieniam filtry. Nigdy nic się nie zatkało, nie przestawiło, autko na LPG (jak do tej pory) nie szarpie, nie gaśnie. Przełączenia gazu praktycznie nie czuć. Przełącza się na gaz przy 2500 obrotów i temperaturze (dość niskiej) 21 C. Temperaturę 21 C roverki osiągają bardzo szybko - nawet zimą. Dzięki temu przełączenie na jazdę na LPG dość szybko.
Aha - gaz zakładałem 3,5 roku temu. Od tego czasu trochę się pewnie we wtryskach zmieniło (tzn. na pewno potaniały ). Wobec tego teraz założyłbym pewnie Stag 300.
Pozdrawiam
Witaj
Ja w Rover 414 1.4 16v mam założoną instalację na Stag 200-4, parownik Zavoli, wtryski Zavoli. Na instalacji przejechałem 90tyś km. Regularnie wymieniam filtry. Nigdy nic się nie zatkało, nie przestawiło, autko na LPG (jak do tej pory) nie szarpie, nie gaśnie. Przełączenia gazu praktycznie nie czuć. Przełącza się na gaz przy 2500 obrotów i temperaturze (dość niskiej) 21 C. Temperaturę 21 C roverki osiągają bardzo szybko - nawet zimą. Dzięki temu przełączenie na jazdę na LPG dość szybko.
Aha - gaz zakładałem 3,5 roku temu. Od tego czasu trochę się pewnie we wtryskach zmieniło (tzn. na pewno potaniały ). Wobec tego teraz założyłbym pewnie Stag 300.
Pozdrawiam
ale przez ten czas nie było żadnych problemów jak wyżej napisano ze były wrażliwe na wilgoć? nic się nie działo?
STAG300 nie jest już taki drogi, u mnie za 1900 pln - 2100 pln się już założy tą instalacje, chociaż ja przy takiej cenie paliwa bym nie zakładał, bo to jednak silnik dostaje nieźle po "dupie". Jak cena PB pójdzie znacznie w górę, to wtedy rozważę założenie instalacji, a tak nie ma co, a szczerze robię dużo km... rocznie w sumie 20k km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum