Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Wracajac z daleka {przeiazdem przez Warszawe,dlugo w korkach}odkrylem niepokojacy obiaw.Zaczela mrugac kontrolka cisnienia oleju na postoju.Po ruszeniu z miejsca gasla , silnik ma prawidlowy stan oleju,temperatura sil.w normie, nic pozatym sie nie dzieje.Dojechalem do Gdanska,nie mrugnela ani razu.Podejrzewam ze wzrosla temperatura oleju ale przeciez jest chlodnica oleju. Zastanawiam sie czywentylator powinien sie zalaczyc? Jest sprawny. Wiec co czujka albo pompa ol.Czy ten typ tak ma.Jesli ktos ma pomysl prosze o opinie Dziekuie za wiadomosc. Zajac
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 20, 2010 23:03, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 14:00
Zajac1941, lampka zapala się przy spadku ciśnienia do 0.2-0.5 bara. Ciśnienie na biegu jałowym nie powinno niższe jak 1.5 bara , a przy 3500 obr/min na gorącym silniku,to 3.0-4.5 bara. Może obroty silnika spadały poniżej 700 , albo jeżdzisz na oleju o niskiej lepkości w 100 st.C i niskim jego poziomie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum