2 miesiące temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Rover 620Si 2.0 w benzynie (bez gazu). Bliski przyjaciel rodziny sprowadził go z włoch - jestem drugim właścicielem w Polsce. Zrobił mi przeguby, uszczelniacze (to chyba przy skrzyni) i końcówke wydechu (jak patrzyłem od spodu to kilka nowych rurek jest). Wcześniej wymienił również całe sprzęgło od przewodów po tarcze kończąc.
Od razu zrobiłem rozrząd (190tys. przebieg - jak na rocznik 94 to piękny wynik), nabiłem klimatyzację i musiałem wymienić łącznik elestyczny. Ostatnio również wymiana filtra powietrza, filtra oleju i całego oleju. Atutko działa jak szwajcarski zegarek, pracuje równo, sprawnie. Cisza, spokój i miłe mruczenie gdy strzałka zbliża się do czerwonego pola. Myslę, że pojeżdzę nim conajmniej 2 lata. Mam niestety dość ciężką nogę i wychodzi spore spalanie nad którym musze popracować, bo czasami się zdaża, że rezerwa się zaświeci po przejechaniu 400 km.
Na pewno w najbliższym czasie postudiuję forum w poszukiwaniu informacji o moim roverku i oczekujcie również pytań, jako iż zamierzam w nim jeszcze pozmieniać kilka drobiazgów. Pozdrawiam serdecznie,
Karol
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 27, 2009 12:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Spot na Bemowie? Z przyjemnością! Już pędzę szukać informacji o następnym zlocie. Jeżeli jest on w tym miejscu które mam na myśli (lotnisko bemowo), to będę miał po drodze. Z Bielan zajmie mi dojazd max 5 minut
może nie samo lotnisko, ale gdzieś "tam" jest pizzeria DaGrasso i Carrefour i mniej wiecej właśnie "tam" co niedziela ekipa Warszawska (i czasami goście) się spotyka
cage,
Witaj Karolu
Mam ten sam model i jestem podobnie jak Ty bardzo z niego zadowolony.
Ja na pełnym baku przy w miarę oszczędnej jeździe w trybie mieszanym robię około 620 - 650 km.
Czyli około dyszki na setkę
Choć w samej trasie udało mi się go "sprowadzić" do 6,25l/100km.
Ale to była typowa trasa, Vmax 100 - 110 km/h i podstawowe zasady ecodrivig'u...
P.S. Co Ci mogę doradzić... Dbaj (nawet przesadnie) o UKŁAD ZAPŁONOWY
Moduł jest bardzo wrażliwy...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum