Forum Klubu ROVERki.pl :: [420 Di 97] Lampka diagnostyczna silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[420 Di 97] Lampka diagnostyczna silnika
Autor Wiadomość
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Lip 29, 2009 15:09   [420 Di 97] Lampka diagnostyczna silnika

Hej. Czasem podczas jazdy zdarzy się mojemu autku że zapali mu się na sekundę. tutaj jest opis ale ta lampka nie świec się cały czas czasami zdarzy się że się zapali.

Lampka diagnostyczna silnika Lampka kontrolna zapala się na chwilę w czasie
uruchamiania silnika. JeŜeli świeci się nadal podczas
jego pracy, system kontroli emisji wymaga
sprawdzenia. Należy zatrzymać samochód i wyłączyć
silnik. Odczekać ok. 30 sekund i ponownie go
uruchomić; jeżeli lampka znowu się świeci,
dopuszczalne jest kontynuowanie jazdy, jednak należy
jak najszybciej udać się do ASO Rover, aby zapobiec
ewentualnemu uszkodzeniu silnika.

Nie mam teraz czasu aby to sprawdzić a w sobotę chcę jechać nad morze. Co może być przyczyną ? Czy mogę kontynuować jazdę? Może to przyczyna paska który mi głośno chodził ale się już uspokoił.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 29, 2009 15:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 29, 2009 15:54   

a dokładniej podczas jazdy, ale w jakiejś szczególnej sytuacji ?? (równa jazda. określone obroty, przyspieszanie ?? ) czy tak losowo ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Lip 29, 2009 17:20   

Odpalenie i np. przy cofaniu i przy 1 przyspieszeniu później ustaję i w ogóle nie pojawia się.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 29, 2009 17:29   

ja by spróbował odczytać błędy, moze z tego coś więcej wyniknie .... a jeśli pozatym jest ok, to lać paliwo i jechać :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 29, 2009 18:19   

Cytat:
Odpalenie i np. przy cofaniu i przy 1 przyspieszeniu później ustaję i w ogóle nie pojawia się.

e to nie ma co palić styków tylko jeździć :wink:
jeśli nic się nie dzieje poważniejszego a z tego wynika że nie to lać ropę i dzida
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 10:58   

uuu ostatnio chyba się dzieje... autko lekko się dusi ale jest to chwilowe chociaż dzisiaj jechałem koło 100 km/h i nagle zaczął się dusić dodawałem gazu a on łapał tak jaby moc dopiero po chwili
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 11:03   

a sprawdziłeś te błędy kompa ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Deeptrip 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 16:13   

ja miałem bardzo podobne objawy, wybłyskałem błąd 23 -czujnik położenia pedału gazu, przeczyściłem styki we wtyczkach, wykasowałem błąd i przestała mrugać
_________________
http://www.autocentrum.pl...999776317_3.gif
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 09:58   

czym przeczyścić te styki we wtyczkach ? sam czujnik położenia pedału gazu może też psiknąć ? Auto czasem nie reaguje na gaz dopiero po chwili więc pewnie to ten czujnik
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 10:40   

ten lub czujnik pedału hamulca .... objawy mogą być podobne.

http://forum.roverki.eu/v...eda%B3u+hamulca
http://forum.roverki.eu/v...eda%B3u+hamulca
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 13:29   

oj to chyba bardziej ten czujnik pedału hamulca coś mi się wydaję..,. sam tego nie wymienię a jutro jadę będę miał troszeczkę gorszy komfort jazdy ale chyba nic się nie stanie ?

[ Dodano: Pią Lip 31, 2009 14:31 ]
Fakt faktem może być to samo w sobie niebezpieczne...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 13:33   

SeevS, poszukaj tych dwóch przewodów co odpowiadają za sygnał do kompa, zewrzyj je i goł w drogę .... auto będzie jechało normalnie :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 13:36   

a gdzie mam tego szukać ? jak najlepiej się tam dostać ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 14:03   

chyba w linkach które podałem jest opis .... nad pedałem hamulca masz czujnik z 4 przewodami ... musisz znaleźć 2 odpowiadające za sygnał do kompa a pozostałe 2 zostawic, bo włączają światła stopu. Zajrzyj do RAVE ... tam jest to rozrysowane wraz z kolorami przewodów :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 18:15   

Przeczyściłem te styki jakimś środkiem do urządzeń elektrycznych. Nie widać poprawy. Męczyłem się ze znalezieniem tych kabli w Rave nie mogę tego znaleźć. A propo światła stopu mi działają. No nic chyba jutro pozostaje mi tak jechać jak jest...

Tak myślę że jak jutro będe w Kołobrzegu to może podjadę do jakiegoś magika i coś skombinuje...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 31, 2009 18:23   

a nie możesz po prostu złączyć tych dwóch przewodów,nie wiem w czym ty masz problem :wink:
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 18:42   

szosownik napisał/a:
a nie możesz po prostu złączyć tych dwóch przewodów,nie wiem w czym ty masz problem :wink:


Problem w tym że właśnie nie widzę takich kabli w tych kolorach....
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 23:47   

Włączasz stacyjkę, naciskasz hamulec, wypinasz kolejno przewody, te dwa po wypięciu których zgasną światłą stopu wpinasz z powrotem, pozostałe dwa (na które nie reagują światła stopu) zwierasz i w drogę :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
D_Marco 




Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Sie 01, 2009 15:34   

U mnie był podobny objaw. Zauważyłem, że najczęściej przy jeździe poniżej 2k obrotów. Pomogło samo przeczyszczenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Lampka diagnostyczna silnika
ankt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Cze 06, 2008 20:25
WhoLeeGuns
Brak nowych postów [R45] wtyczka diagnostyczna
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Gru 03, 2014 21:32
Remigiusz
Brak nowych postów [rover 400]Wtyczka diagnostyczna
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Nie Wrz 16, 2012 20:09
sTERYD
Brak nowych postów [Civic] Wtyczka diagnostyczna
Miazi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Kwi 26, 2014 12:36
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] Lampka Podsufitki
skaywalker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 05, 2014 18:45
skaywalker



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink