Wysłany: Wto Maj 05, 2009 08:38 [R220SDi] zawieszenie przód i układ kierowniczy
witajcie,
od jakiegos czasu mam stukanie na układzie kierowniczym i dziwne dzwieki z przodu mnie dochodza, a i jeszcze jedno przy zmianie biegow i przy puszczaniu gazu i wciskaniu go ponownie zrywa kolami tak jakby jakies luzy gdzies tam byly
dodam jeszcze ze przy hamowaniu przenoszone sa drgania na kierownice
nie wiem od czego zaczac i co by trzeba bylo powymieniac by to wyeliminowac
a jeszcze jedno tak poza tematem
czy ktos kiedys wymienial uszczelke na pokrywie silnika?
ja to kiedys robilem ale w corsie i roznica jest taka ze nie bylo tam tych wszystkich wezy od ic i bylo to latwe tutaj sa i nie wiem czy moge to tak poprostu odkrecic i przykrecic spowrotem bez konsekwencji bo sa tam uszczelki i obawiam sie by tego nie rozszczelnic, jesli kiedys ktos to robil to prosze o opis
a jak juz pisze to zapytam o jeszcze jedno
mam nonstop mokro przy filtrze olejowym, kiedys myslalem ze mi zle filtr dobrali ale po ponownej wymianie oleju dzieje sie to samo
za wszelkie posty z gory dzieki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 08:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do przodu, to .... wejsć w kanał z breszką i obadać gdzie są luzy w zawieszeniu, sworznie, końcówki drążków, drążki, łączniki stabilizatora .... to jest do sprawdzenia. Lub po prostu podjechać do jakiegoś magika od zawieszeń i niech sprawdzi.
Drgania przy hamowaniu to mogą być tarcze .... ale warto najpierw sprawdzić zawiechę i koła, żeby na darmo nie wymienić ....
Przy filrtze oleju też mam mokro i w większości znanych mi klekotów roverkowych było w tym miejscu mokro. Zazwyczaj poci się na wyjściu węży ciśnieniowych i czasami z uszczelniacza wału.
Brt, dzieki za podpowiedz, jedno wiem tarcze sa ok bo przy wymianie opon na letnie mechenik sprawdzal i stwierdzil ze sa ok, koncowki wymienialem jakies 4 miesiace temu, wiec posprawdzam reszte
a wie ktos cos o tej uszczelce na klawiaturze
no i te dziwne luzy przy dodawaniu gazu i pszuszczaniu go gwaltownie, dla mnie to tak jakby cala przednia "oś" miala mozliwosc ruchu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum