[R200, '99, SD] Spaliny spod wtrysku
Autor
Wiadomość
deflection
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 51 Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 20:38 [R200, '99, SD] Spaliny spod wtrysku
Eh same problemy... chyba sobie Rower kupie zamiast Rover...
Otóż po problemach w tym wątku (kałużowe przygody):
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=43172
pojawił się problem następujący:
Wydostają się spaliny spod 3-go wtrysku (od lewej) - dość obficie dmucha.
Jak pozbyć się tej usterki?
Są tam jakieś uszczelki które można wymienić?
Jak się do tego zabrać?
Z góry dzięki za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 20:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
DANTE79R
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 21:59
wtryski do roboty
[ Dodano : Wto Lip 21, 2009 23:02 ]
deflection napisał/a: Są tam jakieś uszczelki które można wymienić?
Jak się do tego zabrać?
oczywiście że są, najlepiej jedź do mechanika. Pozdrawiam
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
deflection
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 51 Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 09:56
chcę sam to naprawić i dlatego pytam o pomoc.
Pomoże ktoś?
sTERYD
Klubowicz
Pomógł: 1132 razy Dołączył: 19 Cze 2006 Posty: 10933 Skąd: ZGL / szczecin
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 10:08
pod wtryskiwaczami powinny być miedziane podkładki, ale rozmiaru niestety nie znam
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
deflection
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 51 Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 12:42
hmm a nie będzie to przypadkiem wina zaworów? że wywala spaliny inna drogą?
Zukowaty
Pomógł: 155 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 2438 Skąd: Uć-Poznań
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 13:50
Noooo jest to co najmniej dziwne w zdrowym silniku że spaliny idą do dolotu.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 14:07
w dieslu wtryskiwacze wchodzą bezpośrednio nad tłok ale dziwne, ze tędy wywala ...
_________________ Pozdrawiam - Brt
Zukowaty
Pomógł: 155 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 2438 Skąd: Uć-Poznań
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 14:28
No to do wykrecenia wtrysk i ponowne uszczelnienie.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
deflection
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 51 Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 17:58
Brt napisał/a: dziwne, ze tędy wywala ...
miałem niemiłą przygodę z kałużą i wodą w zassaną do silnika.
Może za duże ciśnienie było (woda się nie spręża) i przedmuchało uszczelkę)
Takie moje wnioski, mam nadzieje że nie bedzie wiecej komplikacji.
Jutro biorę się za wykręcanie wtrysku.
Zukowaty
Pomógł: 155 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 2438 Skąd: Uć-Poznań
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 21:10
To masz szcęście że korbowody proste bo w benzyniaku już by było raczej po silniku.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
deflection
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 51 Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Lip 23, 2009 17:12
Wystarczyło dokręcić wtryskiwacz. Poluzowała się śruba.
Zukowaty napisał/a: To masz szcęście że korbowody proste
Jakie są objawy wygiętych korbowodów?
Przy około 1900 obr/min mam wraże nie że mocniej wibruje silnik niż wcześniej...
Jak to sprawdzić? Badanie ciśnienia w cylindrach może wykazać taką usterkę?