Witam .
Cieszę się że sie wam podoba !
Nad regulacją będę musiał jeszcze popracować narazie mam do wymiany silniczki reg. co do przeglądu to ciekawe bo diagnoste zadziwił fakt że w aucie z 1998 roku założyli bixenon dopiero po sprawdzeniu oznaczenia na lampie ztwierdził że ma tu być H7 i powiedział że ktoś kombinował przy tych lampach ale dałosię załatwić .
Myślę że czas zmienić oświetlenie na nowsze może laserowe z BMW
Żarcik
Za droga inwestycja jak narazie.
Ma ktoś jakieś mocne ledy pozakładane w lampach?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 12, 2014 21:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
coś chyba tomass, dorzucał do swoich postów bo mi się wyświetliło jako nieczytane, ale fakt daty nie sprawdziłem
tomass napisał/a:
dałosię załatwić
Daj znać jak kiedyś obejdzie się bez dało. swoją droga diagności w Polsce są zdecydowanie za słabo kontrolowani/opłacani. (żeby nie było - nie chodzi mi o ten przypadek, ale o całokształt)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
W Niemczech sprawdzają, tzn mają obowiązek i jak nie masz homo, spryskiwaczy czy oryginalnych BI to nie przejdzie. Są firmy co robią lampy ale od podstaw bez wstawiania do reflektorów z Rovera BI z BMW do tego ledy z Audi i silniczki od Forda tylko profesjonalne lampki do wszystkich marek. Koszt 1000 zł +
Więc jeśli masz auto na pokaz to się opłaca ale gratulacje za pomysł jak wszystko będzie bez "dałosię załatwić" to jestem pierwszy w kolejce do zmiany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum