ZR jest już 3 samochodem w którym mam XENONY H.I.D. i jak dotychczas nigdy nie miałem problemów z przeglądem (a robię je w BOX Piseczno - jednym z bardziej wymagających zakładów - kiedyś nie podbili mi dowodu bo miałem małą dziurkę w tłumiku, a Xenonów się nie czepiali)
Przepisy przepisami, ale chyba dużo bezpieczniej jest jeździć na xenonach (oczywiście ustawionych z głową i odpowiedniej temperaturze barwowej) niż na jakiś bladych żarówkach.
Co do oślepiania, to Xenony są na tyle skuteczne, że można je ustawić troszeczkę niżej niż zwykłe żarówki, a w razie czego zawsze je zawsze obniżyć w czasie jazdy.
Zrobienie spryskiwaczy na reflektory to też nie jest trudna sztuka, wystarczą 2 trójniki, 2 metry wężyka i 2 spryskiwacza (chociażby mgłowe), 0,5 godziny czasu i gotowe.
Naprawdę polecam XENONY, przepisy nie zawsze są mają przełożenie na życie, a źle ustawione światła będą oślepiać niezależnie czy są "zwykłe" czy "XENONY".
Dodam jeszcze, że wracjąC samochodem po zakupie z Kielc zatrzymała mnie policja i nie mając się do czego przyczepić (!) stwierdzili, że mam niebieski postojówki. Musiałem wyciągnąć żarówki i im udowodnić, że to niebieska karoseria odbija się w reflektorze. O xenony się nie pytali :D:D
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 10:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ZR jest już 3 samochodem w którym mam XENONY H.I.D. i jak dotychczas nigdy nie miałem problemów z przeglądem
Przepisy przepisami, ale chyba dużo bezpieczniej jest jeździć na xenonach (oczywiście ustawionych z głową i odpowiedniej temperaturze barwowej) niż na jakiś bladych żarówkach.
a jaka cieplote masz,ja myslalem o 6000K chyba mniej rzucaja sie w oczy dla Policji niz 8000K
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lip 08, 2009 13:13
radek100nx napisał/a:
Zrobienie spryskiwaczy na reflektory to też nie jest trudna sztuka, wystarczą 2 trójniki, 2 metry wężyka i 2 spryskiwacza (chociażby mgłowe), 0,5 godziny czasu i gotowe.
Powiedz mi skąd Ty weźmiesz odpowiednie ciśnienie żeby te spryskiwacze się do czegoś nadawały? Bo chyba nie chcesz mi powiedzieć, że z tej pompki od spryskiwaczy na szybę?
aiwer, to kolega wymieni na mocniejsza pompkę to nie jest jakiś duży koszt, nowa to raptem 35 zł od Peugeota 406, a ciekaw jestem czy nie dało by rady przypasować jakiś innych od innego samochodu, albo najlepiej dowalić oryginał od R45
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum