Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0iDT 01r] Ciężko chodząca kierownica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0iDT 01r] Ciężko chodząca kierownica
Autor Wiadomość
baltian 




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: z domu ;)



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 22:24   [R45 2.0iDT 01r] Ciężko chodząca kierownica

Hej, mam problem tego typu: Po uruchomieniu silnika mam problem z przekręceniem kółka :/ Kiedy chce skręcić koła w miejscu jest to praktycznie nie możliwe. Opór i jakies dygotania. Dopiero kiedy lekko rusze to moge juz "swobodnie" przekręcić kierownicą. W ogóle mam wrazenie ze dośc ciężko chodzi mi kierownica. Wspomaganie jest bo odbija ale chyba troche za słabo :/ . Czy to moze byc np. problem z maglownicą ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 10, 2009 22:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 22:55   

hej sprawdz stan oleju w zbiorniczku , jak malo zalej nad max i na odkreconym korku krec lewo do oporu i prawo tak kilka razy u mnie pomoglo :lol: a mechanik straszyl ze pompa siada .ewe mozesz sprawdzic pasek pompy byc moze do wymiany :?:
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:11   

Dokladnie zobacz czy masz olej w zbiorniczku zapewne juz co nie ma ;) jezeli to nie pomoze sprawdz pasek pozniej pompa... jesli nie to, to juz tylko zostanie maglownica ...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:34   

Kot napisał/a:
sprawdz pasek

Na moje oko po prostu ślizga się pasek ... na początek proponuję wymianę paska ... jeśli nie pomoże, to trzeba sprawdzić czy napinacz prawidłowo pracuje i wystarczająco napina pasek :ok: Skoro po dodaniu gazu wszystko działa, to maglownica jest ok moim zdaniem. A co do samej siły wspomagania, to w roverkach ono nie jest supermocne i kierownica nie chodzi "paluszkiem".
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Ciężko chodząca skrzynia biegów
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lip 29, 2011 12:28
bolcik
Brak nowych postów [R45 2.0iDT]
EGR
Immq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Wrz 18, 2009 16:52
thef
Brak nowych postów [R45 2.0iDT '02] Starting kit
czyli co, gdzie i za ile
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Maj 21, 2009 12:18
marcinZG
Brak nowych postów [R45 2.0IDT]Wymiana MFU
liberoy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Gru 27, 2014 14:16
liberoy
Brak nowych postów [R45 2.0iDT '02] Klocki hamulcowe
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Sie 27, 2009 22:23
marcinZG



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink