Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 02, 2009 15:39
Jestem od dzisiaj.
Nr katalogowy: 17225P5TG01
Nazwa: przewód giętki a, chłodnica międzystopniowa acc4 96
Nazwa trochę dziwna, nr też inny niż twój ale moja rura pasuje.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 02, 2009 15:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nazwa trochę dziwna, nr też inny niż twój ale moja rura pasuje.
Ha, to ten sam numer katalogowy gość mi zapisał na kartce, tylko z jego pisma odczytałem G jako 6 i stąd to niezrozumienie.
Ogólnie to pamiętali Twój zakup, i sortowali po papierach szukając nr części którą nabyłeś.
Podał mi dokładnie taki, 17225-P5T-G01 (wcześniej błędnie podałem 17225-P5P-601 za co przepraszam).
Tak więc się wszystko zgadza.
_________________ Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
Ostatnio zmieniony przez luki_pj Wto Sie 04, 2009 18:28, w całości zmieniany 1 raz
dziś byłem w Hondzie na Al. Jana Pawła II i:
1) gadałem z mechanikiem z Hondy (patrzył pod maskę), i mówi że przewód od Accorda podejdzie bez problemu (?),
2) widziałem u nich w serwisie Rovera 400 jak coś robili przy nim ,
3) zaryzykowałem ( bo ktoś musi spróbować dla dobra ogółu) i zamówiłem jednak inną część... czy dobrze to się okaże.
Dokładnie to wziąłem o numerze katalogowym 17225-PFT-E00 od Hondy Civic (na zamówieniu jest napisane "Przewód giętki A chłodnicy międzystopniowej CIV5/A98>00[D-1-3]".
Więcej można poczytać tutaj, http://www.hondaworld.ru/...90042PM3004.htm
4) Część 17225-P5T-G01 od Hondy Accord kosztuje 60 netto (jakieś 72 brutto)
5) Część którą wziąłem 17225-PFT-E00 od Hondy Civic kosztuje 90 netto (jakieś 110 brutto).
Za opaski dałem 7 zł brutto za sztukę, kod katalogowy 99CN-100-708. Również od Hondy Civic.
6) Poczekajcie aż przyjdzie część i ją zamontuje. Jak nie będzie pasowało to się sprzeda na allegro, a kupię rurę od Accorda
7) Część zamówiłem dziś późnym popołudniem, powinna przyjść do 2 dni roboczych.
Kontakt do człowieka z Hondy na Al. Jana Pawła II:
dział części zamiennych
Jeżeli nie uda mi się go zwrócić w hondzie to chętnie odsprzedam posiadaczowi R600/honda accord.
Wybierz tą opcję drugą, bo zwrotów nie ma (czytaj- nie opłaca się zwracać bo pokrywasz koszt transportu i chyba 15% wartości ceny za towar i tak zostawiasz - w poście powyżej masz kontakt do chłopaczka z Hondy K&K to pogadaj).
Na allegro takie rurki chodzą drogo, to jeszcze na niej możesz zarobić
A tak na marginesie to poczekaj aż moja część przyjdzie (myślę że to będzie jutro) to dam Ci znać czy pasuje idealnie.
Myślę że masz taką samą konstrukcję jak ja... jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
_________________ Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 125 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Sie 05, 2009 11:16
Dokładnie to samo mi powiedział ten chłopaczek w hondzie, że nawet jeśli zgodzą się na zwrot części, to jest pokrycie kosztów wysyłki 15% wartości towaru. Miałem jutro do nich podjechać, ale w takim razie poczekam aż dostaniesz swoją część i sprawdzisz czy pasuje.
tutaj widać łatanie na czas określony... do naprawy.
Porównanie nowej części 17225-PFT-E00 (Honda) ze starym oryginałem (tak z boku)
Porównanie nowej części 17225-PFT-E00 (Honda) ze starym oryginałem (bardziej z góry)
Cześć po zamontowaniu
Efekt końcowy....
Jak widać część spasowała idealnie
Mój model samochodu to Rover 400 2.0 Di (w katalogach oznaczony jako 420Di) Sedan/Limuzyna (można zobaczyć w moim wirtualnym "garażu"). Tak że posiadacze podobnych samochodów bez obaw mogą ją zamawiać.
Martwi mnie tylko jedna rzecz, w ściągniętym starym przewodzie znalazłem olej... na to wygląda mi ta konsystencja.
Pytanie, czy to normalnie w Rover?
Czy może jest to powodem nieszczelności przewodu i coś tam pryskało z silnika/zasysało powracające powietrze?
_________________ Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
Ostatnio zmieniony przez luki_pj Pią Sie 07, 2009 21:10, w całości zmieniany 1 raz
Martwi mnie tylko jedna rzecz, w ściągniętym starym przewodzie znalazłem olej... na to wygląda mi ta konsystencja.
Pytanie, czy to normalnie w Rover?
Czy może jest to powodem nieszczelności przewodu i coś tam pryskało z silnika/zasysało powracające powietrze?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum