Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Rozrusznik czy akumulator ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Rozrusznik czy akumulator ?
Autor Wiadomość
wiecho65 




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 46
Skąd: chełm



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 09:37   [R620] Rozrusznik czy akumulator ?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

witam wszystkich-problem pojawił sie dzisiaj rano po pracy chciałem odpalic autko a tu klops, za oknem -15. zakrecil ciezko ,raz drugi i trzeci i nic, podpielismy z kolega przewodami z jego autka i na 2 ale nic to nie dalo nie odpalił, wiec koledzy popchneli mojego r i złapał dosłownie na 1 metrze, prosze o porady ,czy podpiecie pod 2 aku daje wieksze napiecie do rozruchu bo z tego co słyszalem nie zawsze jest miarodajne odpalanie przewodami.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 10, 2011 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 14, 2010 09:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 09:48   

Zależy jakie to kable ... jak kiepskie to nic nie dają ... a na takie hipermarketowe to można conajwyżej maluszka odpalić ... a jak grube i porządne to wynik odpalania na 2 aku będzie miarodajny :ok: ... zeszłej zimy odpalałem kumpla auto ... na jego kablach nawet nie zakręcił, a na moich odpalił ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 14, 2010 10:30   

Cos mi się wydaje ze tobie świece kiepsko grzeją :neutral:

Ja mam kable z Tesco i już tym wiele aut odpaliłem oraz swojego Rovera, trochę się kable grzeją ale auta odpaliły :wink:

Ja jak muszę na kablach odpalić swojego R to zawsze szukam jakiegoś Diesla żeby miał duza baterie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Czw Sty 14, 2010 10:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 10:30   

Tak jak kolega wyżej pisze: tanie kable przydają się jedynie do podładowania aku natomiast aby odpalić odrazu to muszą mieć one dobry przepływ prądu bo rozrusznik jednak ciągnie mocno.
Kiedyś podłączałem 2 pary przewodów żeby auto odpaliło.

Padnięte świece nie pasują mi do tego ,że odpalił na pych odrazu. Ciągałem kiedyś auto z padnietymi świecami i troche zajeło zanim odpaliło. Pozatym padnięte świece nie pobierają prądu więc tym bardziej powinno zostać więcej prądu do kręcenia rozrusznikiem.
Łatwiej najpierw aku sprawdzić.
Ostatnio zmieniony przez chudson Czw Sty 14, 2010 10:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 10:34   

Remi55, mi ?? ;> przecież mój odpala odpukać narazie bez żadnych problemów ;) ...... a kabli do odpalania już trochę przerobiłem i w końcu zrobiłem sobie sam ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 14, 2010 10:57   

Brt, Sie to jakoś tak wkleiło :mrgreen: :razz: :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 10:57   

heheh ok ;) :]
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 11:35   

Kable z marketów czy stacji benzynowych to gruba otulina i cienki drucik wewnątrz - jak drut ma w nich przekrój 2,5mm2 to jest dobrze :twisted: . Żeby palić drugie autko z pomocą kabli powinny mieć one przekrój min 10mm2. I ważna rzecz - w aucie od którego się odpala musi pracować silnik m.in żeby potem obu nie trzeba było pchać :mrgreen: .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 14, 2010 13:30   

Takie pytanie retoryczne: Jeżeli w kablach liczy się poprzeczny przekrój - aby był jak największy = większy prąd. To jak mają się do tego klamry, które stykają raczej końcówkami swoich ząbków? One też raczej powinny przylegać możliwie jak najwiekszą powierzchnią do klemy/masy?
_________________
Pozdrawiam!
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 13:51   

Chris83 właśnie tak powinno być - ale - jako że praktyka i teoria się trochę rozmijają tak naprawdę przy odpalaniu auta bez aku miało by to duże znaczenie a przy "normalnym" rozruchu z pożyczaniem prądu powierzchnia styku zacisku i klemy jest w praktyce wystarczająca.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wiecho65 




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 46
Skąd: chełm



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 09:00   

Witam ponownie ,sprawa sie wyjasnila ,na dzien dzisiejszy ,mianowicie -swiece grzeja na bank sprawdzane, winowajca okazał sie aku ,poprostu jak spadla tem do -17 to nie dal rady pokrecic , dzisiaj w nocy przetestowalem aku odpiolem i zabralem do cieplego miejsca w pracy, i okazalo sie ze rano po pracy [auto stało 12 g] odpalil na strzał.dziekuje wszystkim za pomoc i sugestie.Co chodzi o kable to mozliwe ze sie uszkodzily i taki byl efekt krecenia ,maja z 10 lat.pozdrawiam waszystkich rowerkowiczow-zycze powodzenia w odpalaniu autek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r620]elektryka ? rozrusznik ? a moze akumulator ?
grubywp Rover serii 600, Honda Accord 8 Sob Kwi 21, 2012 15:04
marthinez
Brak nowych postów [R620] Rozrusznik
siema977 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Lut 13, 2010 23:59
mcjg
Brak nowych postów [R620] Rozrusznik ?
Tomasz620 Rover serii 600, Honda Accord 16 Nie Paź 25, 2009 15:03
Tomek1212
Brak nowych postów [R620] Rozrusznik
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Mar 26, 2010 17:24
Konix
Brak nowych postów [R620] Rozrusznik?
wiecho65 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Lis 27, 2009 17:09
staf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink