z rezystorkiem rozkręconym na max, przyspieszenie do 100 wyszło (2 osoby na pokładzie) ok 9,2 sek. Ob 60 -100 na IV biegu jakieś troszke ponad 6 sekund. Silnik ciągnie żwawo szczególnie w dolnym zakresie obrotów czuć różnicę. Myślę, że dobry chiptuning da jeszcze lepsze efekty (na rezystorku kopci dość mocno). Kilka razy już pisałem, ze bulem tego auta jest słaba skrzynia i ona niestety ogranicza możliwości, dlatego też proponowałbym własnie iść w kierunku poszerzenia ch-ki momentu niz tylko zwiększenia do max w wąskim zakresie obrotów.
Co do silnika, to jaoś bardziej wolę te starsze SDi niż nowsze iDT. W zwykłej jeździe codziennej bardziej mi podchodzą
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 14:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 08:15
Cytat:
Kilka razy już pisałem, ze bulem tego auta jest słaba skrzynia i ona niestety ogranicza możliwości, dlatego też proponowałbym własnie iść w kierunku poszerzenia ch-ki momentu niz tylko zwiększenia do max w wąskim zakresie obrotów.
Czyli powinienem zacząć od skrzyni... co można z tym fantem zrobić? Dałoby się wymienić skrzynię na inną? Jak już pisałem kaski na przeróbki trochę będzie. Na "chip tuning" się raczej skuszę ale dopiero po likwidacji słabych pkt, nie żeby 135km było mało ale mam wrażenie, że można więcej wycisnąć osuwając te słabe elementy.
Generalnie tak jak pisałem wcześniej, byłoby miło mieć pod maską około 170-200 koni, czy da się to zrobić na bazie tego silnika? Może ktoś się pokusił o solidny tuning tegoż silnika? Jeżeli tak to co należy wymienić i na co a może są jakieś zakłady, w których tuningują samochodu nie tylko poprzez wgranie nowych map bądź założenie chipa?Oczywiście chciałbym jak najwięcej zrobić samodzielnie ale ze wszystkim na pewno bym sobie nie poradził
170 - 200 koni przy tej skrzyni z diesla .. nidyrydy ... Taka moc + w miarę bezbolesny swap = silnik 2.0Ti z tomcia Jeśli diesel i taka moc, to zmiana kompletna układu napędowewgo, ale nie wiem z jakiego auta ..
Ale kolega wspomniał o skrzyni
Tutaj nie ma pola manewru niestety... Sam chętnie bym chipem sobie dorobił trochę koników i NM, ale niestety skrzynia ogranicza
Tak mnie zastanawia, czy w R25 2.0 iDT 113 KM montowali inne skrzynie? Tam przecież było 260 NM, a skrzynia wytrzyma 240...
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 11:57
Też mnie to zastanawia, wg zakładu chipującego w moim mieście R25 tuningują na max 310nm, R75 ponad 340nm, r45 również ponad 300nm. Jeżeli dałoby się przełożyć skrzynie wtedy taki tuning ma sens spory. Ponad 100nm to jednak duża różnica.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum