Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Pasek Rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Pasek Rozrządu

Pasek Rozrządu Zerwany
Autor Wiadomość
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 30, 2009 14:40   

Gonia napisał/a:
Korczus napisał/a:
Nie martw się, ja kupiłem mojego i w drodze powrotnej mi wywaliło uszczelkę pod głowicą, 700zł naprawa, pojeździłem rok i teraz znowu to samo, tym razem prawie tysiak poszedł, bo jeszcze rozrząd zmieniałem. Taki już chyba urok tych Roverów ;/


Jak coś takiego czytam, to krew mnie zalewa :(


Nie wiem co za części mechanik powsadzał przy pierwszej na prawie. Przy drugim podejściu już kupiłem je na własną rękę, po wcześniejszych ustaleniach na forum.

Auto kupiłem pewnie już z wywaloną uszczelką, w drodze powrotnej nie żałowałem mu i wywaliła.
Druga awaria miała miejsce też po dosyć ostrej jeździe, z tym że kilka miesięcy wcześniej podczas jazdy wypadł mi wąż od chłodnicy, dopiero po chwili zauważyłem że temp poszła na maxa i dym z pod maski. Podejrzewam, że to była główna przyczyna drugiego HGF'a.

Ogólnie każdy mówi, że Rovery są uczulone pod względem HGF, i niestety ale u mnie się to potwierdza bo 2 razy w ciągu 2 lat robić w aucie taki zabieg trochę boli.
Jednak mam nadzieję, że do 3 razy sztuka u mnie się nie potwierdzi.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 30, 2009 14:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Paź 30, 2009 15:11   

PHJOWI napisał/a:
Gonia napisał/a:
W oryginale był i jest Gates, więc nie może być lepszych pasków do Roverów i MG... no chyba, że Conti jest lepszy od oryginału :P


od 2002 roku rover przeszedł na conti. I wszystkie rozrządy oprócz kv6 były conti


Dziwne... jak dostaję oryginał MG Rover, w środku jest pasek oznaczony indeksem oryginału, logiem MG ROVER i "POWERGRIP"...

Pewnie rolki też biorą z Ruville'a ?

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 15:11 ]
PHJOWI napisał/a:
my już na produktach conti+ruville jedziemy ponad 11 lat , a żeby podrób nie brać lepiej kupować w dużych hurtowniach typu fota intercars , wtedy ryzyko podróby jest znikome.


W Intercarsie dostałem podróbkę przepływki Boscha i używaną pompę sprzęgła Lucas'a :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 16:59   

ruville to tylko pakowacz orginalnych części bez logo rovera np. napinacz do k16 automatyczny w org. produkuje LITENS I TAK SAMO W ZAMIENNIKU RUVILLA.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Paź 30, 2009 18:20   

i dokładnie to samo jest w pudełkach SKF, LUK/INA i INA i o czym to świadczy?? Tylko i wyłącznie o tym, że jest jeden producent :)

Nie odniosłeś się natomiast do tego, że Rover przeszedł na Paski Conti (jak twierdzisz)...

Podczas gdy moje doświadczenia (n.p. sprowadzając oryginalne części do rajdówki), że tak nie jest. W oryginale jest GATES.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 20:01   

Tomi jesteś w błędzie jutro zrobię fotkę w mojej prywatnej 25 która jeszcze nie miała nigdy tykanego rorządu .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 20:43   

Tomi napisał/a:
Podczas gdy moje doświadczenia (n.p. sprowadzając oryginalne części do rajdówki), że tak nie jest. W oryginale jest GATES.
Zgadzam sie. U mnie tez byl GATES ( jednoczesnie z logo Rovera). Wymienialem ok 2-mce temu.Auto mam prawie od nowosci (demowka z salonu Rovera z 2004r.) i na pewno pasek byl wczesniej nie wymieniany.Pozdr.
 
 
jacek0012 



Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Niemodlin



Wysłany: Sob Mar 01, 2014 15:50   

Witam, Bionico jak sobie poradziłeś z zerwanym rozrządem? remontowałeś silnik może?? Jestem w takiej samej sytuacji jak Ty, ten sam model silnika tylko rozrząd mi się wysypał na postoju kiedy podjeżdzałem na krawężnik... Jeśli robiłeś silnik powiedz mi czy po remoncie nie miałeś żadnych problemów itp.

Pozdrawiam

Jacek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG F ]pasek rozrządu - wyciaganie silnika??
Gość MGF i MG TF 5 Pią Sty 06, 2012 22:25
PHJOWI
Brak nowych postów [MG F] jaki pasek rozrządu i jaki mam napinacz ??? Olej ??
cortez MGF i MG TF 1 Wto Lut 25, 2014 12:47
Patryk1893
Brak nowych postów [MGF] Wymiana rozrządu ,uaktualnienie tematu ?
Jarek3 MGF i MG TF 21 Sro Wrz 24, 2008 20:13
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink