Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420DI '96]Czy górny przewód IC podejdzie z IDT do DI?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420DI '96]Czy górny przewód IC podejdzie z IDT do DI?
Autor Wiadomość
mcjg 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sie 02, 2009 15:39   

Jestem od dzisiaj.
Nr katalogowy: 17225P5TG01
Nazwa: przewód giętki a, chłodnica międzystopniowa acc4 96
Nazwa trochę dziwna, nr też inny niż twój ale moja rura pasuje.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 02, 2009 15:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
luki_pj 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 132
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 02, 2009 18:59   

mcjg napisał/a:

Nazwa trochę dziwna, nr też inny niż twój ale moja rura pasuje.

Ha, to ten sam numer katalogowy gość mi zapisał na kartce, tylko z jego pisma odczytałem G jako 6 i stąd to niezrozumienie.
Ogólnie to pamiętali Twój zakup, i sortowali po papierach szukając nr części którą nabyłeś.
Podał mi dokładnie taki, 17225-P5T-G01 (wcześniej błędnie podałem 17225-P5P-601 za co przepraszam).
Tak więc się wszystko zgadza.
_________________
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
Ostatnio zmieniony przez luki_pj Wto Sie 04, 2009 18:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sie 02, 2009 21:51   

mcjg napisał/a:

Podał mi dokładnie taki, 17225-P5P-G01

Dokładnie to 17225-P5T-G01
Numeru 17225-P5P-601 nie było w stanie wyszukać.

[ Dodano: Wto Sie 04, 2009 18:56 ]
mcjg, czy ten przewód pasuje u Ciebie idealnie ??
 
 
luki_pj 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 132
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 04, 2009 18:13   

Witam,

dziś byłem w Hondzie na Al. Jana Pawła II i:
1) gadałem z mechanikiem z Hondy (patrzył pod maskę), i mówi że przewód od Accorda podejdzie bez problemu (?),
2) widziałem u nich w serwisie Rovera 400 jak coś robili przy nim :) ,
3) zaryzykowałem ( bo ktoś musi spróbować dla dobra ogółu) i zamówiłem jednak inną część... czy dobrze to się okaże.
Dokładnie to wziąłem o numerze katalogowym 17225-PFT-E00 od Hondy Civic (na zamówieniu jest napisane "Przewód giętki A chłodnicy międzystopniowej CIV5/A98>00[D-1-3]".
Więcej można poczytać tutaj, http://www.hondaworld.ru/...90042PM3004.htm
4) Część 17225-P5T-G01 od Hondy Accord kosztuje 60 netto (jakieś 72 brutto)
5) Część którą wziąłem 17225-PFT-E00 od Hondy Civic kosztuje 90 netto (jakieś 110 brutto).
Za opaski dałem 7 zł brutto za sztukę, kod katalogowy 99CN-100-708. Również od Hondy Civic.
6) Poczekajcie aż przyjdzie część i ją zamontuje. Jak nie będzie pasowało to się sprzeda na allegro, a kupię rurę od Accorda :)
7) Część zamówiłem dziś późnym popołudniem, powinna przyjść do 2 dni roboczych.

Kontakt do człowieka z Hondy na Al. Jana Pawła II:
dział części zamiennych

Łukasz Krzanowski
e-mail: lukasz.krzanowski@honda.krezel.pl
tel (012) 642 40 34, (012) 642 40 30
_________________
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
 
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 09:32   

Przewód o numerze 17225-P5T-G01 nie pasuje do R420Di :neutral:
Jeżeli nie uda mi się go zwrócić w hondzie to chętnie odsprzedam posiadaczowi R600/honda accord.
 
 
luki_pj 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 132
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 05, 2009 10:53   

laskarm napisał/a:

Jeżeli nie uda mi się go zwrócić w hondzie to chętnie odsprzedam posiadaczowi R600/honda accord.

Wybierz tą opcję drugą, bo zwrotów nie ma (czytaj- nie opłaca się zwracać bo pokrywasz koszt transportu i chyba 15% wartości ceny za towar i tak zostawiasz - w poście powyżej masz kontakt do chłopaczka z Hondy K&K to pogadaj).
Na allegro takie rurki chodzą drogo, to jeszcze na niej możesz zarobić :)
A tak na marginesie to poczekaj aż moja część przyjdzie (myślę że to będzie jutro) to dam Ci znać czy pasuje idealnie.
Myślę że masz taką samą konstrukcję jak ja... jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
_________________
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
 
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 11:16   

Dokładnie to samo mi powiedział ten chłopaczek w hondzie, że nawet jeśli zgodzą się na zwrot części, to jest pokrycie kosztów wysyłki 15% wartości towaru. Miałem jutro do nich podjechać, ale w takim razie poczekam aż dostaniesz swoją część i sprawdzisz czy pasuje.
 
 
luki_pj 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 132
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 07, 2009 19:59   

W moim przypadku część spasowała się IDEALNIE!

I po robocie przedstawiam jej efekt:


tutaj widać łatanie na czas określony... do naprawy.


Porównanie nowej części 17225-PFT-E00 (Honda) ze starym oryginałem (tak z boku)


Porównanie nowej części 17225-PFT-E00 (Honda) ze starym oryginałem (bardziej z góry)


Cześć po zamontowaniu


Efekt końcowy....

Jak widać część spasowała idealnie !!
Mój model samochodu to Rover 400 2.0 Di (w katalogach oznaczony jako 420Di) Sedan/Limuzyna (można zobaczyć w moim wirtualnym "garażu"). Tak że posiadacze podobnych samochodów bez obaw mogą ją zamawiać.

Martwi mnie tylko jedna rzecz, w ściągniętym starym przewodzie znalazłem olej... na to wygląda mi ta konsystencja.
Pytanie, czy to normalnie w Rover?
Czy może jest to powodem nieszczelności przewodu i coś tam pryskało z silnika/zasysało powracające powietrze?
_________________
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
Ostatnio zmieniony przez luki_pj Pią Sie 07, 2009 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Sie 07, 2009 20:17   

luki_pj napisał/a:

Martwi mnie tylko jedna rzecz, w ściągniętym starym przewodzie znalazłem olej... na to wygląda mi ta konsystencja.
Pytanie, czy to normalnie w Rover?
Czy może jest to powodem nieszczelności przewodu i coś tam pryskało z silnika/zasysało powracające powietrze?


Normalny objaw, pryska trochę z turbinki.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sie 08, 2009 08:00   

praktis napisał/a:
pryska trochę z turbinki.

a przez co?
przez odmę z której idzie w turbinę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Przewód chłodnicy górny - zamiennik?
Tarpan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lip 19, 2018 14:55
Tarpan
Brak nowych postów [R45 iDT] Górny przewód intercoolera od Hondy?
Szogun Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Sie 24, 2015 20:05
szoso
Brak nowych postów [R416] Czy podejdzie podsufitka od 45-ki?
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 07, 2014 19:51
kezmanq
Brak nowych postów [MG ZS '05] Wyłamana kratka nawiewu, podejdzie 45/25 lift?
Raptile Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Lut 02, 2013 18:32
Raptile
Brak nowych postów [R45] Wymiana silnika, czy 1.8 podejdzie zamiast 1.4?Zagadka
chmielu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pon Lut 27, 2012 16:48
chmielu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink