Forum Klubu ROVERki.pl :: Swap na f22z2
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Swap na f22z2
Autor Wiadomość
cube83wroc 



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Cze 05, 2009 21:38   Swap na f22z2

Witam, czy do r600 z silnikiem f20z1 da się wsadzić silnik od accorda f22z2 bez przeróbek mocowań??
pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 05, 2009 21:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 23:53   

tak możesz wkładać silniki z serii F są wymienne miedzy sobą, a nawet można wstawiać silniki z serii H, bo tez są wymienne z seria F np. w rowerku 623si siedzi H23, bez żadnych przeróbek tak samo jest ze skrzyniami biegów jak z silnikami
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 09, 2009 17:26   

olekorson napisał/a:
a nawet można wstawiać silniki z serii H


do serii f wkladanie silnika serii h to malo oplacalny biznes

ja mam serie f i chcialem wkladac h22a JDM ze skrzynia z LSD, ale dowiedzialem sie, ze lepiej kupic R z silnikiem serii h jak wczesniej wspomniany R623 i dopiero robic swapa, bo pasuje jak ulal.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 09, 2009 20:40   

Jak pisałem już kiedyś gdzieś nie trzeba nic kombinować bo wszystko pasuje jak ulał bo mocowania są te same, no jak chcesz wsadzić h22 ze skrzynia od niego to i tak musisz zmienić półosie, ale tez można zostawić skrzynie od f20z1 bo będzie tez pasować, wszystkie seria f i h sa plug and play. Tez miałem plany na swapa, narazie nie teraz, ale jak coś to bym swapowal na h22 ściągany z Japonii bo tam kompletny swap jest tańszy niż u nas :P , teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe :P
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 09, 2009 21:42   

olekorson napisał/a:
teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe :P
pochwał się nam z tego zabiegu :grin: fotki i jakiś mały tutorial mile widzaine :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 09, 2009 23:18   

Oczywiście ze się pochwale i zrobię tutoriala już prawie wszystko mam skompletowane, jak tylko będę miał wszystko to będą foty i nowy temat na forum, jeszcze w tym miesiącu operacja będzie zakończona :) , takim czymś to trzeba się pochwalić :P

[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 00:20 ]
Od razu się pochwale kolektorem 4-2-1 w moim Roverku, także zrobię kilka zdjęć jak będę go owijał bandażem termoizolacyjnym :)
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 00:14   

olekorson, wszyscy na to liczymy,pozdro i powodzenia w modach :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 00:47   

No ja wlasnie tez bym cos z hamulcami powalczyl, ale nie wiem jak sie do tego zabrac :(
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 21:02   

A gdzie dorwałeś zaciski dwutłoczkowe?? One były w jakiś accoradacach mocowane seryjnie???
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 21:57   

pewnie chodzi o kobylaste ciezkie zaciski z Hondy Legend...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 22:03   

No widzę ze ktoś jest w temacie, tak od hondy legend bo nie widzę innej rozsądnej cenowo opcji. wystarczy ze się weźmie jarzma od rovera z tarczami 282mm tarcze 282mm i zacisk od legenda tylko trzeba zrobić przedłużki do tłoczków ,bo jest inne grubość tarczy legendzie,żeby tłoczek nie wyskoczył jak się klocek zetrze i po sprawie
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 22:10   

slyszalem ze nawet przedluzek nie trzeba tylko trzeba pilnowac koncowki klockow bo moze byc lipa :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 11, 2009 07:12   

No można pilnować, ale chyba lepiej zrobić 5mm przedłużki i mieć święty spokój :)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 11, 2009 09:38   

A od ktorej generacji Legenda?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 11, 2009 10:03   

3.2 v6 :)

http://www.allegro.pl/ite..._hamulcowe.html

ewentualnie mozna tez od accorda 3.0L / type R pod tarcze 300mm :)

http://www.allegro.pl/ite...i_hamulcow.html
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Sie 11, 2009 18:05   

Już znalazłem :mrgreen:



Myślałem że chodzi o zacisk gdzie tłoczki są na przeciwko siebie a nie obok. Na pewno poprawi to skuteczność hamowania ale nie tak gdy tłoczki są w jednej lini prostopadłej do tarczy. Kiedyś oglądałem sobie zabawki od wilwood-a - świetne są ale ceny koszmarne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 21:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn
Brak nowych postów Swap do Mg zr 160
addb1 Tuning mechaniczny 49 Nie Paź 23, 2016 18:40
luke27
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP SWAP SWAP SWAP
Adask0 Tuning mechaniczny 2 Sro Wrz 21, 2016 19:15
Adrian
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 16:39
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink