Nie martw się, ja kupiłem mojego i w drodze powrotnej mi wywaliło uszczelkę pod głowicą, 700zł naprawa, pojeździłem rok i teraz znowu to samo, tym razem prawie tysiak poszedł, bo jeszcze rozrząd zmieniałem. Taki już chyba urok tych Roverów
Jak coś takiego czytam, to krew mnie zalewa
Nie wiem co za części mechanik powsadzał przy pierwszej na prawie. Przy drugim podejściu już kupiłem je na własną rękę, po wcześniejszych ustaleniach na forum.
Auto kupiłem pewnie już z wywaloną uszczelką, w drodze powrotnej nie żałowałem mu i wywaliła.
Druga awaria miała miejsce też po dosyć ostrej jeździe, z tym że kilka miesięcy wcześniej podczas jazdy wypadł mi wąż od chłodnicy, dopiero po chwili zauważyłem że temp poszła na maxa i dym z pod maski. Podejrzewam, że to była główna przyczyna drugiego HGF'a.
Ogólnie każdy mówi, że Rovery są uczulone pod względem HGF, i niestety ale u mnie się to potwierdza bo 2 razy w ciągu 2 lat robić w aucie taki zabieg trochę boli.
Jednak mam nadzieję, że do 3 razy sztuka u mnie się nie potwierdzi.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 14:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 15:11
PHJOWI napisał/a:
Gonia napisał/a:
W oryginale był i jest Gates, więc nie może być lepszych pasków do Roverów i MG... no chyba, że Conti jest lepszy od oryginału
od 2002 roku rover przeszedł na conti. I wszystkie rozrządy oprócz kv6 były conti
Dziwne... jak dostaję oryginał MG Rover, w środku jest pasek oznaczony indeksem oryginału, logiem MG ROVER i "POWERGRIP"...
Pewnie rolki też biorą z Ruville'a ?
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 15:11 ]
PHJOWI napisał/a:
my już na produktach conti+ruville jedziemy ponad 11 lat , a żeby podrób nie brać lepiej kupować w dużych hurtowniach typu fota intercars , wtedy ryzyko podróby jest znikome.
W Intercarsie dostałem podróbkę przepływki Boscha i używaną pompę sprzęgła Lucas'a
Podczas gdy moje doświadczenia (n.p. sprowadzając oryginalne części do rajdówki), że tak nie jest. W oryginale jest GATES.
Zgadzam sie. U mnie tez byl GATES ( jednoczesnie z logo Rovera). Wymienialem ok 2-mce temu.Auto mam prawie od nowosci (demowka z salonu Rovera z 2004r.) i na pewno pasek byl wczesniej nie wymieniany.Pozdr.
Witam, Bionico jak sobie poradziłeś z zerwanym rozrządem? remontowałeś silnik może?? Jestem w takiej samej sytuacji jak Ty, ten sam model silnika tylko rozrząd mi się wysypał na postoju kiedy podjeżdzałem na krawężnik... Jeśli robiłeś silnik powiedz mi czy po remoncie nie miałeś żadnych problemów itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum