Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0 iDT 2002r.] Jak zdemontować wkład lusterka bocznego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0 iDT 2002r.] Jak zdemontować wkład lusterka bocznego
Autor Wiadomość
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 07:26   

Odkopie troche temat. Wczoraj próbowałem zmienić maty grzejne w moich lusterkach (oba nie grzeją, napięcie na konektorach jest).
Niestety gotowanie niedostatecznie rozgrzało plastik i szkło pękło przy wyciąganiu :sad:
Okazało się ze opalarka znacznie lepiej by sobie poradziła.
Lusterko kupiłem juz nowe, mam nadzieje ze bedzie pasować i nie bedzie gorsze.
Następna próba będzie juz z opalarką.

http://www.allegro.pl/ite..._sferyczne.html

chciałem sie zapytać o proces wkładania wkładu z plastikiem z powrotem do lusterka w samochodzie.
U mnie lusterko wyszło razem z pomarańczowymi "kołkami" które łączą je z mechanizmem regulacji. Włożenie kołków z powrotem nie było łatwe, ale włożenie potem lusterka chyba jeszcze trudniejsze. Są na to jakieś patenty ? Bo tak na oko strzaskanie przy wkładaniu jest bardzo prawdopodobne...


żeby było śmieszniej, po podłaczeniu do 12V w domu stare pęknięte już lusterko zaczęło grzać. Napięcie na konektorach jest, ale w samochodzie grzać nie ma zamiaru - trzeba wycierać chustką...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 07:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 08:17   

sobrus napisał/a:
Napięcie na konektorach jest, ale w samochodzie grzać nie ma zamiaru - trzeba wycierać chustką...


sprawdziłbym podłączenie masy (słaby styk przy pomiarze da wynik pozytywny a pod obciążeniem może przerywać)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 09:51   [R45 1,4 16V, 2001r]

Witam,
Niedawno zmieniałem całe lusterko zewnętrzne, gdyż miałem peknięte na przegubie. A że kupiłem od "anglika" musiałem je przestawić, więc żeby rozpoznać temat i coś nie zepsuć, porozbierałem to zdemontowane z auta - tym bardziej, że zmieniałem również czaszę lusterka ze względu na kolor. Szkło mi wyszło tylko z tym plastikiem w który jest wpasowane, a ta część z kołkami została w obudowie. Następnie zdjąłem z obudowy lakierowaną czaszę (z wykorzystaniem wąskiego śrubokręta do podważenia zaczepów /zatrzasków - wbrew obawom zeszła dość łatwo. Z włożeniem szkła z plastikiem nie było problemu - o ile dobrze pamiętam, najpierw trzeba wkładać ten koniec szerszy lusterka zaglądając, aby dobrze trafić tam gdzie trzeba, łącznie z tą blaszką masową, która wchodzi w taką "szparę". Następnie dociskamy lekko drugi koniec lusterka i przy pomocy płaskiego, cienkiego śrubokręta odginamy lekko zaczep tego plastiku, który jest w obudowie tak, by wskoczył pod niego ten zaczep plastiku przy lusterku. Oczywiście, lusterko i plastiki ustawić pod takim kątem, aby z góry było można obserwować, jak wszystko wchodzi oraz włożyć w/w śrybokręt i odchylić nim wspomniany wyżej zaczep. Jak już "złapie" zaczep/gniazdo wyjąć śrubokręt i docisnąć lusterko do momentu pełnego jego wskoczenia na swoje miejsce.
Przy wyjmowaniu wkładu należy również go wychylić maksymalnie górą, włożyć srubokręt i przytrzymać nim ten plastik z kołkami, aby go nie wydrzeć razem z tym wkładem z lusterkiem. Napewno bardziej to widać gdy zdemontowana jest czasza (ja tak miałem), ale wydaje mi się, że i bez jej demontażu może się obyć. Jak będzie to pomocne to się ucieszę :wink: , kliknij Pomógł, pozdr...
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 09:59   

Lusterka od R45 są chyba nieco inne, ale częśc na pewno sie przyda :)
Oczywiście na "pomógł" bez wątpienia zasłużyłeś, lecz punkty dać moze chyba tylko autor wątku (jeżeli ja tez moge to powiedzcie jak).

Jeżeli to możliwe prosze administratora lub autora wątku o dodanie punkcików kolegom powyżej ;)

Nowe lusterko zostanie wkrótce do mnie wysłane, czeka mnie ponowna przeprawa.
W dodatku zostało mi lusterko od kierowcy które naturalnie również nie grzeje mimo że napięcie jest.
ehhhh
Może chociaz z filtrem kabinowym pójdzie lepiej i niczego nie połamie (rezystory juz naprawiałem, ale niestety znowu padł. Teraz zrobie solidniej i od razu dwie rzeczy na raz.).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Szczegółowa pomoc przy wymianie lusterka bocznego
kuba6216 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lis 05, 2012 22:07
kuba6216
Brak nowych postów [R45 iDT 2002r] Podgrzewane lusterka
Czy oby faktycznie są?
PopaY Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Nie Sie 30, 2009 14:15
Jugol
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Jak zdemontować boczek
justyna44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lip 29, 2011 10:37
Adrian
Brak nowych postów [MG ZS]Jak zdemontować kratki nawiewu
Dahrek1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 05, 2014 11:26
Dahrek1
Brak nowych postów [45 2.0 2000]Jak zdemontować drzwi
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Sro Wrz 29, 2010 00:44
Alexi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink