a jak niec nie powie to pewnie ITR albo CTR albo S3
Przypuszczam że dość szybko będzie niedosyt jak przy ZR-ce... wiem że ładnie utrzymane evo lub sti na dłuższy czas mi pomogą ale na razie poza zasięgiem..
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 14:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 08:58
marcinmarcin napisał/a:
ceremony napisał/a:
a jak nic nie powie to pewnie ITR albo CTR albo S3
Przypuszczam że dość szybko będzie niedosyt jak przy ZR-ce... wiem że ładnie utrzymane evo lub sti na dłuższy czas mi pomogą ale na razie poza zasięgiem..
Dobrze zrobiony ITR, CTR albo tym bardziej S3 nadazy za STi czy evo i to jest dopiero szok dla wlasciciela takiego potwora
_________________ _____________________
MG ZR 180
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 12:10
ITR i CTR - Nadazy pod warunkiem ze zostanie doladowany kompresorem lub turbo w n/a juz nie przesadzaj - max co zrobisz z takim k20 czy b18 to strojenie, dolot, wydech - dodasz 20 konikow moze do serii i to koniec a koszty beda olbrzymie - taki sam przyrost zrobisz jak w ZRce procentowo - moment zostaje niestety nadal taki sam mozna sie pobawic jedynie w wydmuszke jeszcze, lekkie kolo i tyle w temacie n/a to n/a - do sti i miska czy tez s3 w okolicach 260-300 koni wciaz jeszcze bardzo daleko Plusem jedynie hondy jest to ze mozesz sie bawic jeszcze w bore kity, przekladki i powiekszac pojemnosci itp. itd. Mi full autorski dolot, wydech, wydmucha dalo max tyle, ze robie TS na 2-3 dlugosci do 180km/h gdzies i ide prawie leb w leb z type r z delikatnym wskazaniem na honde i dalej juz Ci sie rozleci to auto - pozostaje albo walek wydech vvc, ktory juz wiele nie da albo przebudowa calego silnika - pozbycie sie vvc i twarde waly na hardcora - liczac koszty - to lepiej zostawic ZRke w serii a roznice przeznaczyc na nowe auto - jazda takim autem do przyjemnych juz nie nalezy - dodatkowo trwalosc wynosi 3 miesiace miedzy naprawami o czym moglem sie niestety na sobie przekonac Pozdro
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 12:23
No duzo w tym racji, ale duzo bardziej mnie kreca supermocne n/a niz uturbione auta, ale to dlatego ze nigdy nie mialem niczego z turbo i naszczescie nie wiem jak to jest ale tak naprawde czysta moc z n/a to niesamowita zabawa, jesli udaje Ci sie objechac cos na turbinie. Apropos CTR to tu masz dwa przyklady mozliwego rozwoju turbo i n/a oba mega szybkie. http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8591295http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8791745
Ale wiesz co zapomniales o S3, bo to ma potencjal... oj ma!!!
Ja tez lubię NA ale takie powyżej 3L gdzie czuć juz Nm niestety kosiareczki pod 200km sa szybie ale wrażenia z jazdy są dość jednostajne... przynajmniej w moim odczuciu. Każda osoba która przesiadał się na Turbo wie o czym mowa
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 10:24
Moment podstawa Ja napewno albo v6 z 3 litra albo turbo next W zrce mojej pomimo ze robi czasy ponizej 7ki do 100 kompletnie nie czuc zadnego efektu tak jak kolega zauwazyl i o masowaniu pleckow mozna zapomniec. Turboniutki robia swoje.... Znacznie fajniejsza jazda na codzien i nieporownywalna elastycznosc silnika. Krecenie moze i fajne na pewnym etapie ale sie znudzilo po niecalym roku jazdy - za duzo machania lewarem - efekt mizerny.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 11:05
A mi sie jeszcze N/A nie znudzilo po prawie 6 latach, nadal marzy mi sie biala ITR bardziej niz STi albo czarny Sunny z silnikiem SR20VE bardziej niz EVO
wiem jestem baranem trudno, tak mam
A jak bym zmienial to i tak pewnie zdrowy rozsadek wezmie gore i skonczy sie na S3
a wracajac do tematu tego topicu......jedynym o rozsadnym pomyslem zeby z 1.4 8v cos zrobic jest podmiana silnika na 1.6 16v skok z 75km na okolo 110km bedzie odczuwalny, i zadne zabawy z wydechami tu nic nie dadza, przy takich mocach to jedna wielka rzezba bo i tak seryjny wydech wystarczy
koszt takiej operacji to okolo 2000-2500 z wszystkim i na prawde czuc ze sie jedzie.
takie tematy na tym forum juz dawno byly poruszane i zadne wydechy i doloty przy silniku 1.4 8v nie maja najmniejszego sensu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum